Aihe: Keskustelua roots-skabasta
1 2 3 4 577 78 79 80 81101 102 103 104 105
asaksala
05.09.2008 15:07:07
Tehään skabakohtainen "artisti" maihinnousuun, johon kaikki osallistujat käy laittaan oma vetonsa. Ei tarttis heitellä linkkejä tänne... ?

Itellä on omat ongelmani mikseri-netsitä lataamisessa mutta ne onkin mun omia ongelmia. =)
blues guitar
05.09.2008 16:26:48

Tehään skabakohtainen "artisti" maihinnousuun, johon kaikki osallistujat käy laittaan oma vetonsa. Ei tarttis heitellä linkkejä tänne... ?

Itellä on omat ongelmani mikseri-netsitä lataamisessa mutta ne onkin mun omia ongelmia. =)

Pystyykö tuolta maihinnoususta kuuntelemaan kätevästi biisejä? Ilman että joutuu erikseen ensin lataamaan jokainen biisi omalle koneelle.
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan.........
Tuomo_
05.09.2008 21:01:22
On se niin tylsää arvioida Maihinnousulinkkien takaa biisejä....
Eilistä ei ole, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
Forest
05.09.2008 22:26:01
Sori...jäi taas kommentit väliin. Just tulin töistä kotiin ja täytyy pakata...aamulla kukonlaulun aikoihin reissuun. Syksymmällä vähän helpottaa kiireet, jos vaikka sit jaksais kommentoida useammin.
"If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel
MaQ
06.09.2008 12:01:01
Mulla olis kyllä tuota kotisivutilaa mbnetissä vapaana.
Pitäsköhän tehä ylimääräinen tunnari jonne vois sitten laittaa sellasten vedot joilla ei muuten ole sellasta paikkaa mistä sais suoran linkin.

Mietiskelempä asiaa...
blues guitar
06.09.2008 17:38:28

Eiks noihin laajakaistan kuukausimaksuihin yleensäkin sisälly jotain kotisivutilaa?
Korggari
06.09.2008 18:00:11 (muokattu 06.09.2008 18:52:14)

2. Korggari
Ja autowahihan se sieltä läikytteli. Mallikasta soitantaa, parasta Korggaria mun muistiin. Autowahin jättäisin kyllä ihan suosiolla pois jatkossa...

Jaaha, mun mielestä tuo autowahiefekti nimen omaan teki tästäkin soolosta edes jonkunlaisen, ilman tota efektiä koko soolo olis ollu mun mielestä tosi köyhä, sehän perustui nimenomaan tuohon pulputtavaan efektiin,,mutta nää on taas näitä makuasioita joista ei voi kiistellä,,,
Matero
06.09.2008 19:56:26

Maihinnousu linkit jäi multa kuulematta, kun ei toi Foxy Tunes niitä soittanu, enkä viittiny alkaa niitä koneelleni latailemaan. :-(

Ei kai tuossa kasassa nyt ollut niin montaa biisiä Maihinnousussa, ettei niitä voinut tsekata... Pitää ilmeisesti avata profiili Mikseri.netiin jatkoa varten...
Rock on rahaton riemu...
blues guitar
06.09.2008 21:03:54 (muokattu 06.09.2008 22:12:54)

Ei kai tuossa kasassa nyt ollut niin montaa biisiä Maihinnousussa, ettei niitä voinut tsekata
Olishan ne voinu...mutta tää nyt oli sellanen meikäläisen kannanotto noihin linkkeihin :(
... Pitää ilmeisesti avata profiili Mikseri.netiin jatkoa varten...
Se olis hieno homma :) Mähän en ole ainoa joka ei pidä noista maihinnousun linkeistä.
Willie:Maihinousu-linkkejä en kuunnellut. Vain suorat linkit kuuntelen.
TahTah:On se niin tylsää arvioida Maihinnousulinkkien takaa biisejä....
Matero
06.09.2008 22:25:02

Maihinousu-linkkejä en kuunnellut. Vain suorat linkit kuuntelen.

