Bacchus 09.09.2008 15:34:57 (muokattu 09.09.2008 15:35:59) | |
---|
Plosionien perässä itsekin tartuin tuohon kun ko. rässit oli jo hankintalistalla muutenkin. Haikka/Ride -osastolle kaipasin myös lievää kevennystä ja sehän tässä tuli myös. Haikka on niin perus kun vaan voi olla ja ainakin ite diggailen. Ride on sitten paketin tylsin tapaus ainakin itselleni. Rässääntyy oikein mainiosti, melkein menisi crashista paremmin kuin ridena, mutta eiköhän tässä vielä yhteinen sävel löydetä tuonkin kanssa kun tarpeeksi kopauttelee. Kello oli ihan asiallinen kyllä. Niinpä. Toisaalta itselleni tuo Stage ride ja haikat tuovat mukavaa kevennystä setiin, jos sellaiselle on tarvetta. Tällä hetkellä haikkoina Paisteen 14" Sound Formula Powerit, ja ridena Paisteen Rude 20" Power, joten kevyempi kattaus on ihan paikallaan. EDIT: Kohta on noita AAX-stage ridejä kasapäin torilla myynnissä :) Hehe, itsekin uumoilen samaa. Anti-Matter Manifesto |
batvik 09.09.2008 15:37:38 | |
---|
Built for comfort, not for speed. |
fifehole 09.09.2008 15:43:18 | |
---|
Tuolla FIFIn vehkeellä menee omat ja naapureiden sulakkeet.. onks toi mustavalko????? Buttvik hyvä, näethän itsekkin että valkomusta! Ei mene sulakkeita, se toimii tolla öljylampulla. Head for an eye |
batvik 09.09.2008 15:46:41 | |
---|
Kasettiasema??? Mitä pelejä siinä on, vai onko??? Built for comfort, not for speed. |
fifehole 09.09.2008 15:53:26 | |
---|
Kasettiasema??? Mitä pelejä siinä on, vai onko??? Ei sentään, paloasemalla vielä (lamppu). Siinä on kirppupeli ja Sudokun kosto II. Head for an eye |
Matjardo 09.09.2008 15:59:40 | |
---|
Peltipuolella piti tarttua t-kaupan AAX-tarjoukseen. Hiton hyvät pellit, joskin ride on hieman ponneton ja tylsä..ehkä se siitä vielä. http://kammio.fi/setti_001.jpg Hyvältä näyttää! Hitto, en voinut vastustaa, oli pakko pistää tulemaan tuollanen setti.. Mun korvaan tosi passelin kuulosia. Olin muutenkin kakkosrideä vailla, ja oli juurikin hakusassa tuollainen sopivasti rässääntyvä monipuolinen perusride. Toinen haikkakin on mulla nytten sellainen leikattu, joten tuosta saa hyvän kakkoshaitsunkin. Two beers or not two beers? |
Point 09.09.2008 16:50:45 (muokattu 09.09.2008 16:53:23) | |
---|
|
markkuliini 09.09.2008 21:33:34 | |
---|
Omassakuvassa uusimmat virvelit. Nyt saa riittää vähäksi aikaa. Oikeasti. Tosin vähän aikaa on suhteelinen käsite... :) World Max 4" x 14" "Black puppy". Vartin testauksen perusteella ylivoimaisesti paras hinta/laatu-suhde mihin olen törmännyt. Ihan törkeän hyvä soundi. Botneakin löytyi hyvin. Ei häpeä black beautyjen rinnalla yhtään. Äänitän näytteet kunhan kerkeän. Ja badgen sai jälkiä jättämättä irti. :) Yamahan messinkinen 4" x 13" oli onneksi selkeästi korkeampisoundinen kun vierekkäin testasin noita, joten en saanut tekosyytä olla omistamatta sitäkin. Erittäin napakka mutta ei liian kimakka soundi. Loistava hipedihopedi-kamaan. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Rumpukapulat 09.09.2008 22:19:15 | |
---|
Itteläkin on pistänyt silmään tuo AAXplosion-paketti... Laittaskohan. Hm. |
ramzuz 09.09.2008 22:26:51 | |
---|
Kohta on noita AAX-stage ridejä kasapäin torilla myynnissä :) Pakko sanoa että on muuten ehkä huonoin ride mitä soittanut olen. Ja idioottina tollasen omistinkin hetken aikaa:D Mut kai joku tykkää... |
Niq 10.09.2008 10:40:53 | |
---|
World Max 4" x 14" "Black puppy". Vartin testauksen perusteella ylivoimaisesti paras hinta/laatu-suhde mihin olen törmännyt. Ihan törkeän hyvä soundi. Botneakin löytyi hyvin. Ei häpeä black beautyjen rinnalla yhtään. Äänitän näytteet kunhan kerkeän. Ja badgen sai jälkiä jättämättä irti. :) Heh. Osista voi suoraan tunnistaa että on samoja vermeitä kuin Milleniuminkin virvelit. Siis kiinalaisen bulkkifirman kamaa siinä missä muutkin idän halpismerkit tyyliin Pearl ja PDP. Onneks Milleniumistakin sai badgen irti ja soundi on hyvä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
markkuliini 10.09.2008 10:58:07 (muokattu 10.09.2008 11:08:47) | |
---|
