Kiksaus 10.09.2008 12:16:19 (muokattu 10.09.2008 12:43:54) | |
---|
Ihan mahtava keikka. Aika sanattomaks veti. Mitä voi enää toivoa kun tarjolla oli Pohjolan musaa ja tollanen bändi sitä vetämässä? Anssi Takalolle täältä kans iso plussa, unohtamatta Anssia ja Harria (pelkääjän paikka :-D). Bändi oli tiukassa kunnossa. Varsinkin tälläselle kitaristille toi oli kokemus. Marzi on kyl suomen kitaristien ykköskaartia ja mitkä bularit! Mahtavaa! Ainoan miinuksen annan lopun kitarabattlesta, ei sitä aina tarvitse soittaa päällekäin. Sitten seuraavaks Husband plays Husband and Marzi Nyman music. Sovitaanko vaikka joulukuussa Tavastialla? EDIT: Niin ja pääsin myös tiirailemaan Marzin ja Varren pedaaliarsenaaleja. Olihan siinä muutama pedaali ;-) Ja molemmat veti kahdella vahvistimella, toisesta puhtaat ja toisesta sitten säröt. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Soittiko Husband myös omaa tuotantoa ja jos, niin mitä? Joutuu ilmeisesti joka tapauksessa pyörähtämään tänä iltana Turun Klubilla, mutta kiinnostaisi tietää ennakkoon niin saa mainostettua tutuillekin. Ceci n'est pas une signature |
Ossi 10.09.2008 13:28:15 | |
---|
Soittiko Husband myös omaa tuotantoa ja jos, niin mitä? Joutuu ilmeisesti joka tapauksessa pyörähtämään tänä iltana Turun Klubilla, mutta kiinnostaisi tietää ennakkoon niin saa mainostettua tutuillekin. Muistaakseni ihan pelkkää Villiä Pohjolaa vetivät. |
Notefix 10.09.2008 14:15:14 | |
---|
Tämmönenkin oli...tulee näköjään tavaksi missata keikat nykyään. "Layers of layers of shit!" |
Ossi 10.09.2008 14:34:42 | |
---|
Tämmönenkin oli...tulee näköjään tavaksi missata keikat nykyään. Mun täytyy vissiin alkaa pitää sut ajantasalla näiden suhteen :) |
Notefix 10.09.2008 15:50:41 | |
---|
Mun täytyy vissiin alkaa pitää sut ajantasalla näiden suhteen :) Joo...saakeli. Eipä noita näköjään tosin ole ehtinyt edes katsastamaan. Olikohan itse Pohjola tsiigaamassa tuota :D "Layers of layers of shit!" |
Ossi 10.09.2008 16:05:04 | |
---|
Olikohan itse Pohjola tsiigaamassa tuota :D Oli ja oli ymmärtääkseni todennut, ettei kuultuun ollut mitään lisättävää :) |
MK73 10.09.2008 20:19:10 (muokattu 10.09.2008 20:30:40) | |
---|
Oli ja oli ymmärtääkseni todennut, ettei kuultuun ollut mitään lisättävää :) Ai säveltäjä oli itse paikalla, hienoa. Mä yritin silmäillä, mutten miestä löytänyt. Monta muuta tunnettua muusikkoa kyllä yleisön joukosta bongasin... Kun 90-luvulla tuli oltua todistamassa useampaakin Pohjolan keikkaa, niin vertailukohta oli sikäli mielenkiintoinen. Rumpalin ollessa sama, biisit kuulostivat monin paikoin hyvinkin tutuilta. Varsinkin Anssille keikka toi varmasti paljon muistoja mieleen, hyvin tuli selkäytimestä vanhat koukut. Toisaalta meininki ja fillimaailma vaikutti vapautuneemmalta, kuin Pohjolan kanssa aikoinaan. Kitaristien ja Takalon osuudet värittivät kappaleita sopivasti, ja kaikki olennainen biiseihin kuuluva tuli silti soitettua. Rantasen bassotteluun ei lisättävää, se pelasi niin kuin Bassokenraalin musiikissa pitääkin. Kiitos Husband, kiitos Pekka Pohjola! |
gandar 11.09.2008 14:34:03 | |
---|
Hyvä keikka oli eilen Turussakin. Yleisöä oli vähän, mutta esityksessä se ei ainakaan näkynyt. Tätä lisää! Ceci n'est pas une signature |
Jucciz 11.09.2008 14:49:38 | |
---|
