Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 57 8 9 10 11122 123 124 125 126
Guitarwall
11.09.2008 13:18:26

Nopeaa toimintaa. Eilen illalla myöhään tein tilauksen ja nyt sivuilla ilmoitetaan että paketti on lähtenyt matkaan. Näin sitä pitää.

Uskomattoman halvalla lähti muutenkin Toneportti.
www.constantineband.net
kloppis
11.09.2008 19:49:10
Nopeaa toimintaa. Eilen illalla myöhään tein tilauksen ja nyt sivuilla ilmoitetaan että paketti on lähtenyt matkaan. Näin sitä pitää.

Uskomattoman halvalla lähti muutenkin Toneportti.

Ostitko sen halvimman version? Itse olen myös Toneporttia ostamassa, niin mitäs ne postimaksut oli, jos saa kysyä? :p
Terry Pantheras
12.09.2008 15:19:00
En ymmärrä miksi tän toimintaan pitää sotkea tuo UPS:n paska väliin...? Lisäkustannuksia tulee yli 16 puntaa, eli ottaisin mieluummin tilaukset postiin ja hakisin itse.
Kerro ihmeessä lisää!
opaa
12.09.2008 15:31:25
Äsken laitoin tilauksen menemään. Nuppi, viritysmittari ja metronomi. Maanantaina ilmeisesti vasta hyväksyvät ilmoituksen. Jännä nähdä miten käy, eka nettitilaus. Lupaan kyllä tilittää tänne jokaiset mokat ja kuhnailut :)
Redlight
13.09.2008 10:26:02
Itse tilasin tuossa viime kuussa Bugeran 6260 nupin ja 412H kaapin. Nuppeja oli tulossa vasta kuun vaihteessa, jolloin paketti lähti Suomea kohti. Viikko meni matkassa ja saapuessaan paketit oli kyllä sen näkösiä, ettei niistä mitään ehjää tule löytymään. Muutama reikä siellä täällä paketeissa ja muutenkin hakatun näköstä. Kaapista paljastui yksi kolhu kyljessä, jonka takia en jaksa alkaa palauttamaan. Nupissa oli ainakin putket ehjät ja muutenkin tuntui toimivan ok, tänään sitten testaamaan reenikselle kunnon volalla. Hintaa setille tuli noin 640 kusteineen. Itse verkkokaupasta jäi todella hyvä maku, palvelu pelasi yms. mutta saisivat vaihtaa kuriirifirmaa.
mrk
13.09.2008 12:35:30
En ymmärrä miksi tän toimintaan pitää sotkea tuo UPS:n paska väliin...? Lisäkustannuksia tulee yli 16 puntaa, eli ottaisin mieluummin tilaukset postiin ja hakisin itse.

Niin yleensähän nettikaupat ajattelevat että mikä sille kaukaisessa Euroopan nurkassa olevalle asiakkaalle on kätevin keino hakea tuotteet eikä ollenkaan sitä mikä itselle on kustannustehokkainta ja helpointa.
"Short On Long Term Goals"
opaa
17.09.2008 13:42:30
Perjantaina laitoin (ja maksoin) tilauksen, ja nyt eli keskiviikkona ei vieläkään ole tilausta ruvettu edes käsittelemään. Order status: New kun sen pitäisi olla Processing siinä vaiheessa, kun tilaus on otettu käsittelyyn. Onko normaalia tämmöinen viive? Viikonloppunahan ne eivät tosiaan mitään tee, mutta sivuilla lukee, että perjantaina jätetyt tilaukset käsitellään seuraavana maanantaina.
Terry Pantheras
17.09.2008 13:53:23
Niin yleensähän nettikaupat ajattelevat että mikä sille kaukaisessa Euroopan nurkassa olevalle asiakkaalle on kätevin keino hakea tuotteet eikä ollenkaan sitä mikä itselle on kustannustehokkainta ja helpointa.

Ärsyttävää! :D
Kerro ihmeessä lisää!
viltsi
17.09.2008 17:42:25
Perjantaina laitoin (ja maksoin) tilauksen, ja nyt eli keskiviikkona ei vieläkään ole tilausta ruvettu edes käsittelemään. Order status: New kun sen pitäisi olla Processing siinä vaiheessa, kun tilaus on otettu käsittelyyn. Onko normaalia tämmöinen viive? Viikonloppunahan ne eivät tosiaan mitään tee, mutta sivuilla lukee, että perjantaina jätetyt tilaukset käsitellään seuraavana maanantaina.

Itselläni kävi juurikin samalla tavalla, kun tilaamiani tuotteittai ei löytynyt suoraan varastosta. DV:llä kesti jokusen vuorokauden lähettää mulle sähköpostia tuotteiden arvioiduista toimitusajoista, jotka loppupeleissä pitivät ihan hyvin kutinsa. Vajaan kuukauden taisi kestää tavaran saaminen tilaushetkestä.
Guitarwall
18.09.2008 08:05:06

Muutamaa tuntia vaille viikon kesti toimitus tilauksesta paketin saapumiseen - mielestäni nopeaa toimintaa, varsinkin kun välissä oli viikonloppu. Paketin ulkonäkö oli lähempänä jätesäkkiä kuin pakettia, mutta materiaali olikin mustaa kuplamuovia. Eli hyvin oli pakattu, ja tuote oli ehjä.

