Mika Kangas 08.09.2008 21:11:20 | |
---|
Sillä levyllä on kaksi hyvää ostosyytä Mulle löytyi aikoinaan ainoastaan yksi syy:se oli Motorheadin uusi levy :). |
Perro Stupido 08.09.2008 21:13:23 | |
---|
Mulle löytyi aikoinaan ainoastaan yksi syy:se oli Motorheadin uusi levy :). Aamenet tälle kommentille. :) "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Icy-Sun 09.09.2008 18:19:29 (muokattu 09.09.2008 18:19:46) | |
---|
Motorheadin uusi levy :). Jonka takia ostinkin tänään Motörizerin. Kyllähän tämä rynttää kovaa. Juuri sain kuunneltua kokonaan. Rock out ja Thousand names of god tuolta nousee minun korvaani kovimmiksi kappaleiksi. Teach you how to sing the blues oli minulle se ylivoimaisesti huonoin kappale, mutta Motörizer toimii kokonaisuutena. 4/5 kriittisesti kuunneltuna lähtisi tuolle pisteitä. Lemmyn laulu tahtoo olla välillä aika itseääntoistavaa tuuttausta, mutta jaksaahan tuo vielä kuusikymppiseksi köristä. Tässä ei ollut kuitenkaan ihan sitä samaa loistoa kuin Infernon ja Kiss of deathin parhailla kipaleilla, mutta toisaalta tulee skippailtua vähemmän biisejä kuin KODilla. There ain´t noway out tonight |
Oliks kukaa seinäjoen vauhtajoissa -05 tai -06 stadin jäähallis. älä ressaa vaan RÄSSÄÄÄÄ!!!!! |
Niklodeus 10.09.2008 18:47:12 | |
---|
Ostin tänään Motörheadin Kiss Of Death:n 10 eurolla, kuullostaa hyvältä, perus Motörheadiltä näin alkuun. Wanna-be tr0lli |
Perro Stupido 10.09.2008 20:51:42 | |
---|
Oliks kukaa seinäjoen vauhtajoissa -05 tai -06 stadin jäähallis. Vauhtiajot oli vuosi sitten kesällä. Siellä olin minä. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
beissi man 10.09.2008 21:59:47 | |
---|
Jäähallissa mie "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Mika Kangas 19.09.2008 17:32:47 (muokattu 19.09.2008 18:38:27) | |
---|
Tuli ostettua vihdoin Motorizer kun palkkapäivä oli tänään.Kolmas biisi vasta menossa ja jalka vispaa jo holtittomana ja seinät tärisee mukavasti,täytyyhän naapureidenkin kuulla.Tätä sitten loppupäivä. Vielä täytyy pistää lippu tilaukseen jäähalliin,harmi kun kenttäpaikat varmaan menneet.No,täytyy tyytyä katsomoon. e:Levyn parhaaksi tuntuu muodostuvan The Thousand Names Of God,jotenkin tosta tulee Orgasmatron mieleen. |
Icy-Sun 22.09.2008 18:38:15 (muokattu 23.09.2008 19:01:31) | |
---|
Mikkey Dee sanoi haastattelussa, että Motörizer voi olla niitä levyjä, jotka aukeavat harvemmin ensimmäisellä kuuntelukerralla. Huomasin tuossa vasta pitäväni English Rosesta enemmänkin, vaikka aluksi sitä inhosin. Mieli kyllä tekisi lähteä katsomaan Helsinkiin, mutta matkat maksavat, kenttäpaikat ovat kuitenkin loppuneet ja viime vuonna tuli nähtyä Oulussa. There ain´t noway out tonight |
Niklodeus 22.09.2008 20:51:23 (muokattu 22.09.2008 20:51:39) | |
---|
Mickey Dee sanoi haastattelussa, että Motörizer voi olla niitä levyjä, jotka aukeavat harvemmin ensimmäisellä kuuntelukerralla. Huomasin tuossa vasta pitäväni English Rosesta enemmänkin, vaikka aluksi sitä inhosin. Mieli kyllä tekisi lähteä katsomaan Helsinkiin, mutta matkat maksavat, kenttäpaikat ovat kuitenkin loppuneet ja viime vuonna tuli nähtyä Oulussa. Juu tämä uusi ei vielä kuullosta hyvältä. Tällä hetkellä soi kyllä Kiss Of Death ja Hammered ! Wanna-be tr0lli. |
Germaniac 23.09.2008 10:57:56 | |
---|
Tiketistä ainakin saa vielä kenttälippuja. |
Icy-Sun 23.09.2008 18:59:58 | |
---|
Juu tämä uusi ei vielä kuullosta hyvältä. Tällä hetkellä soi kyllä Kiss Of Death ja Hammered ! Luulisi uusimman aukeavan sulle, jos kerta Hammeredkin menee. There ain´t noway out tonight |
Niklodeus 23.09.2008 19:01:55 | |
---|
Luulisi uusimman aukeavan sulle, jos kerta Hammeredkin menee. Itseasiassa nyt kuuntelin tarkkaan, ja kyllähän tämä on taattua Motörheadia ! Miten vertaat Hammeredia ja tätä uutta ? Ei ole samat soundit eikä näin. Wanna-be tr0lli. |
Icy-Sun 23.09.2008 19:06:00 | |
---|
