jari910 10.08.2008 15:23:23 | |
---|
Steinway vm. 1924 |
Thothmes 13.08.2008 21:33:49 | |
---|
General Music WX2-kiippari: En juuri pidä. Soundit munattomat ja hankala käyttis. Sinänsä ei niin paha tatsi. Lähinnä urkusoundeja käytän, parin efetin läpi menee paremman puutteessa. Kaikkea ylimääräistä sekvensseriä yms on, mutta kun en moisia osaa tarvita niin menevät hukkaan. Roland A-90-keikkapiano. Erittäinkin hyvä laite, ostin käytettynä laajennettuna pianokortilla. Mun mielestä todella toimivat pianot ja rhodesit, ja loistava tuntuma. Ei ihan kevyin laite tämäkään, mutta hyvällä casella liikkuu kivasti keikallekin. Ja kunnon peltikuoret ja puupäädyt vaikuttaa siltä, että kestääkin jotain. Hyvä käyttää, isot selvät numikat ja näin päin pois. Hammond M-102 ja Leslie 760: Edellispäivänä ostettu, aivan mahtavan kuuloinen, katu-uskottavan näköinen ja mahtava fiilis soitaa. Mutta kuten arvata saattaa, ei kovin hyvä keikkapeli :) Mutta kyllä se paino ja hinta tulee kuitattua sillä fiiliksellä, mikä on sillä soittaa. Ei se fiilis irtoa muutaman kilon painoisesta muovilaatikosta, vaikka se soundi melkein irtoaisikin. |
Sami H 14.08.2008 23:09:38 (muokattu 14.08.2008 23:10:06) | |
---|
Tällä hetkellä äänilähteinä -Korg X2 workstation -Waldorf MicroQ synamoduli -Boss(roland)DR-670 rumpukone Kaikki miditettynä ja soi yhessä tai erikseen. |
Leviathan73 15.08.2008 11:52:25 | |
---|
Roland Juno-D Sitä saa mitä tilaa. |
EP 15.08.2008 11:56:15 | |
---|
Fazer XV-5050! (myytävänä, katso torilta) Roland GR-20 AC-1200 :) |
JuMä 16.08.2008 21:17:30 | |
---|
itselläni yamaha psr-295 Yamahat on tosi hyviä. Itellä on Yamaha PSR-260. Juho Samuel Mäkäräinen |
MikkoJP 28.08.2008 20:09:04 | |
---|
Tässä oma repertuaarini: Hammond B3 vuodelta 1976 ja se on viimeisimmistä valmistetuista (USA:n Hammond-nettikeskustelussa epäilivät, että viimeisin). Leslienä on 251 (musta ylä- ja alaosa) sekä Hammond-Suzuki 122. Ostaisin mielelläni vanhan aidon puu-Leslien, jos joku löytää sellaisen. Tuo uusi Hammon-Suzuki on hyvä (täysi kopio aidosta), mutta matalasta päästä puuttuu jotakin - ja akustisesti se ei ole aivan alkuperäisen veroinen. Hammond L-100 ja itse tehty Leslie. Urku vaatisi kosketinremontin, mutta en tiedä saako osia enää mistään (tietääkö joku?). Roland RD-700 SX (+ Concert Piano & Ultimate Keys laajennuskortit - ostettu Singaporesta). Piano Schimmel (1980-luvulta). Erittäin kallis ja hyvä piano. Wurlitzer 200A sähköpiano, joka hurisee hieman. En oikein ole konemiehiä, joten käytän noita luonnonsoittimia pääasiassa. Harrastuksenani on levytykset omassa olohuoneessa talon omin voimin. |
kauhee apina 02.09.2008 21:34:03 | |
---|
Technics sx-KN1400 Parin viikon päästä varmaan myös KORG TR61. |
maza 04.09.2008 20:40:24 | |
---|
Hammond L-100 ja itse tehty Leslie. Urku vaatisi kosketinremontin, mutta en tiedä saako osia enää mistään (tietääkö joku?). Saa. Mulla on muutama. Wurlitzer 200A sähköpiano, joka hurisee hieman. Olikohan tää se sama, jolle tein pikaremontin keväällä? Jos näin, niin sille kyllä olis oikeestaan ollu tarvista tehdä vähän enemmänkin perushuoltoa, mutta kun oli kiire. Pistäs pikaviestiä tai soita, niin katotaan, saataisko Hammondia paremmaksi. |
Matti_Ikonen 04.09.2008 21:08:30 | |
---|
Näin keväällä: JoMoX SunSyn Korg PE-2000 Korg R3 Macbeth M3X Oberheim Matrix-1000 Roland MKS-50 Yamaha Motif 6 ...Ja sitten vielä pari paskaa M-Audio Keystation 61ES:ää midi-kontrollereina. Ja nyt syksyllä: Korg R3 Studio Electronics MidiMini Studio Electronics Omega 8 Roland MKS-50 Yamaha Motif 6 Keystationit lojuu edelleen nurkissa, samoin Matrix-1000, tosin toimimattomana. Viulukone tarttis vielä löytää, tahi ulkoinen Solina-chorus. - MJI Think about your dad! |
maza 04.09.2008 21:12:12 | |
---|
Viulukone tarttis vielä löytää, tahi ulkoinen Solina-chorus. Taitaa olla toi sun entinen PE-2000 nyt mulla. Ei kiinnostais ostaa takas? :) Siinä ei tietty Solinoita ole, vaan mulla olis parit piirilevyt ja viivelinjapiirit, jos pysyy kolvi kädessä. ;) |
