Aihe: Keskustelua roots-skabasta
1 2 3 4 578 79 80 81 82101 102 103 104 105
stratomaster
07.09.2008 18:59:37

Sama vika...ja mielummin ostin sen 6. Gibsonin kuin päivitin PCn.
Sairasta?...Ehkä...Ja kroonista?... varmasti. ;D

Ei suinkaan sairasta, kroonista korkeintaan. :D Sulla on priorisointi kohdillaan, noin mäkin tekisin.
blues guitar
07.09.2008 19:17:51

No, minä vaan klikkaan kerran maihinnousulinkkiä jonka jälkeen koneeni kysyy mitä haluan tehdä, avata vaiko tallentaa tiedoston ja millä ohjelmalla haluan toistaa tiedoston? valinnan jälkeen vain kuuntelen vedon, veto ei jää kiintolevyle kummittelemaan. Jos lataan vedon työpydälle voin kuuntelun jälkeen raahata sen roskikseen, helppoa.

foxy Tune mahdollisuutta ei maihinnousu tarjoa, mutta voin kuunnella vedon koneellani olevilla useilla eri ohjelmilla.

Ja miulla on koneena upouusi mac jota en edes vielä osaa käyttää......8)

Toimispa mullakin noin. Mä kun klikkaan maihinnousulinkkiä, niin maihinnousun sivu avautuu uuteen ikkunaan, josta löytyy vain lataa mp3 vaihtoehto (joka sekään ei ole suora linkki mp3 tiedostoon) seuraavaksi kone alkaa ensin lataamaan tiedostoa ja kun se viimein on latautunut ei vieläkään tapahdu mitään, vaan ladattu tiedosto täytyy erikseen tuplaklikata auki, jonka jälkeen avautuu Quick Time joka sekään ei ala automaattisesti soimaan vaan pitää erikseen klikata soimaan. Ja aina tiedosto latautuu omat lataukset kansioon.
Vertauksena noi suorat mp3 linkit lähtee soimaan heti kun painan Foxy Tunesin play painiketta. Ja ne soi automaattisesti kaikki läpi siinä järjestyksessä kun noi linkit siellä sivulla on.
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan.........
Matero
07.09.2008 20:44:54

Tähänkö tämä nyt meni? Kun pääsette yhteisymmärrykseen siitä, mitkä musiikinjakopalvelut ovat hyväksyttyjä näissä skaboissa, listatkaa ne sääntöihin. Tai sitten jatkakaa skabailuja keskenänne.
Rock on rahaton riemu...
BigPapa
07.09.2008 21:00:54 (muokattu 07.09.2008 21:08:34)

Tähänkö tämä nyt meni? Kun pääsette yhteisymmärrykseen siitä, mitkä musiikinjakopalvelut ovat hyväksyttyjä näissä skaboissa, listatkaa ne sääntöihin. Tai sitten jatkakaa skabailuja keskenänne.

Ei niistä mikää ole kielletty, on vaan joillain vaikeuksia klikkailla kai niitä auki, kaikki linkit käy voin sen näin skaban perustajana luvata.

Tässä on esmes Stratuksen maihinnoususta firefoxilla tehty linkki:

http://maihinnousu.net/s/get.php?song_id=1286&chksum=24932a

Ja Materon:

http://maihinnousu.net/s/get.php?song_id=1295&chksum=6bb3c4

nääkän ei pitäis olla ylivoimasia kyllä, ite jouduin vanha mies pähkäilemään tota mikserilinkin tekoa mutta kyl se nykyään onnistuu iisisti.
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
Illu
07.09.2008 21:01:55 (muokattu 07.09.2008 21:04:17)

Täällähän on kohta meno kuin sooloskabapuolella konsanaan... Ja haukkis on näköjään skipannut meikän vedon kokonaan. Vaikka pitäs aueta vaikka miten ;)
BigPapa
07.09.2008 21:15:13 (muokattu 07.09.2008 21:21:48)

Kyllä mä jaksan klikkailla kaikenmoiset linkit auki, jos joku ei jaksa niin se on sen oma moka. Mulla noi maihinnousun linkit aukee mitä tein, kaikilla ei sit varmaan ne aukee mut mitä sit, klikatkoon vaikka 1000 000 kertaa alkuperäistä linkkiä, että kuulee kunkin soolon, alkaa palaa käämit tän linkki nillityksen kanssa.
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
blues guitar
07.09.2008 21:23:20 (muokattu 07.09.2008 21:51:01)

Kyllä mä jaksan klikkailla kaikenmoiset linkit auki, jos joku ei jaksa niin se on sen oma moka.

Ok! Mähän tän purnauksen noista linkeistä taisin aloittaa. Toivoisin kyllä suoria linkkejä, mutta kaikkea haluamaansa ei aina saa :-( Joten eiköhän mullekin jatkossa kaikki linkit kelpaa. Erijuttu tietenkin niillä jotka ei todellakaan saa noita linkkejä auki. Ei näistä kannata tappelemaan alkaa. Keskitytään mielummin vaikka soittamiseen :-)

Tähänkö tämä nyt meni? Kun pääsette yhteisymmärrykseen siitä, mitkä musiikinjakopalvelut ovat hyväksyttyjä näissä skaboissa, listatkaa ne sääntöihin.

voisko säännöissä olla "suositellaan suoria linkkejä mp3 tiedostoon"?
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan.........
haukkis
07.09.2008 22:43:37
Illu: sori, sähläsin ja sun veto jäi välistä pois vahingossa, olen päivittänyt äänestysaiheeseen.
Ain't nothing the blues can't cure...
Illu
07.09.2008 22:45:48 (muokattu 07.09.2008 22:46:36)
Illu: sori, sähläsin ja sun veto jäi välistä pois vahingossa, olen päivittänyt äänestysaiheeseen.

