David Coverdalen luotsaama Whitesnake saapuu Suomeen joulukuussa. Viime keväänä ensimmäisen studioalbuminsa yli kymmeneen vuoteen julkaissut, kymmeniä miljoonia levyjä uransa aikana myynyt yhtye esiintyy Helsingin jäähallissa 12. joulukuuta. Liput konserttiin maksavat 49 euroa ja ne tulevat myyntiin Lippupalveluun maanantaina 15.9. www.v2.fi Ihan jees. Enpä ole ennen Whitesnakea livenä nähnyt, joten pitäähän tuonne mennä. Muita menossa? "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
ballfish 08.09.2008 21:40:19 | |
---|
Ei kyllä pysty katselemaan sitä yleisön huudatusta laulajan osalta. Välissä saattaa jopa kähistä kaksi sanaa. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Izer 09.09.2008 15:11:24 | |
---|
Hienoa, koska missasin tuon Saunan keikan kesällä ja joskus edellisellä kerralla taisin olla intissä joten ylipäänsä on vielä näkemättä. Vähän tietysti huolettaa, kun kaikki aina tuosta Coverdalen laulukunnosta muistavat mainita, mutta katsellaan mitä tuleman pitää. Ridin' with the wind! |
Ritsie 09.09.2008 22:21:24 | |
---|
Huh. joo, eiköhän tuolla olla paikalla. Näkemättä on, vielä yksi suosikeista. Sinne! On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
Neponen 10.09.2008 08:33:49 | |
---|
Kaippa tuon voisi käydä katsastamassa, jollei nyt mitään ihmeempää ilmaannu kyseiselle ajankohdalle. Onhan Whitesnake kuitenkin yksi kovimpia bändejä :P "Here I go Again" olisi kiva kuulla livenä. |
sirdickyj 10.09.2008 12:57:43 (muokattu 10.09.2008 22:00:49) | |
---|
Hienoa, koska missasin tuon Saunan keikan kesällä ja joskus edellisellä kerralla taisin olla intissä joten ylipäänsä on vielä näkemättä. Vähän tietysti huolettaa, kun kaikki aina tuosta Coverdalen laulukunnosta muistavat mainita, mutta katsellaan mitä tuleman pitää. Suurinta osaa jengistä ei tuo laulukunto häiritse yhtään, ei jengi mitään tajuu kuitenkaan. Joe Doakes livenä pe 12.9. Sir Eino, Helsinki, la 13.9. Santa Fe, Tammisaari |
badcompany 10.09.2008 17:10:37 | |
---|
Suurinta osaa jengistä ei tuo laulukinto häiritse yhtään, ei jengi mitään tajuu kuitenkaan. nimenomaan.onkohan david liikaa polttanut tupakkaa ja juonut viskiä kun ääni ei luista?.ex-purple kollega glenn hughessa taas on ääni kunnossa vaikka hänelläkin on joskus kovaa mennyt.onkohan se vaan elintavoista kiinni toi äänen säilyminen?.t:amatööri |
Tracer 12.09.2008 15:49:11 | |
---|
Paikalla ollaan, totta mooses! Onko tietoa, millä kokoonpanolla orkka muuten nyt kiertää? Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Borlag 12.09.2008 17:34:16 | |
---|
Paikalla ollaan, totta mooses! Onko tietoa, millä kokoonpanolla orkka muuten nyt kiertää? Coverdale, Aldrich, Beach, Duffy, Frazier ja Drury Paikalla ollaan juu... |
Tracer 12.09.2008 20:08:47 | |
---|
Loistavaa, Frazierin näkemistä odotan innolla. Ei mulla mitään Tommyakaan vastaan ole, mutta kun sen olen nähnyt jo niin monta kertaa. Ja CF kuulostaa Good to badilla erittäin hyvältä. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Jkob 15.09.2008 09:41:04 | |
---|
Ja päätypaikoilta liput tuli tilattua. Wanking is timeless |
Ritsie 15.09.2008 16:15:34 (muokattu 16.09.2008 18:24:30) | |
---|
Genttälippu postiin, vau. Saapa edes kerran nähdä. E: Tarve myös toiselle olisi, jos jollain olisi tarjota niin pikaviestiä. Maksan paljon. E: Ja editin edit, näytti siis lippupalvelun sivu että kenttäpaikat on loppu. Mutta nyt on toinenkin. Huh. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
