BassLass 06.09.2008 18:02:01 | |
---|
Katson kyllä jos muistan. Eikös jossain vaiheessa ole tulossa myös jotain kotimaista tuotantoa. Vähän vastaavaa. Piiri? Khyl. Annetaanpa olla sitten. |
jarkkkk 07.09.2008 00:01:30 | |
---|
olipas kyllä huono. jokainen kameran oi leijaileva pölypallo piti korostaa. iham selevä kummitusPALLo!! |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. |
Chrissie 07.09.2008 00:02:47 | |
---|
olipas kyllä huono. jokainen kameran oi leijaileva pölypallo piti korostaa. iham selevä kummitusPALLo!! Vähän joo näin, mutta kyllä pelottikin samalla :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
jp8000 07.09.2008 00:04:24 | |
---|
olipa kyllä, mutta voishan tuota ajankulukseen seurata, kuinka pölypallot lentelevät muissa paikoissa Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Wahi 07.09.2008 00:06:07 | |
---|
No mitä helvettiä, just olin tossa 23 pintaan telkan ääressä ja katoin että ei tuu mitään mielenkiintosta. No olisinhan mä kattonu jos olisin älynnyt että tuo tulee. Shine on you crazy diamond |
valtse 07.09.2008 00:06:14 | |
---|
Oli aika lame. Tosin jaksoin seurata vain toiseen mainoskatkoon asti. Life is a clay urn on the mantle. |
Rotuvaari 07.09.2008 00:08:52 (muokattu 07.09.2008 00:11:03) | |
---|
Toi TAPS-homma oli oikeasti aika hyvä, harmi että ehdin katsoa vain muutaman jakson kun ohjelma meni jo tauolle. Mutta näiden näkemieni jaksojen perusteella suhtautuminen aiheeseen oli kerrankin asiallisen oloista. Olikos ohjelman varsinainen nimi Ghost Hunters, tai jotain. Kaikki kummitteluhommat kiinnostavat kyllä, mutta usein näissä vituttaa se, että koko touhu on vesitetty sellaiseksi jenkkivammailuksi, joissa ei ole tietoakaan mistään oikeasta, analyyttisestä ja perusteellisesta tutkimuksesta, vaan ainoastaan keskitytään kuvaamaan muka pelkääviä ihmisiä night visionilla jossain kellarissa shokkireaktioiden saamiseksi. Vähän luulen, että tämä "Riivatut talot" on pelkkää tällaista hömppää, mutta kyllähän tuo on katsastettava kuitenkin. Subiltahan on tulossa myös se kotimainen viritelmä, Piiri. Mitähän siitäkin seuraa. Kuin omasta suustani. Tämä Riivatut talot subilla oli kyllä aivan kammottavan huono ohjelmakonsepti. Ei vaan pystynyt katsomaan, vaan piti vilkuilla Monkia välillä. Tuli kyllä TAPSin poikia ikävä, ei voi muuta sanoa. Se meedio oli jotain hyvin hyvin myötähäpeää herättävä tapaus ja neito bambisilmineen oli olevinaan mukana ihan täysillä. Meedio näytti muuten aivan armottomalta naistenmieheltä, joka vokottelee kaikkea liikkuvaa, sen pistin merkille. Yökamerakohellus toi lähinnä mieleen Paris Hiltonin, vaikkei vittu vilkkunutkaan. Sen sijaan vilkkui sen meedion silmät kiillosta kirkkaana ja koputuksia ja eripituisilla jaloilla varustettu pöytä nähtiin ja kuultiin. Tuli muuten sen verran paska fiilis koko sätöksestä, että ihan tässä on ruvettava ryyppäämöään. Perkele, että osaakin. E: nyt kyllä tuohduin aivan silmittömästi ssss! Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii? |
Burn 07.09.2008 00:11:06 | |
---|