Noo, sattuuhan näitä, itsellenikin on useamman kerran vastaavanlaisesti käynyt.
SikaSilu
07.09.2008 23:29:49 (muokattu 07.09.2008 23:32:18)
Tässäpä tämä äänestys!Pisteet tulee kun kerkiän laskeen...

...tana tää laskeminen on yhtä tuskaa,korjatkaa, jos on virheitä!

SikaSilu 8

Mä laskin itelleni pikkusen enempi...7 enempi....
"Watch my back" sano kyttyräselkä...
WanhaWetäjä
08.09.2008 01:43:46

Mä laskin itelleni pikkusen enempi...7 enempi....

Joo...kuten sanoin tarkistakaa pisteenne, aika hyvin laskettu että sain 7 vähemmän!HOHO!

Nyt pitäs olla korjattu tuo tilasto....
yy kaa...mikä laatikko?
stratomaster
08.09.2008 08:34:32

Kannattaa ehdottomasti käyttää Exceliä pistelaskennassa. Virheiden mahdollisuus jää silloin paljon pienemmäksi.

Mulla oli laskujeni mukaan 13 pistettä eikä 12, mutta eihän se paljoa asemia paranna.
MadMatt
08.09.2008 08:42:07

Kannattaa ehdottomasti käyttää Exceliä pistelaskennassa. Virheiden mahdollisuus jää silloin paljon pienemmäksi..

Mun Macissa ei oo minkäänlaisia taulukkolaskenta ohjelmaa. Oon joutunut manuaalisesti laskemaan eli ukot riviin, pisteet perään ja ynnäys.
Nothin' but the blues
stratomaster
08.09.2008 08:55:40

Mun Macissa ei oo minkäänlaisia taulukkolaskenta ohjelmaa. Oon joutunut manuaalisesti laskemaan eli ukot riviin, pisteet perään ja ynnäys.

Niin tosiaan, Macissahan taitaa muutenkin olla ihan eri ohjelmat. Kun itse on sekä töissä että kotona käytellyt PC:tä, alkaa kuvitella että "kaikilla" on Excel, Word ja PowerPoint.
Manetti
08.09.2008 09:12:10 (muokattu 08.09.2008 09:13:56)
Niin tosiaan, Macissahan taitaa muutenkin olla ihan eri ohjelmat. Kun itse on sekä töissä että kotona käytellyt PC:tä, alkaa kuvitella että "kaikilla" on Excel, Word ja PowerPoint.

Tässä on hyvä ilmainen officepaketti mac:ille, jos sellaisen haluaa asentaa, mukana on puljun omat yhteensopivat versiot Exelin Wordin ja Powerpointin kanssa

http://www.neooffice.org/neojava/en/index.php
http://www.youtube.com/watch?v=GGLmZCZ1sXY&feature=related
Kuha
08.09.2008 11:31:12

Kyllä Mäkitossuun löytyy samat perusohjelmat - tosiaan, tuolla Manetin ehdottomalla Neo Officella klaaraa hyvin pistelaskun.
Illu
08.09.2008 13:58:12 (muokattu 08.09.2008 14:00:30)
...ja Illu: aika rock-pitoinen veto jazz-tyyppiseen taustaan, mutta ihan ok.

Olen ehkä enempi rock-, kuin jazzpitoinen bluesmiehenalku. Onnea Kuhalle ja kiitos kommenteista ja BigPapalle pisteestä, jolla sentään pääsi jaetulle jumbosijalle.
WanhaWetäjä
08.09.2008 18:38:54

Kannattaa ehdottomasti käyttää Exceliä pistelaskennassa. Virheiden mahdollisuus jää silloin paljon pienemmäksi.

Niinpä, mä laskin ja korjailin nuo moneen kertaan, pitäs varmaan lähes reaaliajassa päivittää nuo äänestykset ja pistää pinnat heti ylös.

Mulla oli laskujeni mukaan 13 pistettä eikä 12, mutta eihän se paljoa asemia paranna.

Korjattu...

Mulla on muuten tuo NeoOffice, kun vaan osaisi noita taulukoita käyttää saati väsätä, mä olen nimittäin maailman epämatemaattisin ihminen...

Vähän off topic...tarvisin myös verotusta varten taulukon johon laittaisin ajetut keikkamatkat, korvaus/km ja se laskis suoraan ajetut kilometrit ja vähennyksen, onnistunee tuolla NeoOfficella?
yy kaa...mikä laatikko?
Manetti
09.09.2008 09:20:33
Vähän off topic...tarvisin myös verotusta varten taulukon johon laittaisin ajetut keikkamatkat, korvaus/km ja se laskis suoraan ajetut kilometrit ja vähennyksen, onnistunee tuolla NeoOfficella?

No luulisin että onnistuu....itse en osaa käyttää exeliä, enkä siis tota Neo Officen vastaavaakaan ohjelmaa.
http://www.youtube.com/watch?v=GGLmZCZ1sXY&feature=related
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)