Kyllähän nuo minusta ovat aika samaa tyylisuuntaa noudattaneet Hammeredilta asti. Inferno oli nyt vähän melodisempi siinä välissä. Tarkoitin lähinnä, että harvat laskevat Hammeredin niiden parempien Motörhead-levyjen joukkoon (mukaanlukien minä itse, vaikka ihan mukiinmenevä albumi onkin). Tosin molemmat ovat levyjä, joilta erottuvat selvästi paremmat ja heikoimmat kappaleensa. Motörizer on mielestäni tosin tasaisempi kokonaisuus. There ain´t noway out tonight |
DVD-SOITIN 23.09.2008 19:13:23 | |
---|
Onko Rock 'n' Roll hyvä levy? Entäs uudempi Motörhead, mitä uudempia bändiltä pitäisi hommata? Uusin omistamani head-levy on Orgasmatron. |
Icy-Sun 23.09.2008 19:32:03 | |
---|
Onko Rock 'n' Roll hyvä levy? Asteikolla 1-5 mielestäni 3. Eli hyvä, muttei maatamullistava. Mennään aika samalla tasolla Orgasmatronin kanssa. Parhaat kappaleet kyllä erottuvat, mutta tätä bändille tyypillistä "täytetavaraa" on paljon. Bonuskappaleena löytyy usealta painokselta Just cos you got the power ja siinä on jo tarpeeksi hyvä syy ostaa tuo levy. Kyllä se Motörhead-fanin hyllyyn kuuluu. Entäs uudempi Motörhead, mitä uudempia bändiltä pitäisi hommata? Nämä kolme uusinta eli Inferno, Kiss of death ja Motörizer ovat kyllä minusta oikein onnistunutta tuotantoa. Etenkin Kiss of death ja Inferno. Loistavia levyjä. Hyviä kokonaisuuksia ja useita timanttibiisejäkin löytyy. Motörhead alkoi 2000-luvulle siirryttäessä tekemään tätä raskaampaa tavaraa ja Kiss of death on jo aika ryminää, kun vertailee Orgasmatronin aikoihin. Infernoa ne kaikki suosittelevat, mutta hankkisin myös KODin. Henkilökohtaisesti yksi suosikkilevyjäni. There ain´t noway out tonight |
Parasite 23.09.2008 19:59:15 | |
---|
Onko Rock 'n' Roll hyvä levy? Entäs uudempi Motörhead, mitä uudempia bändiltä pitäisi hommata? Uusin omistamani head-levy on Orgasmatron. Mun mielestä yksi Motörheadin parhaista. "Blessed are the cheesemakers" |
DVD-SOITIN 23.09.2008 20:44:33 | |
---|
Asteikolla 1-5 mielestäni 3. Eli hyvä, muttei maatamullistava. Mennään aika samalla tasolla Orgasmatronin kanssa. Parhaat kappaleet kyllä erottuvat, mutta tätä bändille tyypillistä "täytetavaraa" on paljon. Bonuskappaleena löytyy usealta painokselta Just cos you got the power ja siinä on jo tarpeeksi hyvä syy ostaa tuo levy. Kyllä se Motörhead-fanin hyllyyn kuuluu.
Nämä kolme uusinta eli Inferno, Kiss of death ja Motörizer ovat kyllä minusta oikein onnistunutta tuotantoa. Etenkin Kiss of death ja Inferno. Loistavia levyjä. Hyviä kokonaisuuksia ja useita timanttibiisejäkin löytyy. Motörhead alkoi 2000-luvulle siirryttäessä tekemään tätä raskaampaa tavaraa ja Kiss of death on jo aika ryminää, kun vertailee Orgasmatronin aikoihin. Infernoa ne kaikki suosittelevat, mutta hankkisin myös KODin. Henkilökohtaisesti yksi suosikkilevyjäni. Asia selvä! Kiitoksia suosittelusta! |
Perro Stupido 23.09.2008 21:25:24 | |
---|
Ja kyllä sielä 90-luvultakin helmiä löytyy. Overnight Sensation rulaa ihan kympillä ja tottahan helvetissä Bastards myös. We Are Motörhead on myös erittäin loistavaa kamaa. Itse olen aina tykännyt enemmän Mikkey Deen aikaisista levytyksistä. Niissä on jämäkämpi ote jotenkin. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
kupteri 23.09.2008 22:46:38 | |
---|
Mun mielestä yksi Motörheadin parhaista. Juu, itte oon samaa mieltä. Muutama tosi kova Kilmister-Campbell-Burston-Taylor -aikakauden biisi ja useampia keskitasoisia. Ihan pashaa ei löydykään. Pieksää Orgasmatronin selkesti ja luokittelenkin tuon 1916-levyn kanssa samalle viivalle. Bastards on myös yksi kovimmista koskaan ja tosi tiukka kokonaisuus ilman välimallin biisejä, mitä ton jälkeen alkoi olla joka levyllä (ja muutamalla ei jäänytkään kuin muutama parempi biisi). Ei sillä, onhan uudemmillakin levyillä hetkensä, mutta "parhaus"-matsku vaihtelee 1-7 biisin haarukassa. Ei sillä, alkupään "klassisella" tuotannollakin on samoja fiiliksiä, toki parhautta ruukaa olla enempi mutta on kuitenkin välimalliakin. Yleisesti ottaenhan mulle uppoaa jokainen aikakausi etten oo sen suhteen nirppanokka. |