Matti_Ikonen 05.09.2008 12:24:32 | |
---|
Taitaa olla toi sun entinen PE-2000 nyt mulla. Ei kiinnostais ostaa takas? :) Siinä ei tietty Solinoita ole, vaan mulla olis parit piirilevyt ja viivelinjapiirit, jos pysyy kolvi kädessä. ;) PE-2000:ssa jäi vähän harmittamaan, että koskettimsto ei yltänyt tarpeeksi korkealle, eikä siitä löytynyt perinteisiä Violin+Viola -oktaavituplauksia. Mutta se phaseri oli mannaa korville :) Mulla ei kyllä kolvi pysy kädessä mitenkään :( ...Muuten olisin varmaan jo rakentanut pari JH Triple Chorus -boxia... Tällaista olin vähän harkinnut: http://www.synthoma.net/productos.html - MJI Think about your dad! |
moder 05.09.2008 19:46:52 | |
---|
Päivitetäämpä tänne, että Roland RD-700SX vaihtui 700GX malliin. Pätevä peli kaikenkaikkiaan. |
Mismatch error 06.09.2008 10:18:10 | |
---|
-Korg TR -Yamaha Clavinova -JL Custom keytar (rakennusvaiheessa) -Softasynia (ilmaisia) -Roland E-12 (ei käytössä) Hammond xk-2 La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins. |
tarmo 06.09.2008 13:07:51 (muokattu 06.09.2008 13:08:40) | |
---|
Päivitetäämpä tänne, että Roland RD-700SX vaihtui 700GX malliin. Pätevä peli kaikenkaikkiaan. Pitäis vissiin munkin... Tosin vein juuri sx:n korjattavaksi, joten ihan heti en taida vaihtaa. Sitä vastoin sijoitin johonkin uuteen ja valkoiseen: Access Virus TI Snow. Siis ihan järjettömän hyvä!! Ensimmäinen va-syna -kokeilu, mutta kun pääsin kärryille, niin toimii kuin tauti! Nyt on sitten rd 700 sx, motif es6, nord c1 ja Virus TI Snow. Niillä mennään, ja on vielä roudattavissakin. Softasynat pysyttelee toistaiseksi ihan kotinäpertelyssä. Ihan sama. |
moder 07.09.2008 11:02:29 | |
---|
Mikäs SX:stä hajosi ? |
tarmo 07.09.2008 12:13:44 (muokattu 07.09.2008 12:14:17) | |
---|
Mikäs SX:stä hajosi ? Siitä halkesi yks sellanen se palikka, missä koskettimet on kiinni oktaavin pätkissä. Mulla kävi taannoin sama rd 700 -mallillekin. Siitä on se vasarahuopa niin kulunut, että palkki otti iskua ja poksahti. Sinänsä vaan nyppii, että se huopa vaihdettiin just keväällä, kun siihen lensi drinkit päälle.... Ja kone on siis ollut käytössä 1,5 vuotta. En oo silti merkkiä vaihtamassa, noita pystyy tiettyyn pisteeseen huoltamaan itsekin niin hyvin, vaikka oma tekninen osaaminen on just ja just lampunvaihtotasolla :) Ihan sama. |
Nyt on sitten rd 700 sx, motif es6, nord c1 ja Virus TI Snow. Niillä mennään, ja on vielä roudattavissakin. Roudattavissa on, mutta mua ennen kaikkea keikoilla ison kaluston kanssa korpee loputon lakun vetäminen. Mulla kulkee kanssa paljon rojua, mutta pikkusen eroja tohon Tarmon settiin on: Yamaha S 90 ES Roland Sonic Cell Hammond XK-3c (ja Leslie 3300 silloin kun on tilaa) Access Virus C (tämä taitaa olla päivitystä sitten viime listauksen) Sitte kulkee vielä Kouvolan Cassotto tai Walter Special keikasta riippuen (mutta nehän ei taida olla pianoja/ syntikoita) Keikan jälkeen ennen kaikkea meinaa iskeä masennus, ku pitäis purkaa hässäkkä. Don't take me serious, I'm just playing. |
maza 09.09.2008 13:32:16 | |
---|
Roudattavissa on, mutta mua ennen kaikkea keikoilla ison kaluston kanssa korpee loputon lakun vetäminen. Korpesi kanssa aiemmin ihan pirusti. Ratkaisin ongelman hommaamalla nelikanavaisen 70-luvun Peavey-mikserivahvistimen ja sen kaveriksi 2x10" + pilli -kaapin. Nyt on kivaa, kun saapi vempeleet (Rhodes, Nord) tuohon suoraan kiinni, härvelin päälle Motion Soundin pikkuleslien (jossa kiinni Yamahan urku) ja siitä vielä alapääsimun signaalin tuohon kaappiin. Diu dau, kaksi mikkiä (joista toinen Lepan sisäinen) ja signaali on PA:ssa. Tuo toimii vielä varsin mukavasti monitorina. Profit! Tietty jos haluaa esim. akustista pianoa soitella, niin esittämäni ratkaisu ei liene maailman paras. |
kauhee apina 12.09.2008 14:36:06 | |
---|
Nyt on Technics kn1400 ja Korg TR61. On muuten toi korg mahtava vekotin. |