Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 529 30 31 32 3360 61 62 63 64
tsugaru
04.09.2008 09:22:08 (muokattu 05.09.2008 09:07:52)
noni, muutama viikko taikkarisssa ja jo alkaa hippiytyä. voe vattu....

taikkarin kurssikaveri kutsui minua greetta garboksi. hah. mutta kyllähän se säväytti, narsistista taikkilaista.

vieläkö ne hippiytyy? entä musta nahka, niittivyöt ja moniväri-tupeeraus? oletko käyny kipsarissa katsomassa? siellähän on okelilaisiakin.

Pidä pintasi.
Kuuletko, kuinka madot yskii, köh köh?
tilut
05.09.2008 14:55:55 (muokattu 05.09.2008 14:57:14)
taikkarin kurssikaveri kutsui minua greetta garboksi. hah. mutta kyllähän se säväytti, narsistista taikkilaista.

vieläkö ne hippiytyy? entä musta nahka, niittivyöt ja moniväri-tupeeraus? oletko käyny kipsarissa katsomassa? siellähän on okelilaisiakin.

Pidä pintasi.

kyllä ne hippiytyy. muuan tuttava kiteytti tuossa jokin aika sitten asian loistavasti: "taikkarissa ne on ekan vuoden suht sellasia kun tullessaan. sitten niistä tulee tekotaiteellisia tai elämäntapahippejä. hyvin pieni prosentti tulee ulos "normaaleina""

no tuo on varmaan kärjistetty kuvaus kyllä :D

nahka- ja niitivyöt on edelleen käytyössä, juu, mutta monivärinen tupeeraus ei niinkään. on siellä yksi jolla on vihreä tukka ja pörrössä... ja yhdellä kirkkaan punaiset pörröiset rastat. rastapäitä siellä on kyllä melkokiitettvästi (itsekin tuohon joukkoon kohta liityn).

en oo kauheesti täällä muuten vielä ehtinyt pyöriä.
vähän on vielä pelkoa, mutta kunhan tässä nyt ehtii, niin kattelee tarkemmin millasta pirukkaa on. kadulla kyllä erottaa, että ketkä on taikkarissa ja ketkä lyskalla;)
no eipä wissii...
tsugaru
05.09.2008 16:16:14 (muokattu 05.09.2008 17:56:07)
kyllä ne hippiytyy. muuan tuttava kiteytti tuossa jokin aika sitten asian loistavasti: "taikkarissa ne on ekan vuoden suht sellasia kun tullessaan. sitten niistä tulee tekotaiteellisia tai elämäntapahippejä. hyvin pieni prosentti tulee ulos "normaaleina""

haloo,...hetkinen...sori off-topic mutta onkohan niin, että puhut torkkelin hommista, minä taas tuosta korkeakoulusta arabiassa. Jotka taikkilaisiksi ovat tavanneet itseään kutsua.

Vaikka samaa porukkaahan se, noin ulkoisen habituksen puolesta.

joten pidä pintasi
ManLa
05.09.2008 17:46:17
noni, muutama viikko taikkarisssa ja jo alkaa hippiytyä. voe vattu....

Luulin ensin, että on kyse Thaimaasta :D Kyllä sielläkin hippiytyy..

Sori off-topic.
Matjardo
05.09.2008 21:05:53
Tuossa eräs ilta baarissa takaa hyökkäsi muuan kaveri, nappasi olasta samalla todeten voimakkaasti: "saatanan tommi läntinen" ja tämän jälkeen käteltiin. Olin hetken aikaa, että mitä? Siitä on tullut jo melkoinen läppä kavereiden kesken.