Muistaako kukaan karkeasti settilistantapaista? Eli mitä Pohjola-biisejä veivattiin? Olisi kyllä kiva tietää, minne päin Suomea viikonlopun keikat suuntautuvat. Tahtoisin ehdottomasti kuulla Pohjolan musiikkia livenä: toistaiseksi ainut kerta on muutaman vuoden takaa Jyväskylän Lutakosta, jossa Pohjola itse veti XL:n tuuraajabasistina pari omaa biisiä XL-setin seassa. |
MK73 11.09.2008 16:12:51 | |
---|
Muistaako kukaan karkeasti settilistantapaista? Eli mitä Pohjola-biisejä veivattiin? Helsingissä kuultiin ainakin nämä: Flight of the Angel, No way out, Vapour trails, Space walts, Sighting, Heavy jazz, Tehdasmusiikkia, Sampoliini ja How about today. |
Jucciz 11.09.2008 18:47:13 | |
---|
Helsingissä kuultiin ainakin nämä: Flight of the Angel, No way out, Vapour trails, Space walts, Sighting, Heavy jazz, Tehdasmusiikkia, Sampoliini ja How about today. Hitto. Tulisivatpa Tampereelle viikonloppuna. How about Todayn soitin aikanaan itse 2/3-tutkinnossani. :) |
Epämuusikko 12.09.2008 01:48:04 | |
---|
Imaiskaa nyt. Tehdasmusiikkia, Sampoliini JA Vapour Trails? Miksi en ollut tuolla?????? R.I.P Oksanen |
Jamppa2 12.09.2008 16:19:47 | |
---|
Helsingissä kuultiin ainakin nämä: Flight of the Angel, No way out, Vapour trails, Space walts, Sighting, Heavy jazz, Tehdasmusiikkia, Sampoliini ja How about today. Tais olla prikulleen sama setti Popparis ja joo oli aivan huippu keikka. Rantanen hoita kyllä tonttinsa hyvin ja kyllähän se sisäkuiva Markku leipo hyvin. Jotain pientä. |
kimurantti1 12.09.2008 16:21:48 | |
---|
Aivan mieletön keikka Popparissa. Mä en Pohjolan musaan levyiltä ole niin syttynyt, mutta kyllä se tuolla livenä toimi. Olmi musta juuri oikeanlainen paikka tuoi Poppari esittää Pohjolan musaa. |
funkylord 18.09.2008 15:23:39 | |
---|
Aivan mieletön keikka Popparissa. Mä en Pohjolan musaan levyiltä ole niin syttynyt, mutta kyllä se tuolla livenä toimi. Olmi musta juuri oikeanlainen paikka tuoi Poppari esittää Pohjolan musaa. Juu, paitsi aivan helekutin tukossa. Ovelta et päässy edes tiskin alkupäähän. (matkaa hurjat 5m) Bändiä ei voinu kuvitellakkaan näkevänsä. Taisin nähdä vilaukselta marzin pään. Vitsihuumori kyllä kolahti, vaikka vanhoja olivatkin. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
kimurantti1 18.09.2008 19:21:16 (muokattu 18.09.2008 19:22:17) | |
---|
Juu, paitsi aivan helekutin tukossa. Ovelta et päässy edes tiskin alkupäähän. (matkaa hurjat 5m) Bändiä ei voinu kuvitellakkaan näkevänsä. Taisin nähdä vilaukselta marzin pään. Vitsihuumori kyllä kolahti, vaikka vanhoja olivatkin. Mä olin siinä eturivissä Marzin edessä metrin päässä. :-P Enpäs muuten päässyt kattomaan teidän keikkaa, kun olin veivaamassa humpaa toisesa kaupungissa. |
Aleksi Gaiss 08.02.2009 11:03:58 | |
---|
Meteli.net'in mukaan äijät keikalla 25.2. Yo-talo, Tampere - 26.2. Henry's Pub, Kuopio - 27.2. Rytmikorjaamo, Seinäjoki! Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
MK73 08.02.2009 12:07:30 (muokattu 08.02.2009 12:19:00) | |
---|
Meteli.net'in mukaan äijät keikalla 25.2. Yo-talo, Tampere - 26.2. Henry's Pub, Kuopio - 27.2. Rytmikorjaamo, Seinäjoki! Lisäksi ainakin 1.3. 45 Special, Oulu. -ja Pekka Pohjola -teema jatkuu... E. Nyt sitten Pohjola-live-levyä kehiin, ehdottomasti ! Hiki ja vääntö. |
Jucciz 24.07.2009 17:13:48 | |
---|
Jep, vanha ketju, mutta kohtapa Husband nousee lauteille Äänekoskella Keiteljazzeilla. Älkää missatko, minäkään en aio! |