Aihe: Koulutusta äänityshommiin tampereella.
1
anapena
07.09.2008 21:18:06
Yksi vaihtoehto on mennä hengailemaan johonkin studiolle, siivoilla, keitellä kahvia, sopivissa kohdin kysellä asioita, seurata sivusta, vähitellen päästä painelemaan recciä, jne. Toisaalta voi olla vaikeata päästä mihinkään, se on pidemmän päälle kiinni siitä miten kemiat sopii yhteen.
Noista kursseista ei ole tietoa, kysele vaikka jostain kansan/työväenopistoista, alan oppilaitoksista, jos niihin pääsis vaikka sivariks, jos on asepalvelus suorittamatta...
jannu
08.09.2008 02:52:49 (muokattu 08.09.2008 02:53:17)
Joku viikonloppukurssi riittäisi mulle, oppisi saamaan edes jotain nauhalle!!

Rohkenen todeta, että ei riittäisi eikä oppisi.
"Just tell me fucking why everything becomes an issue!"
Jaava
08.09.2008 16:32:23 (muokattu 08.09.2008 16:33:37)
Mä ehdotan jonkun halvan systeemin hankkimista ja itseopiskelua. Ne perusasiat oppii nopeasti ja täältä saa kyllä apua.

Netistä löytyy satoja sivuja mikityksestä ja muusta peruskamasta. Jos vähän viitsii, ei niiden peusoppimiseen tarvitse kursseja.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Niq
08.09.2008 18:32:11

Mä ehdotan jonkun halvan systeemin hankkimista ja itseopiskelua.

Omasta mielestä paras on nimenomaan ylläoleva tapa, äänittämään oppii äänittämällä kaikkea mahdollista ääntä vaikka markan t.boneilla jos ei muuhun oo massia.

Oppiminen vaan on semmonen yksilöllinen homma, että toinen oppii lukemalla kirjoja, toinen kokeilemalla villisti itsekseen kaikkea (lukeudun itse tähän kastiin) ja kolmas katsomalla vieressä ja kuuntelemalla "opetusta". Siinä mielessä ymmärrän aloittajaa. Luulis että täällä palstalla ois joku tampereen demoäänittäjä jonka viereen sais tulla kattomaan kun hommia hoidetaan.
"I have a cunning plan" -Baldrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)