Joo, ja sitten seuraava kisan järkkääjä laittaa sääntöihin, ettei Maihinnousun linkkejä huomioida kisassa... Menee muuten ihan pelleilyksi.
Rock on rahaton riemu...
blues guitar
06.09.2008 22:30:43

Joo, ja sitten seuraava kisan järkkääjä laittaa sääntöihin, ettei Maihinnousun linkkejä huomioida kisassa...

Kannatetaan!
asaksala
07.09.2008 13:19:25
Pitäkää kilpailunne.
Manetti
07.09.2008 13:31:15 (muokattu 07.09.2008 14:57:52)
Miten se nyt on niin hankalaa klikata jotain linkkiä, älkää viittikö aikuiset ihmiset.
Miltäköhän skaboihin ensikertaa osallistuvasta tuntuu kun herrat eivät viitsi klikata linkkiä kuunnellakseen vetoa...tosi kannustavaa.

Edit: tämä ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, kunhan urputan. Kaikilla sitä omaa kotisivutilaa tai muuta tallennuspaikkaa ei ole, jotkut eivät osaa tai muuten eivät pysty tekemään suoraa linkkiä, kuitenkin kaikkien vetojen pitäisi minun mielestä olla samalla viivalla, linkeistä tai muista huolimatta. Kyllä mulle ainakin tulisi pasha fiilis jos joku ilmoitaisi ettei arvioi mun vetoani vain sen vuoksi että linkki ei miellytä.
http://www.youtube.com/watch?v=GGLmZCZ1sXY&feature=related
stratomaster
07.09.2008 16:26:13

Olen täsmälleen samaa mieltä Manetin kanssa. On naurettavaa nipotusta jättää jotkut vedot kuuntelematta siksi, etteivät ne aukea suoraan. Ei sen etusormen hirveästi pitäisi väsyä yhdestä tai kahdesta ylimääräisestä klikkaamisesta.
blues guitar
07.09.2008 16:29:05

Miten se nyt on niin hankalaa klikata jotain linkkiä, älkää viittikö aikuiset ihmiset.
Miltäköhän skaboihin ensikertaa osallistuvasta tuntuu kun herrat eivät viitsi klikata linkkiä kuunnellakseen vetoa...tosi kannustavaa.

Edit: tämä ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, kunhan urputan. Kaikilla sitä omaa kotisivutilaa tai muuta tallennuspaikkaa ei ole, jotkut eivät osaa tai muuten eivät pysty tekemään suoraa linkkiä, kuitenkin kaikkien vetojen pitäisi minun mielestä olla samalla viivalla, linkeistä tai muista huolimatta. Kyllä mulle ainakin tulisi pasha fiilis jos joku ilmoitaisi ettei arvioi mun vetoani vain sen vuoksi että linkki ei miellytä.

Ok! Kyllähän tässä vähän tylyjä oltiin :-( Toisaalta...miksi käyttää palveluita jotka toimivat hankalasti? Esim. toimiihan noi Mikseri.net linkit ihan hyvin ja eiks sekin ole ilmainen palvelu?
Manetti
07.09.2008 17:18:05 (muokattu 07.09.2008 17:24:56)
Ok! Kyllähän tässä vähän tylyjä oltiin :-( Toisaalta...miksi käyttää palveluita jotka toimivat hankalasti? Esim. toimiihan noi Mikseri.net linkit ihan hyvin ja eiks sekin ole ilmainen palvelu?

Tätä samaa keskustelua käytiin aikanaan mikserilinkkien kanssa, koska kaikki eivät osanneet/pystyneet tekemään mikseristä suoraa linkkiä, jotkut eivät jostain muusta syystä halunneet käyttää mikserin palveluita.

Niin kauan kun linkin pystyy muutamalla klikkauksella avaamaan ja kuntelemaan, ei mulle ainakaan ole mitään väliä missä ne ovat.