scarletmara 16.09.2008 21:47:48 | |
---|
Kyl kyl, kenttälle ollaan menossa. Ei mulla mitään Tommyakaan vastaan ole, mutta kun sen olen nähnyt jo niin monta kertaa. Ja CF kuulostaa Good to badilla erittäin hyvältä. Minulle olisi passannut nähdä Tommy Aldridge Whitesnaken riveissä, mutta kun olin aika myöhäisherännäinen (olen 20 ja kuunnellut about viisi vuotta ihan tiedostaen) ja keikat missasin aina toistamiseen. Syynä oli vain se, että asuin aina liian kaukana (ajankohdessa ollen huono) ja ikää mukamas liian vähän. Nyt ei kai noiden pitäisi olla ongelmana ja marssin viime talvena Saunan tiketit ostamaan, kun kuulin Whitesnaken Eteläpuistoon tulevan. Eli Frazier tuli nähtyä Saunassa jo, ei ole minun mieleeni vaikkei paska olekaan, minulle Aldridge on edelleen paras rumpali ja tulee aina olemaan. Jotenkin en vaan jaksa Aldrichin kitarashow'takaan aina, varsinkin festariolosuhteissa tuntui pelleilyltä. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
BaldieFarman 18.09.2008 23:21:53 | |
---|
Kai tuonne on pakko mennä! On tuon 2000-luvun "comebackin" jälkeen tullut kyseinen poppoo nähtyä 4 kertaa (2xsuomessa ja 2xruotsissa) ja on se ollut joka kerta vaan niin perhanan viihdyttävää. Vielä muutama vuosi taaksepäin (kts. Live in teh Still of the Night DVD) oli Davidin ääni ihan huippukuosissa, mutta nyt parilla viimeisellä keikalla tuntuu pahasti laulussa olevan niitä samoja fiiliksiä kuin 90-luvun alun ääniongelmien aikaan. David on kuitenkin frontman #1 ja toi bändi on niin käsittämättömän taitava ja groovaava, että jo ihan sen takia kannattaa katsastaa. Om du vill ha köttbullar... Say YEAH! |
Eäp 19.09.2008 08:18:06 | |
---|
Kenttäliput plakkarissa, ei tonne voinu olla menemättä varsinkaan sen Saunan vedon jälkeen. |
Basstozzi 20.09.2008 13:23:37 | |
---|
Huh! Onneks tulevat vielä tänä vuonna Suomeen kun missasin Saunan...on nimittäin tämä porukka vielä näkemättä livenä (aukko sivistyksessä) ;) "I hate the arrogance of bands who think their petty emotions are interesting" - Justin Hawkins |
sirdickyj 11.11.2008 15:07:04 (muokattu 12.11.2008 16:18:45) | |
---|
Sen verran nostoa, että keikan jatkot On The Rocksissa, esiintyjänä Joe Doakes ( www.joedoakes.net )plays music of D.C. Konserttilipulla ilmainen sisäänpääsy klo 22-01. Muuten liput 7€. Tarvetuloa kaikki jatkoille! Joe Doakes-solisti P. Rantanen 21.11. Tartu mikkiin-ohjelmassa, siellä ainakin jotain Whitesnakea hoilattavana, tsekatkaa, mistä on kyse. Enemmän tissiä näkyviin |
teg 11.11.2008 16:40:22 | |
---|
Huh! Onneks tulevat vielä tänä vuonna Suomeen kun missasin Saunan...on nimittäin tämä porukka vielä näkemättä livenä (aukko sivistyksessä) ;) Et sää mitään missannu. Varsin huono keikka. |
scarletmara 11.11.2008 19:49:38 | |
---|
Sen verran nostoa, että keikan jatkot On The Rocksissa, esiintyjänä Joe Doakes (www.joedoakes.net )plays music of D.C. Homma menee kaiketi niin, että konserttilipulla ilmaseks sisään, tuo vielä varmistamatta. Itse taidan olla liian nuori On the Rocksiin, mutta ihan hyvä bändi vaikuttaisi olevan! P. Rantanen lauloi Thunderstonessa ennen? Ainakin Suomen Coverdaleksi joskus sanoivat. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Loijaa 12.11.2008 09:52:59 | |
---|
Olisin halunnut nähdä Whitesnaken ajanjaksolla 1978-84..ei oikein vakuuttanut näkemäni '06 jäähallikeikka. You know that I would be a liar |