Heh. Osista voi suoraan tunnistaa että on samoja vermeitä kuin Milleniuminkin virvelit. Siis kiinalaisen bulkkifirman kamaa siinä missä muutkin idän halpismerkit tyyliin Pearl ja PDP. Onneks Milleniumistakin sai badgen irti ja soundi on hyvä. Tuo Worldmax:han on siis ennenkaikkea firma joka tekee itse hardwarea muiden käyttöön. Esim. monet pienemmät customvalmistajat käyttävät niiden osia omissa rummuissaan ja ainakin Aheadin metallirungot tulevat tältä firmalta. Joka on siis Taiwanilainen. En tiedä mistä osista tunnistat yhtäläisyyden Milleniumiin, mutta epäilen vahvasti. Bulkkifirmahan Worldmax on, mutta en usko että Millenium virveleissä on esim. messinkiset vanteet, niinkuin tässä. Ja ne peltikannut mitä olen Millenium-merkin alla hypistellyt olivat paljon kevyempiä, näissä taasen on muostaakseni 1,2 millinen runko. Anyway soundi on erittäin kohdallaan. Edit: Eikä (pienen tutkimuksen jälkeen) lugitkaan tahi matonpitäjän persosa olleet samanlaisia. Pientä perustelua kaipaisin "asiantuntemuksellesi" tässä välissä. :P Edit2: Luin tarkemmin kirjoituksesi, ja siinä voit ollakin oikeassa että on samat rungot. Itse asiassa pitäisin sitä todennäköisenäkin. :) Edit3: Ja halpisrumpuhan tuo nimenomaan on. itse tein ostopäätöksen päästyäni testaamaan 5,5" versiota vierekkäin monien laatuvirveliden rinnalla ja sekin soudasi ihan pirun hyvälle. Ja tottakai nörtille tämäkin vaikutti. Notorious snare olympics: http://www.ludwigdrummer.com/Articl … re%20Drum%20Olympics/SDOpackage.pdf Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
fifehole 10.09.2008 11:48:49 | |
---|
World Max 4" x 14" "Black puppy". Vartin testauksen perusteella ylivoimaisesti paras hinta/laatu-suhde mihin olen törmännyt. Ihan törkeän hyvä soundi. Botneakin löytyi hyvin. Ei häpeä black beautyjen rinnalla yhtään. Äänitän näytteet kunhan kerkeän. Ja badgen sai jälkiä jättämättä irti. :) Hieno!! Mistä noita saa? Head for an eye |
Nolte 10.09.2008 11:51:46 (muokattu 10.09.2008 11:55:04) | |
---|
meiän bändin paras rumpali |
DrmBug 10.09.2008 13:29:47 | |
---|
Omassakuvassa uusimmat virvelit. Nyt saa riittää vähäksi aikaa. Oikeasti. Tosin vähän aikaa on suhteelinen käsite... :) World Max 4" x 14" "Black puppy". Vartin testauksen perusteella ylivoimaisesti paras hinta/laatu-suhde mihin olen törmännyt. Ihan törkeän hyvä soundi. Botneakin löytyi hyvin. Ei häpeä black beautyjen rinnalla yhtään. Äänitän näytteet kunhan kerkeän. Ja badgen sai jälkiä jättämättä irti. :) Mulla on samanmoinen, tuuman syvempänä. Hyvä (ja hiano!) rumpu kyllä! ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Epämuusikko 10.09.2008 14:07:10 | |
---|
Sitten vähennykset on helppo perustella. Voin laittaa kokemuksia tulemaan pelleistä, heti kun ne saan. Nyt ovat tehneet matkaa neljä päivää, joten varmastikin loppuviikosta ovat perillä. Vähennyksiä varten ei tarvi minkäänlaista firmaa. R.I.P Oksanen |
Bacchus 10.09.2008 14:54:04 | |
---|
Vähennyksiä varten ei tarvi minkäänlaista firmaa. ALV-vähennykset, ja niitä varten tarvitsee yrityksen. Näin yksinkertaistettuna ilmaistuna. Arvonlisäverohan on yritykselle ainoastaan läpikulkuerä. Anti-Matter Manifesto |
Heh. Osista voi suoraan tunnistaa että on samoja vermeitä kuin Milleniuminkin virvelit. Siis kiinalaisen bulkkifirman kamaa siinä missä muutkin idän halpismerkit tyyliin Pearl ja PDP. Onneks Milleniumistakin sai badgen irti ja soundi on hyvä. Idän "halpismerkit"...Pearl on just halpismerkki vissiin, ja PDP:t tehdään meksikossa. Mut Pearl on halpismerkki, niinkuin millenium...hyvää yötä ,ja ota jatkossa sitten ne lääkkeesi. |
hollmi-5 11.09.2008 10:25:34 | |
---|
Idän "halpismerkit"...Pearl on just halpismerkki vissiin, ja PDP:t tehdään meksikossa. Mut Pearl on halpismerkki, niinkuin millenium...hyvää yötä ,ja ota jatkossa sitten ne lääkkeesi. Pearl tekee myös halpaa, joten toisaalta ymmärrän tuon "halpismerkki" -ajattelun. Pearlin hintahaitari on yhden nimen alle poikkeuksellisen laaja. Huippukalliiseen asti löytyy. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 11.09.2008 10:35:36 | |
---|
Höh, päivänselvä kevyt väliprovo Niqiltä tuo Pöörl-PDP -heitto. meiän bändin paras rumpali |