Voihan sieltä maihinnousulinkistäkin valita lataako tiedoston koneelle vai avaako vain? tosin yhden klikkauksen enemmän joutuu tekemään kun silloin kun kuuntelee suoraan foxy tunella.

Toi maihinnousulinkin avaaminen on tosiaan ainakin mun koneella ihan hirmu yksinkertainen toimenpide, vain kaksi klikkausta.

Luulisi muuten että netissä on joitain samantyylisiä jutskia kuin esim imageshack kuville, jonne voisi lykätä tommosen mp3:sen, onkohan? siis jos tää maihinnousu on liian hankala...jos joku tietää tai löytää, kertokoon...Peace und Love!
http://www.youtube.com/watch?v=GGLmZCZ1sXY&feature=related
Funkyshiva
07.09.2008 17:30:26
On naurettavaa nipotusta jättää jotkut vedot kuuntelematta siksi, etteivät ne aukea suoraan. Ei sen etusormen hirveästi pitäisi väsyä yhdestä tai kahdesta ylimääräisestä klikkaamisesta.

Näin ennakkoon jo ilmoitan ( ja taisin ilmoittaa jo edellistä satsia arvostellessa ), että mun PC vetelee viimosiaan,eikä tällä pysty katsomaan mitään videoita (mpg,wma yms), eikä musiikkia pysty kuuntelemaan muutakuin mp3 muodossa raahamalla itse linkin Winamppiin. Muut kun mp3 linkit eivät siinä soi. =(
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more"
blues guitar
07.09.2008 17:50:10 (muokattu 07.09.2008 18:02:44)

Tätä samaa keskustelua käytiin aikanaan mikserilinkkien kanssa, koska kaikki eivät osanneet/pystyneet tekemään mikseristä suoraa linkkiä, jotkut eivät jostain muusta syystä halunneet käyttää mikserin palveluita.

Se linkin tekohan silloin selvitettiin perinpohjaisesti ja laitettiin ohjeet tänne keskustelupalstalle. Sen jälkeenhän ei ole ollut mitään ongelmia.

Voihan sieltä maihinnousulinkistäkin valita lataako tiedoston koneelle vai avaako vain? tosin yhden klikkauksen enemmän joutuu tekemään kun silloin kun kuuntelee suoraan foxy tunella

Neuvokaa mullekin tyhmälle miten toi tapahtuu? Nimittäin toi Foxy Tunesilla avaaminen ja suoraan kuunteleminen.

Toi maihinnousulinkin avaaminen on tosiaan ainakin mun koneella ihan hirmu yksinkertainen toimenpide, vain kaksi klikkausta.

Pitipä oikeen testata. Mulla tarvittiin 4-likkausta joista yksi tuplaklikkaus. Riippuu tietenkin asetuksista ja käytettävistä apuohjelmista.
Lisäksi ongelmana ainakin mulla on hidas latautuminen ja erillisten apuohjelmien avautuminen ennenkuin mitään alkaa kuulua. Tein myös huomion että kun avasin linkin useampaan kertaan tallentui sama tiedosto joka kerta eri nimellä koneelleni joka on aivan turhaa ja aiheuttaa ylimääräistä "kiintolevyn siivoamista" :-(

Luulisi muuten että netissä on joitain samantyylisiä jutskia kuin esim imageshack kuville, jonne voisi lykätä tommosen mp3:sen, onkohan? siis jos tää maihinnousu on liian hankala...jos joku tietää tai löytää, kertokoon...Peace und Love!

Rauhaa toivon minäkin ja toivon että yhteistuumin saisimme nämä skabat toimimaan mahdollisimman vaivattomasti. :-)
Funkyshiva
07.09.2008 18:51:21
...mua kiinnosta puhua enemmän musiikista kuin linkeistä.

Sama vika...ja mielummin ostin sen 6. Gibsonin kuin päivitin PCn.
Sairasta?...Ehkä...Ja kroonista?... varmasti. ;D
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)