Ei mulla ole mitään moitittavaa tän kaupan toiminnassa, luultavasti tilaan tuolta kyllä lisää kamaa, kunhan rahatilanne taas sallii.
www.constantineband.net
joelizer
18.09.2008 11:04:21

Mulla on sama juttu. Perjantai aamulla tilasin ja maksoin, mutta tuotteessa kyllä luki että 3-12 päivää menee että saadaan lähetettyä. Olisi silti kiva saada edes joku arvio koska lähtee tulemaan ja koska saapuu. Nyt tää menee hulluksi kyttäilyksi kun odottaa jonkunlaista vastausta. I want it all, and I want it now!!!
Whoopi Doo Basil... What does it all mean?
JarenH
18.09.2008 12:45:14
Itse tilasin dv247:stä viime viikon tiistaina iltapäivällä ja toimitus tuli perille upsin toimesta tämän viikon tiistaina, kuten oli luvattukin. Tavaran saavuttua Tampereelle tuli puhelinsoitto, jossa kerrottiin tavaran saapuvan tilausosoitteeseen 13-14 välillä. Pyysin heitä toimittamaan tavara töihin vastaanottoon, jonne tavara sitten tulikin.

Tilasin tavaraa myös Soundlivestä viime viikon tiistaina aamunpäivällä ja tavaran toimitukseksi luvattiin keskiviikkoa. Tavara tuli kuitenkin Suomeen jo maanantaina iltapäivällä, mutta eipä ole vielä saapunut tilattuun osoiteeseen. Uskoisin/toivoisin sen kuitenkin tulevan tänään.

Molempien verkkokauppojen toimintaan olen kuitenkin ollut näiden ensimmäisten tilausten osalta tyytyväinen. Soundlivessä tavara lähti samana päivänä ja dv247:stä seuraavanan päivänä. Postitusten osalta olen UPS:n toimintaan tyytyväinen ja toimitus oli vieläpä noin 10 _ halvempi. Soundlivellä toimitus tapahtui kuitenkin Business Postilla, vaikka tilausta tehtäessä oli vaihtoehtona ainoastaan DHL ja on siis kalliimpaa ja hitaampaa.

Plussan Sounliven toiminnasta voin sanoa, että kirjeen vaihto oli todella nopeaa. Peruin toisen tilaamistani tuotteista (tilasin sen DV247) ja peruuminen onnistui helposti vaikka tavara oli jo lähes kuormattuna ;)

Suomalaisten kauppojen ongelmana monasti on, että tilattavaa tavaraa ei ole hyllyssä ja toimitusajat eivät pidä paikkansa. Luvattu viikon toimitusaika on kokemukseni mukaan yleensä kolme viikkoa. Toki verkkokaupoistakin tilaaminen kestää, jos tavaraa ei ole hyllyssä. Usein kuitenkin on. Takuu on sitten toinen juttu...
Aloittelijatuke
18.09.2008 12:54:14
Mikä raha toi on ja paljon se on suomen rahaan?
nannne
18.09.2008 12:57:17

Tuolla dv247:ssä ainaki mulla on oletus valuuttana punnat. Siellä löytyy sieltä sivuston yläosasta semmonen dropdownmenu jostai voi vaihtaa punnasta dollareihin tai euroihin.
Grugi
18.09.2008 13:22:50

Rekisteröityy sinne niin saat sen sitte pysymään euroina muuten joutuupi vaihtelemaan sitä välillä mikä ei kyllä ole kauheen hankalaa sekään :D
SDMF
Don Make
18.09.2008 16:27:20
Tuolla voi maksaa Paypalilla..? Eikös vaan?
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
Don Make
18.09.2008 16:29:21 (muokattu 18.09.2008 22:37:59)
E:triplat...
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
opaa
18.09.2008 16:35:43
Mulla on sama juttu. Perjantai aamulla tilasin ja maksoin, mutta tuotteessa kyllä luki että 3-12 päivää menee että saadaan lähetettyä. Olisi silti kiva saada edes joku arvio koska lähtee tulemaan ja koska saapuu. Nyt tää menee hulluksi kyttäilyksi kun odottaa jonkunlaista vastausta. I want it all, and I want it now!!!

Niinpä :)

Ei mutta mä ymmärsin, että siinä vaiheessa, kun ilmoitus otetaan käsittelyyn, niin order status olisi prosessing eikä new. Mutta menköön viikko tai kaksi, kai sitä jaksaa odottaa :) kunhan eivät ryssi.
Don Make
18.09.2008 22:37:19
Mitä helvettiä? Tuli viesti kolmeen kertaan...:S
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)