Kibester 09.09.2008 15:14:20 (muokattu 09.09.2008 15:14:34) | |
---|
Eli kysymys on tosiaan että onko mahollista hankkiutua eroon neljästä niitistä, jotka on kiinni 22" ridessa? Ja jos on niin myydäänkö misään irtoniittejä pelteihin ? Saa myös kommentoida että kannattaako lähteä irrottelemaan. |
RstoU 09.09.2008 15:15:55 (muokattu 09.09.2008 15:19:07) | |
---|
Eli kysymys on tosiaan että onko mahollista hankkiutua eroon neljästä niitistä, jotka on kiinni 22" ridessa? Ja jos on niin myydäänkö misään irtoniittejä pelteihin ? Saa myös kommentoida että kannattaako lähteä irrottelemaan. Poraat/napsit sivuleikkureilla jos on tarpeeksi vartta niiteissä. Eri asia on se, onko niitä järkeä irroittaa, jos alkuperäisenä asennuksena siinä ovat. Paljon riippuu tietenkin siitäkin, mikä ride on kyseessä. Jokaista vintage-Paistetta ja Zildjiania ei ehkä kannata lähteä riisumaan. Osta mieluummin toinen ride ilman niittejä lisäksi (oletetaan, että rahaa on rajattomasti ;) E: Täydennystä ja kirjotusvihreitä Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan. |
markkuliini 09.09.2008 15:23:38 (muokattu 09.09.2008 15:23:51) | |
---|
Eli kysymys on tosiaan että onko mahollista hankkiutua eroon neljästä niitistä, jotka on kiinni 22" ridessa? Ja jos on niin myydäänkö misään irtoniittejä pelteihin ? Saa myös kommentoida että kannattaako lähteä irrottelemaan. Jos et tykkää sihinästä niin pois vaan. Irtoniittejä myydään, mullakin on ylimääräisiä. En tiedä myykö mikään liike Suomessa, mutta itse tilasin pussillisen ebaysta. Ei maksanut kovin paljoa. Jos taas tykkäät sihinästä edes vähän niin ota yksi kerrallaan pois, ja kokeile aina välissä. Yllättävän paljon on eroa vaikka kahdella ja yhdellä niitillä. Itse testailin 6 reikäiseen Sabianin Manhattan jazz rideen messinki- ja teräsniiteillä kaikki eri kombinaatiot. 2 molempia sopi mulle parhaiten. Teräsniitit kihisee, messinkiset kohisee. Nyt symbaali kähisee. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
jazzmies 09.09.2008 16:14:10 | |
---|
Saa myös kommentoida että kannattaako lähteä irrottelemaan. Taidanpa tuntea tuon komppisymbaalin:) Anna mennä vaan! Niitit eivät ole varmaankaan alkuperäistä asennusta. Sivuleikkuri ja rautasahan irtoterä, niin alkaa lähteä. Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
- Kailis 2008 - |
Kibester 09.09.2008 22:11:18 | |
---|
Saattaa olla että jazzmies on joskus nähnyt kyseisen pellin ;) Kiitos erittäin paljon avusta ja etenkin tiedosta että irtoniittejä on mahdollista saada! |
moderndrummer88 10.09.2008 14:13:13 | |
---|
Ja siis noita irtoniittejähän nyt löytää joka marketista missä vaan on pientä nikkarointitavaraa. Ite ainakin ostin pussillisen just samanlaisia niittejä mitä oli tuossa mun Mel Lewis niittiridessä, muistaakseni prismasta parilla eurolla. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Ja siis noita irtoniittejähän nyt löytää joka marketista missä vaan on pientä nikkarointitavaraa. Ite ainakin ostin pussillisen just samanlaisia niittejä mitä oli tuossa mun Mel Lewis niittiridessä, muistaakseni prismasta parilla eurolla. No miten sen nyt ottaa. Helsingissä Lanternan helvatan isossa K-Raudassa oli kyllä vaikka mitä niittejä, mutta vain yksiä haaraniittejä. Ja ne kun olivat todella kevyttä metallia, niin niidet soundi oli tosi ponneton. Ei toiminut ollenkaan niinkuin piti. Messinkisiä/teräksisiä piti tilata ulkomailta kun en jaksanut alkaa marketteja kiertämään. Alle kympin maksoi, ja säästin tuntitolkulla aikaa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |