ADHD93 06.09.2008 13:45:04 | |
---|
harkitten tässä ostamista niin kyselisin vaan et kauanko mahtaa tämä kyseinen pedaali kestää ennekuin kun menee rikki? kertokaa omia kokemuksianne. kiitos jo etukäteen. Tässä on linkki: http://www.thomann.de/fi/pearl_p2002b.htm |
kattila 06.09.2008 13:56:13 | |
---|
Älä osta menee heti rikki http://www.myspace.com/malummeh
Standardimetodissa pyritään paikantamaan sutura coronarian alaosa käyttämällä standardietäisyyttä kiintopisteinä toimivista zygomaluun yläreunasta ja orbitan lateraalireunasta. |
Bacchus 06.09.2008 13:56:25 | |
---|
harkitten tässä ostamista niin kyselisin vaan et kauanko mahtaa tämä kyseinen pedaali kestää ennekuin kun menee rikki? kertokaa omia kokemuksianne. kiitos jo etukäteen. Tässä on linkki: http://www.thomann.de/fi/pearl_p2002b.htm Jos hakkaat sitä vasaralla, niin eiköhän se mene aika nopeastikin. Maansiirtokone toimii myös. Eliminaattorit kestää hyvin oikein pidettynä. Ainoa heikkous on pedaalien välitanko, johon tulee ajan saatossa klappia. Sama ongelma on kuitenkin kaikissa tuplapedaaleissa, ainoastaan Axiksen välitanko kestää kokemuksen mukaan todella hyvin. Itselläni on Eliminaattoreihin tullut kahden vuoden aikana aika ikävästi klappia, mutta muuten pedaalit ovat parhaat mahdolliset omaan jalkaani. Suosittelen. Anti-Matter Manifesto |
Youni 06.09.2008 14:33:01 | |
---|
Eliminaattorit kestää hyvin oikein pidettynä. Ainoa heikkous on pedaalien välitanko, johon tulee ajan saatossa klappia. Mulla taas meni lähes alkuunsa kierteet hajalle niistä välitangon kiristysruuveista, ihmeen tinaruuvit. Ei ollut siis vääntäjässä vika, kierteetkin olivat takkuiset. Uuden välitangon sain ilman mitään maksua, kun olin saanut porattua sen vanhan tangon irti pedaalista. Kyllä tämä silloin vitutti, mutta sen jälkeen on toiminut hyvin ja jäi onneksi se tuplapedaali-innostus aika äkkiä. /provoEipä tarvitse välitankojen kanssa vääntää ja soittokin groovaa.provo "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
savopie 06.09.2008 14:35:08 | |
---|
Mulla mennyt nyt ellujen välitanko paskaks. ja toinenkin menossa hyvää vauhtia. Rasvaukset sun muut on kunnossa, mutta se yksi nivel ei tunnu kestävän. kaikki asennukset sun muut on aivan oikein. seuraavaks insvestoin axiksen välitankoon. Muuten pedaalit toimivat jalalleni mainiosti. Ruskaa pakkasella. |
Bacchus 06.09.2008 14:36:55 | |
---|
Välitanko on se akilleen kantapää. Sama juttu esim. DW:n 9002- ja 5002-sarjalaisten kanssa, sekä Iron Cobrien. Itsekin aion Axiksen tangon hankkia, jos se sattuu Eliminaattoreihin sopimaan. Anti-Matter Manifesto |
Youni 06.09.2008 14:58:31 | |
---|
Itsekin aion Axiksen tangon hankkia, jos se sattuu Eliminaattoreihin sopimaan. Tämän verran selvisi: "The U-joint adapters are made to work with most popular pedals." Eliminatorissahan on nämä "U-jointit", koko onkin sitten eri juttu. Pearlin foorumilla puhuivat Axiksen välitangon sopivan ainakin DW:n pedaaleihin. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Tämän verran selvisi: "The U-joint adapters are made to work with most popular pedals." Eliminatorissahan on nämä "U-jointit", koko onkin sitten eri juttu. Pearlin foorumilla puhuivat Axiksen välitangon sopivan ainakin DW:n pedaaleihin. DW:n pedaaleihinkin sopiminen on vähän siinä ja siinä. Itselläni oli DW:n 5002:set ja Axikset samaan aikaan. Ei se ihan täydellisesti sopinut, mutta kyllä se siinä pysyi. Eliminaattoriessa välitangon kiinnitysosa on muistaakseni suht samanlainen kuin DW:ssä, joten pitäisi päästä jossain kokeilemaan, natsaako Axiksen välitanko. Anti-Matter Manifesto |
HeavyMachinery 07.09.2008 05:22:56 | |
---|
Jos hakkaat sitä vasaralla, niin eiköhän se mene aika nopeastikin. Maansiirtokone toimii myös. Eliminaattorit kestää hyvin oikein pidettynä. Ainoa heikkous on pedaalien välitanko, johon tulee ajan saatossa klappia. Sama ongelma on kuitenkin kaikissa tuplapedaaleissa, ainoastaan Axiksen välitanko kestää kokemuksen mukaan todella hyvin. Itselläni on Eliminaattoreihin tullut kahden vuoden aikana aika ikävästi klappia, mutta muuten pedaalit ovat parhaat mahdolliset omaan jalkaani. Suosittelen. Omat ellut lahosi kahdessa kuukaudessa. Onneksi sain takuuseen vara osia :D seväli tanko on akilleenkantapää tuolle spedulla. PArhaiten se on sopinut omaan jalkaani kanssa. Niin ja se axiksen välitnko menee elluihin.Ainakin mulle mahtui helposti. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Tietäjä 07.09.2008 17:12:53 | |
---|
Mulla on kyseinen vempain tuplaketjuilla ja hyvin on toiminut.. olen ollut todella tyytyväinen vempaimeen. Yli viisi vuotta olen soittanut aktiivisesti keikoilla ja studiossa eikä mitään vikaa. Tosin nuijat pitäisi uusia kun ne on päässyt melko hyvin kulumaan.. Omistan myös eliminaattorin sinkku spedun naru vedolla ja sekin on löytänyt tiensä sydämeeni. Suosittelen siis kyseistä vempainta! |
Point 08.09.2008 21:19:42 | |
---|
Mulla on kyseinen vempain tuplaketjuilla ja hyvin on toiminut.. olen ollut todella tyytyväinen vempaimeen. Yli viisi vuotta olen soittanut aktiivisesti keikoilla ja studiossa eikä mitään vikaa. Tosin nuijat pitäisi uusia kun ne on päässyt melko hyvin kulumaan.. Omistan myös eliminaattorin sinkku spedun naru vedolla ja sekin on löytänyt tiensä sydämeeni. Suosittelen siis kyseistä vempainta! Yhdyn näihin sanoihin sydämmellisesti liikuttuen. Osta pois. Jos tarkoituksesi on kokeilla miten kauan pedaali kestää pahoinpitelyä, niin sanonpa vaan että kokeile Trickejä. |
Mörre 09.09.2008 19:53:54 | |
---|
Jep, kyseiset pedaalit omistan ja hyvät ovat. Mitään vikaa en ole vielä huomannut, en edes tuota klappia välitangossa. Voi tosin johtua siitä, että käytän nykyisin tuplia kovin vähän. Säätömahdollisuudet ovat varmaan hintaluokkansa parhaat. Väittäisin hihnavetoa jopa kestävämmäksi kuin ketjua, niin tukevan oloinen hihna on kyseessä. Myös hihnan tuntuma ketjuihin on aavistuksen verran pehmeämpi ja sopii ainakin meikäläiselle. Mm... |
Ruutikallo 09.09.2008 22:23:42 | |
---|
Mulla mennyt nyt ellujen välitanko paskaks. ja toinenkin menossa hyvää vauhtia. Rasvaukset sun muut on kunnossa, mutta se yksi nivel ei tunnu kestävän. kaikki asennukset sun muut on aivan oikein. seuraavaks insvestoin axiksen välitankoon. Muuten pedaalit toimivat jalalleni mainiosti. moi mulla on melkein uusi tarpeeton pearlin välitanko jos kiinnostaa. -Henkka- "Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro- |
Kailis 10.09.2008 00:38:29 | |
---|
Eiks toi saksankielen "ß" äänny "ck"? Buahahaa! |
markkuliini 10.09.2008 00:41:28 (muokattu 10.09.2008 00:41:49) | |
---|
Eiks toi saksankielen "ß" äänny "ck"? Buahahaa! HihihehihohaHAhIhOhAHEehehehaEI! ÄÄNNY! Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 10.09.2008 00:45:10 | |
---|
HihihehihohaHAhIhOhAHEehehehaEI! ÄÄNNY! Ai no eihän se sitten ollu yhtään hauskaa... |
markkuliini 10.09.2008 00:50:01 | |
---|
Ai no eihän se sitten ollu yhtään hauskaa... Kolmen vuoden saksan kielen opiskelusta yläsasteella en muista mitään muuta, paitsi sen, että tuo kyseinen äänne ei ole ck. :) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 10.09.2008 01:12:55 | |
---|
Kolmen vuoden saksan kielen opiskelusta yläsasteella en muista mitään muuta, paitsi sen, että tuo kyseinen äänne ei ole ck. :) Tosikko opiskelija, pyh... |
Sakueskustoo 10.09.2008 10:15:41 (muokattu 16.09.2008 23:27:37) | |
---|
Eiks toi saksankielen "ß" äänny "ck"? Buahahaa! Oli täynnä typoo näköjää koko teksti Oon samaa mieltä kaikkien edellisten kanssa. |