No siis, olihan tuo ihan yllättävänkin viihdyttävä. Ei ollut sellasta järkyttävää jenkkipaasausta tyhmillä välianimaatioilla ja kököillä muka-kummituksilla. Välillä tapahtui jotain, välillä tapahtui hiukan enämpi. Ei mua tosin sellaset ilmassa lentelevät hiukkaset oo ennenkään vakuuttanut. Hyvä oli silti se että oltiin kuitenkin jossain määrin skeptisiä niihin ääniin ja muihin juttuihin. Toisaalta melko outoa sellanen että talon väki sanoi sillon tällön kohdanneensa jotain outoa. Kun paikalle paukahtaa parapsykologia, historoitsijaa ym tirehtööriä tehtävänään selvittää kummallisuuksia 24 tunnin ajan, niin jestamadeera kun rupeaa lattiat paukkumaan ja kummalliset valopilkut lentelemään. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
valtse 07.09.2008 00:14:47 | |
---|
Kuin omasta suustani. Tämä Riivatut talot subilla oli kyllä aivan kammottavan huono ohjelmakonsepti. Ei vaan pystynyt katsomaan, vaan piti vilkuilla Monkia välillä. Tuli kyllä TAPSin poikia ikävä, ei voi muuta sanoa. Se meedio oli jotain hyvin hyvin myötähäpeää herättävä tapaus ja neito bambisilmineen oli olevinaan mukana ihan täysillä. Meedio näytti muuten aivan armottomalta naistenmieheltä, joka vokottelee kaikkea liikkuvaa, sen pistin merkille. Yökamerakohellus toi lähinnä mieleen Paris Hiltonin, vaikkei vittu vilahtanutkaan kertaakaan. Sen sijaan koputuksia ja eripituisilla jaloilla varustettu pöytä nähtiin ja kuultiin. Tuli muuten sen verran paska fiilis koko sätöksestä, että ihan tässä on ruvettava ryyppäämöään. Perkele, että osaakin. E: nyt kyllä tuohduin aivan silmittömästi ssss! No mitäs vittua. En tiedä miksi noi sun kirjotukset melkein aina osuu nappiinsa, aiheesta riippumatta. Life is a clay urn on the mantle. |
Wolfheart 07.09.2008 02:12:59 (muokattu 07.09.2008 02:13:57) | |
---|
Järkyttävää. Nyt vaan odottelemaan suomen vastinetta tuolle. Uskon että myötähäpeä tulee olemaan suuri. |
konnamatti 07.09.2008 10:23:47 | |
---|
Yökamerakohellus toi lähinnä mieleen Paris Hiltonin, vaikkei vittu vilkkunutkaan. Hohoh! Ei nää jenkkihommat oikein. Se suomalainen pitää kattoa ihan myötähäpeähakuisesti. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
Musiikkimasiina 07.09.2008 13:30:11 | |
---|
Mä petyin kyllä kanssa aivan totaalisesti. Repeilyä aiheutti se pöytäkohtaus, pölypallot, sekä se, että kaikki pienetkin kopautukset näytettiin replayna. REPLAY!!!1: ... *kops* ... Ja se juontajanainen on tosiaan ärsyttävä. Mä vielä odotin näkeväni kummituksia/jotakin yliluonnollista, mutta ei. |
Niklodeus 07.09.2008 20:37:08 (muokattu 07.09.2008 20:37:48) | |
---|
Vähän oli vaikea uskoa tohon. Ainoa jännä oli kun se hemmo katto sinne pimeän käytävän päähän, jos sillä hetkellä joku vanha ruttuinen mummo olisi kävellyt sieltä niin olisin säikähtynyt pahasti. Se pöytäkohtaus oli niin feikki, mikä estäis jotakuta siinä pöydän ympärillä olevaa painamatta vain vähän sitä pöytää. Ootko miettinyt sitä mahdollisuutta, että koko juttu oli vaan niin paska, ettei se voi olla hauska kenenkään muun kuin henkisesti jälkeenjääneen 13-vuotiaan mielestä? :)
-Hullu ukko |
Kirjoitus virhe 08.09.2008 10:20:21 | |
---|
Mä oon aina haaveillu vierailevani joskus jossain kummitustalossa. Ihan vain omin silmin ja aistein todistaakseni että onko sellaisia paranormaaleja ilmiöitä vai onko KAIKKI vain huomiohakuista shaissea. Mua kiinnostaisi kokeilla joskus spiritismiä. Ja tietenkin niin että minä saan pitää alimpana kättä sen "liikkuvan" jutun päällä. En jaksa uskoa että se oikeasti siitä mihinkään liikkuu. Kukaan ei ole uskaltanut kun olen kysynyt. Itse ohjelmaahan en edes vaivaudu katsomaan. |
Karipiirto 08.09.2008 11:46:11 | |
---|
Mua kiinnostaisi kokeilla joskus spiritismiä. Ja tietenkin niin että minä saan pitää alimpana kättä sen "liikkuvan" jutun päällä. En jaksa uskoa että se oikeasti siitä mihinkään liikkuu. Kukaan ei ole uskaltanut kun olen kysynyt. Itse ohjelmaahan en edes vaivaudu katsomaan. Kyllä se liikkuu. Ei ehkä siksi että joku henki sitä ohjais mutta luultavasti joku alitajuinen "joukkopsykoosi" tai vastaava saa osallistujat liikuttamaan lasia tajuamattaan. Tai sitten joku luulee olevansa vitsikäs. Isä sanoi joskus seiskytluvulla osallistuneensa ja sanoi että kyllä siinä meinas muutama ihminen pimahtaa kun säikähtivät sitä lasin liikkumista ja niitä vastauksia kysymyksiin. Eli en kyllä suosittele ihan mielenterveyden nimissä. "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Kirjoitus virhe 08.09.2008 12:59:18 | |
---|
Kyllä se liikkuu. Ei ehkä siksi että joku henki sitä ohjais mutta luultavasti joku alitajuinen "joukkopsykoosi" tai vastaava saa osallistujat liikuttamaan lasia tajuamattaan. Tai sitten joku luulee olevansa vitsikäs. Isä sanoi joskus seiskytluvulla osallistuneensa ja sanoi että kyllä siinä meinas muutama ihminen pimahtaa kun säikähtivät sitä lasin liikkumista ja niitä vastauksia kysymyksiin. Eli en kyllä suosittele ihan mielenterveyden nimissä. Luotan tuohon joukkopsykoosiin. Sen takia haluaisin pidellä itse alimpana kättä että voisin olla varma ettei kukaan sitä liikuta. Ja koska itse tietenkin epäilen asiaa niin suggestio ei pure ainakaan niin hyvin. Jos tämän jälkeen lasi tms kuitenkin liikkuisi niin valuisi varmaan lämmintä punttiin. |
Rakkikoira 08.09.2008 14:15:38 | |
---|
Automaattikirjoitus on myös aika jännä asia ja mukavaa katsella vierestä. |
JPQ 09.09.2008 04:05:59 | |
---|
Katson kyllä jos muistan. Eikös jossain vaiheessa ole tulossa myös jotain kotimaista tuotantoa. Vähän vastaavaa. samoin. ja minä tiedän vaikka noi sanois mitä aihe ei ole humpuukia. |
lievä ot, mutta sub vois kyllä näyttää "MTV Fearin" loppuun, kun kerran näyttivät 1 kaudenkin Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Nimismies 09.09.2008 20:35:59 | |
---|
Ihan jees ohjelma. Meedio oli täysin pelle ja muutenkin touhu oli aika ajoin melko vaivaannuttavaa, mutta kyllähän kummitusohjelmia aina mielikseen katsoo. Paikka oli kuitenkin vimosen päälle komea ja tarinat mielenkiintoisia. Enemmän tuota pimeässä harhailua ja vähemmän meediota (kuinkahan paljon tuotakin klovnia vanhemmalla iällä hävettää että on tuhlannut elämänsä tuollaiseen ryönään?). Lopussa parapsykologin puheenvuoro pelasti paljon - siinä oli oikeaa asiantuntemusta ja tolkun ääntä. Tämän takia aion katsoa seuraavankin jakson. Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin. |