Tommi Läntinen, eisss...
Two beers or not two beers?
Credence
06.09.2008 21:13:11
Sukulaiset on ruukannu kutsua minua John Lennoniksi jo pari vuotta, kun on pitkä tukka ja silmälasit. En tiedä miksi.
Jos ei vituta, ei ole nukkunut tarpeeksi
Milkop
07.09.2008 12:09:29

Eilen minua sanottiin vakavalla naamalla "suloisen" näköiseksi. Alkoholilla ei yllättäen ollut mitään tekemistä asian kanssa. Hieman revähdin vaikka tottahan hän puhui. Aim sou sviit!!
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
tilut
07.09.2008 18:20:29
haloo,...hetkinen...sori off-topic mutta onkohan niin, että puhut torkkelin hommista, minä taas tuosta korkeakoulusta arabiassa. Jotka taikkilaisiksi ovat tavanneet itseään kutsua.

Vaikka samaa porukkaahan se, noin ulkoisen habituksen puolesta.

joten pidä pintasi

puhuin Savonlinnan Taidelukiosta. anteeksi, en tajunnu, et ei kaikki voi tietää sen olevan taikkari...

nöyrin anteeksi pyyntöni vielä offaamisesta...
no eipä wissii...
tsugaru
07.09.2008 18:56:17 (muokattu 07.09.2008 18:57:10)
puhuin Savonlinnan Taidelukiosta. anteeksi, en tajunnu, et ei kaikki voi tietää sen olevan taikkari...

itte sähellän, mutta samaa populaahan nämä: Helsingin Torkkelissahan taidelukio myös
tsugaru
07.09.2008 18:58:26 (muokattu 07.09.2008 19:06:26)
Eilen minua sanottiin vakavalla naamalla "suloisen" näköiseksi. Alkoholilla ei yllättäen ollut mitään tekemistä asian kanssa. Hieman revähdin vaikka tottahan hän puhui. Aim sou sviit!!

avattaresta sen voi päätelläkin
wewwie
08.09.2008 23:24:03

Mä olen elävä esimerkki siitä että ekana vuonna taikkarissa ollaan erilainen nuori ja se siitä sitten pikkuhiljaa ajan kanssa tasottuu. Sama tapaus käy erittäin monelle! Abina sitä voi sitten nauraa jo vanhoille kuville itsestään.

Saatikka pari vuotta lukion loppumisen jälkeen...

Ja että ei mee ihan offtopiciksi ni sanotaan vaikka että sillon sain hauskoja kommentteja ulkonäöstä. Hauskempia sai ne jotka kulki koulussa jesarilla paikatuissa Reinoissa ja pannumyssy päässä.
It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it!
sub zero
09.09.2008 15:04:39 (muokattu 09.09.2008 15:04:51)
tänään se hki:n keskustan suomalainen vakiokerjääjäsurkimusnainen sanoi mua "rouvaksi"
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale
tsugaru
09.09.2008 15:29:34 (muokattu 10.09.2008 14:12:14)
tänään se hki:n keskustan suomalainen vakiokerjääjäsurkimusnainen sanoi mua "rouvaksi"

yritti varmaan uida sun liiveihin
Sälski
12.09.2008 20:26:48

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809128258229_uu.shtml
Tämä kuuluu varmaan tähän osastoon :===D
Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D
Kersu
12.09.2008 20:54:48

"Veivaa veivaa saatanan pitkätukka." Ei varmaan tarvi sen tarkemmin kertoa minkälaisesta autosta tuo huuto kuulu...
Stalkah
14.09.2008 16:04:05

"Veivaa veivaa saatanan pitkätukka." Ei varmaan tarvi sen tarkemmin kertoa minkälaisesta autosta tuo huuto kuulu...

Bemarista tai Toijjotasta? :D
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Niklodeus
14.09.2008 16:24:16

Amisautosta on kuulunut huutoja kyllä. : D
Wanna-be tr0lli
Heka123
14.09.2008 16:40:27
"hyi helvetti sä oot ruma"
"sä oot niin ruma että kannattas mennä hoitoon"
"jos kahtosit kerrankin peiliin, ampuisit ittes"

on ne kaverit sitte ihania
Lasketaanko viina muiikkitarvikkeeksi? - kassper
Kersu
14.09.2008 16:59:00

Bemarista tai Toijjotasta? :D

Tais se bemu olla:---D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)