Aihe: Orkesterikirjastot + Sekvensseriohjelmat + Midikomennot
1 2 3
Aivokalvo
11.09.2008 21:09:30
Täytyy varmaan tästä lähtien yrittää tunkea huilu sisään ihan viimeisenä ja tarpeeks sivurooliin jotta nää "kuivemmatkin" kuviot ja artikulaation toimis. Siitä se sitten lähtee kehittymään kuten sanoit...

Ja kiitokset esimerkeistä, perehdyn niihin vielä tarkemmin kunhan on aikaa.

GPO:n pianosta muuten; tein sillä aikoinaan joitakin raitoja erääseen folkrock-projektiin kollegan koneella, ja muistaakseni siinä oli jotain kummallisuuksia, kuten esim säröä joidenkin keskialueen kovimpien velocityjen sampleissa. Toimi kyllä ok, mutta ei siitä soolopianoksi ollut. Ei sen puoleen, kyllä EWSO Gold XP:nkin mukana tullut Steinway on ihan täyttä kuraa, ja lisäksi kohtuuttoman raskas pyörittää. Myönnettäköön myös että toi sun GPO:n pianosaundi kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin mitä ite aikoinaan siitä irti sain, aika hard EQ:ta se vaati ja kuulosti jo valmiiksi todella prosessoidulta. Tosin se nyt on vähän eri asia laittaa se piano akustisen rokkipändin liidisoittimeks kuin pilisemään orkkamaalailun taustalle...

Joka tapauksessa kyllä toi NI:n Akoustik piano on mulle se kiintotähti pianosaundeissa, muokkausvarat on jo ohjelmassa ittessään niin hyvät ja nimenomaan soolo-osioissa toimii ihan sairaan hyvin. Ja kattaa kaikki musiikkityylit.

Mulla olis itellä tarkotus tehdä pianoteknikon tutkinnon lopputyöksi lähinnä mielenkiinnon inspiroimana jonkinlainen samplesetti esim. Yamahan C7:sta tai Blüthnerin pystypianosta, mutta uskon että tiedossa on valtavia vaikeuksia...!
Myy minulle Behringerin Truth 2030A-pari.
JPQ
12.09.2008 02:41:40

Aivokalvo: kiitos piano kokemuksista.:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)