v_m_kangas 04.09.2008 08:57:47 | |
---|
Oon huomannut että naissolistia kohtaan ollaan hyvin höveliä,luvataan firmakeikkaa jne. Loppupeleissä useammin ne on olleet selekeesti pillunvonkaajia, muutaman kerran on napsahtanut keikkakin, joten kyllä niitä voi kuunnella, siis jos jaksaa. Juuripa noin. Heh, "lavaisännille" kun naissolisti antaa sopivasti siimaa, ne lähtee roudariksi vaikka 200 km päähän. Näin kävi muutama vuosi sitten meille. Humppaa tai soita humppaa |
häläppääjä 07.09.2008 17:42:34 (muokattu 07.09.2008 17:44:37) | |
---|
Eilen säestin pystyä.Meni oikein mallikkaasti molempien osalta, vaikka ihte sanonkin. Mm. operettikappale nimeltään: Kun Jo Saapuu Yö. Niin ja tietenki tämä:Riemumielin rintaa tahtoo. |
jeppeq 07.09.2008 17:54:57 | |
---|
Eilen säestin pystyä.Meni oikein mallikkaasti molempien osalta, vaikka ihte sanonkin. Mm. operettikappale nimeltään: Kun Jo Saapuu Yö. Niin ja tietenki tämä:Riemumielin rintaa tahtoo. Veikkaukseni on "sirkkeli" ? Painava, mutta kevytmielinen. |
jjussila 07.09.2008 17:56:52 | |
---|
Eilen säestin pystyä.Meni oikein mallikkaasti molempien osalta, vaikka ihte sanonkin. Mm. operettikappale nimeltään: Kun Jo Saapuu Yö. Niin ja tietenki tämä:Riemumielin rintaa tahtoo. Onks tää se mies "jolle maailma ei riitä" ja kädenpuristus on sellainen "löysä"? ..ei helev...olisko noin?..... |
Epämuusikko 07.09.2008 18:31:26 | |
---|
Eilen olin keikalla päissäni. No, uskalsimpa laulaa taustoja. Osa meni erittäin puihin, kosketinsoittaja luuli että pelleilin. No, hauskaa oli. normaalisti olen keikat siivosti, mutta tuolla syöksykierre alkoi ensin ylimääräisen säädön ja sähläämisen tuomalla orastavalla vitutuksella, jota sitten korjattiin kun piikki saatiin auki. liksakin (hyvä) tuli etukäteen, arvostan. R.I.P Oksanen |
mack the knife 07.09.2008 19:58:55 | |
---|
Ja minä. Olisittepa nähneet lanneliikkeet haitarin kanssa, jää Ron Jeremykin toiseksi. Meinasin lyödä entistä tangoprinssiä turpaan vahingossa, yritti kesken setin sivuovesta sisään. COVS n:o 1. |
Tankero 07.09.2008 20:15:55 | |
---|
Eilen olin keikalla päissäni. No, uskalsimpa laulaa taustoja. Osa meni erittäin puihin, kosketinsoittaja luuli että pelleilin. No, hauskaa oli. normaalisti olen keikat siivosti, mutta tuolla syöksykierre alkoi ensin ylimääräisen säädön ja sähläämisen tuomalla orastavalla vitutuksella, jota sitten korjattiin kun piikki saatiin auki. liksakin (hyvä) tuli etukäteen, arvostan. Kah, mite se Pikku-E on noin rietaantunut. Siivo mies. Humppajyrä |
onni 07.09.2008 22:05:14 | |
---|
Perjaintaina soitettiiin hyva keikka. Lauantai huonompi. Kyllä tästä noustaan. |
jeppeq 07.09.2008 22:10:02 | |
---|
Perjaintaina soitettiiin hyva keikka. Lauantai huonompi. Kyllä tästä noustaan. Kai se ny o heleppoo, kun on "kielenkääntäjä" ständissä omasta takaa. Pääasia, että itse musa on huippua... ;) Painava, mutta kevytmielinen. |
humppahanuristi 08.09.2008 08:20:01 | |
---|
Lauantaina oli hyvä keikka eikä onneksi kovin kylmäkään. Kehuja tuli niin, että hirvittää. Humpasta rautalankaan... |
häläppääjä 08.09.2008 08:37:54 | |
---|
Onks tää se mies "jolle maailma ei riitä" ja kädenpuristus on sellainen "löysä"? No, ei.Veikkaan että tarvittaessa puristaa sormet kaverilta remonttiin. |
KoskPaavo 08.09.2008 09:46:30 | |
---|
No, ei.Veikkaan että tarvittaessa puristaa sormet kaverilta remonttiin. Jonkin bändin "jäsenet" olivat ostaneet semmoisen irtotekokäden jostain kirpparilta ja sillä tervehtineet hitsaria. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Sen kädenpuristus ei ole edes tiukka, tai riippuu siitä ketä puristetaan. Tais käydä viimeksi justiin toisin päin, kerkesin touvvaaman pikkusen sormipainotteisen otteen, niin eipä kestänyt kättely kauan. |
jjussila 08.09.2008 11:28:25 | |
---|
No, ei.Veikkaan että tarvittaessa puristaa sormet kaverilta remonttiin. Siis kyllä me samaa tarkoitimme, siksi nuo sitaatit...... ..ei helev...olisko noin?..... |
Epämuusikko 08.09.2008 14:25:33 | |
---|
Kah, mite se Pikku-E on noin rietaantunut. Siivo mies. nyt kävi näin. R.I.P Oksanen |
Tankero 08.09.2008 17:17:02 | |
---|
nyt kävi näin. Siitä se lähtee. Humppajyrä |
mack the knife 08.09.2008 23:45:28 | |
---|
Olipas mukava veto tänään, huomenna toinen samanlainen. 14 biisiä neljässä erässä akustisesti tuolla keskustassa. 19-22. COVS n:o 1. |
Begemoth 09.09.2008 00:16:09 | |
---|
Sen kädenpuristus ei ole edes tiukka, tai riippuu siitä ketä puristetaan. Tais käydä viimeksi justiin toisin päin, kerkesin touvvaaman pikkusen sormipainotteisen otteen, niin eipä kestänyt kättely kauan. Hyvä U. Olisit antanu vaan mennä ihan loppuun saakka sen käsipäivän, niinku muittenkin puolesta, saatana. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
jakeni 11.09.2008 04:35:31 | |
---|
Säestettiin suolakaivoksella tänään(eilen) Alatalon Mikkoa livenä,Simosen ja Lamervon kanssa...tuttuja ralleja vuosien takaa,hyvä fiilis jäi. Mikon mukana oli myös kansanedustajanakin tunnettu rumpali: Lyly Rajala,joka kävi vetäsemässä parit rokit....ja kyllä lähti! Milloin syödään? (Topi) |
uruttaja 11.09.2008 04:41:06 | |
---|
Säestettiin suolakaivoksella tänään(eilen) Alatalon Mikkoa livenä,Simosen ja Lamervon kanssa...tuttuja ralleja vuosien takaa,hyvä fiilis jäi. Mikon mukana oli myös kansanedustajanakin tunnettu rumpali: Lyly Rajala,joka kävi vetäsemässä parit rokit....ja kyllä lähti! Kyllähän ne on kovia poikia. Paavosta lähtien. Meilläkin oli hyvä keikka tänään, ja eilen ja toissapäivänä, varmaan huomennakin. |