Bentley 29.08.2008 15:44:10 (muokattu 29.08.2008 16:04:42) | |
---|
BBE SupaCharger! Halvempi, ja lähes suora kopio PedalPowerista, Uskomatonta! Loistavaa että on tullu kilpailijoita!! Supan manuaalikin on oikeasti sellanen josta saa kaikki tiedot irti. Ärsyttää vieläki ku PedalPowerin manuskaa ei olla kirjotettu mitenkää selvästi!!! Edit: Näköjään sittenkin PP2:sen manuskaa on päivitetty ku piti tarkistaa se asia vielä. Nyt siellä on vähä paremmin laitettu infoakin. For those who can't be without the music! |
darrell 30.08.2008 10:11:27 | |
---|
Kävinpä minäkin hakemassa neljälläkympillä aselaukun Hong Kongista, ja mallailin samantien kamoja sen sisälle: http://user.personal.fi/musiikki/cupido/v-amp/Hong_Kong_aselaukku.jpg Sanokaas onko toi vähän hassun näköistä kun paketti leviää leveyssuunnassa noin pitkäksi? Ainakin kansi täytyy modata laukkukorjaamossa irroitettavaksi. Alunperin oli tarkoitus toteuttaa tämä erikoinen visio missä kaksi vamppia olisi ollut pedaalin yläpuolella: http://user.personal.fi/musiikki/cu … ido/v-amp/2_x_V-Amp_2_+_FCB1010.jpg Laukku on kuitenkin sen kokoinen ja muotoinen, ettei siihen saa toista Vamppia kovin siistin näköisesti. Entäs jos kaivat Vampeille kolot kotelon kanteen, ja 180 astetta aukeavat saranat. Silloin laukun auki ollessa Vampit olisi oikein päin sinuun päin, ja kaapelointi voisi olla aina paikoillaan. Laukussa jäisi vielä polkutilaa boardin toiselle puolelle, ja paikka virtalähteelle. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Timo JM 30.08.2008 15:42:26 | |
---|
Entäs jos kaivat Vampeille kolot kotelon kanteen, ja 180 astetta aukeavat saranat. Silloin laukun auki ollessa Vampit olisi oikein päin sinuun päin, ja kaapelointi voisi olla aina paikoillaan. Laukussa jäisi vielä polkutilaa boardin toiselle puolelle, ja paikka virtalähteelle. Ei riitä laukun paksuus. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Dtfani 30.08.2008 18:38:56 (muokattu 30.08.2008 19:21:38) | |
---|
Mitenkäs mulla kun tuossa Rolandin Cube 60:ssa ei oo efektiluuppia niin onko mitään merkitystä miten/missä järjestyksessä laitan wahin ja delayn? Tässä pientä lautaa niille rakentelen. EDIT: Niin tosiaan ku mulla ei pahemmin aikasemmin oo montaa yksittästä efektiä ollu (pelkkä wah) niin siksi tässä vinkkejä kyselen :). |
darrell 31.08.2008 11:13:31 | |
---|
Mitenkäs mulla kun tuossa Rolandin Cube 60:ssa ei oo efektiluuppia niin onko mitään merkitystä miten/missä järjestyksessä laitan wahin ja delayn? Tässä pientä lautaa niille rakentelen. EDIT: Niin tosiaan ku mulla ei pahemmin aikasemmin oo montaa yksittästä efektiä ollu (pelkkä wah) niin siksi tässä vinkkejä kyselen :). Tässä tapauksessa tavallisin järjestys on Wah-Delay, mutta ei näissä mitään sääntöjä ole. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Bentley 04.09.2008 18:41:24 | |
---|
For those who can't be without the music! |
cruel_destiny 04.09.2008 19:40:27 | |
---|
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal |
oiva tumpeloinen 04.09.2008 20:05:03 | |
---|
ei tarvita vastakappaleita, ovat itse itsensä vastakappaleita. parasta toi on tarranauhoista. ??? Kyllähän 3M:n nauhoissa on eri puolet. Toinen puoli on karkeampi kuin toinen. |
cruel_destiny 04.09.2008 22:05:16 | |
---|
??? Kyllähän 3M:n nauhoissa on eri puolet. Toinen puoli on karkeampi kuin toinen. ainakin ite olen länttäilly ihan miten sattuu ja pitänyt on useamman kymmenen keikan ajan.. tiedä sitten onko merkitystä.. custom shopissa tota ainakin myydään metrihintaan yksipuolisena, tätä on mm. uusin lauta täynnä. Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal |
HeavyMachinery 05.09.2008 02:20:27 | |
---|
??? Kyllähän 3M:n nauhoissa on eri puolet. Toinen puoli on karkeampi kuin toinen. Nyt sekoitat perus 3M velcron ja 3M DUAL LOCK:in Dual lock on Transu eli siinnä on molemmat puolet identtiset. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
HeavyMachinery 05.09.2008 02:22:19 | |
---|
ei tarvita vastakappaleita, ovat itse itsensä vastakappaleita. parasta toi on tarranauhoista. PAkko kommentoida että ei kyllä valitettavasti ole :D Biltema on parasta, se tarraa Speduihin kaikkein parhaiten. Toimivin kombinaatio on että ostaa lautaam Buklee kynnysmattoa ja sitten velcron uros puolta speduihin näin saa koko laudan kätevästi matotettua ja sitten vaan lätkii spedut kiinni siihen. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
oiva tumpeloinen 05.09.2008 11:09:34 | |
---|
Nyt sekoitat perus 3M velcron ja 3M DUAL LOCK:in Dual lock on Transu eli siinnä on molemmat puolet identtiset. Aaa...ok. Enpä ookaan katsonut hetkeen noihin, mut muistelin, että olis ollut erilaiset, kun niin kovin monissa ovat. My bad, sry. |
hommatkaa Wurthista sitä 2puolista akryyliteippiä (sellasta 2 millinpaksuista ja 30 milliä leveää), hurjaa kamaa. Tolla jos ei pysy pedaalin pohjassa taranauha, niin ei varmaan millään. Tosin teollisuuskäyttöönhän tuo on suunnattu, mutta jos voitte esim. duunin puolesta hommata, niin hommatkaa ihmeessä. http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
vekku 17.09.2008 23:02:51 | |
---|
Jos en käytä vahvistimen omia säröjä ollenkaan, onko väliä sijoitanko esimerkiksi delayn ja choruksen looppiin vai suoraan säröpedaalin jatkeeksi? |
Exhausted 18.09.2008 08:21:22 | |
---|
Ei periaatteessa pitäisi olla, mutta kokeile ihmeessä ja ota selvää |
HeavyMachinery 20.09.2008 22:49:15 | |
---|
Jos en käytä vahvistimen omia säröjä ollenkaan, onko väliä sijoitanko esimerkiksi delayn ja choruksen looppiin vai suoraan säröpedaalin jatkeeksi? No menetät Prea-ampin eli sävyn säädöt ei vaikuta Dilsuihin muuta siinnä et juuri menetä. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Exhausted 21.09.2008 10:28:57 (muokattu 21.09.2008 10:29:35) | |
---|
Osaisitko kuvailla miten sävynsäätimien vaikutus muuttuu ennen ja jälkeen delayn, jos oletetaan että vahvistin ei särötä saundia? |
DaNoNe 24.09.2008 09:57:22 | |
---|
Mitä voisitte suositella mulle hyväksi overdrive pedaaliksi? (Jos jollakin on myynnissä bad monkey tai fulldrive 2 hesan seudulta niin voisko panna viestiä tulemaan.) |
Broadcaster 24.09.2008 10:37:22 | |
---|
Mitä voisitte suositella mulle hyväksi overdrive pedaaliksi? (Jos jollakin on myynnissä bad monkey tai fulldrive 2 hesan seudulta niin voisko panna viestiä tulemaan.) Nuo sun 2 esimerkkiä pyörii ihan eri hintaluokissa. Mites paljon olet ajatellut sijoittaa? |
Keefster 24.09.2008 16:12:32 (muokattu 25.09.2008 21:15:51) | |
---|
PAkko kommentoida että ei kyllä valitettavasti ole :D Biltema on parasta, se tarraa Speduihin kaikkein parhaiten. Toimivin kombinaatio on että ostaa lautaam Buklee kynnysmattoa ja sitten velcron uros puolta speduihin näin saa koko laudan kätevästi matotettua ja sitten vaan lätkii spedut kiinni siihen. Tämä mattoidea olikin hyvä - kas kun ei omaan mieleen ole tullut. Biltemassa on myös käypää mattoa, 90 cm x 60 cm pala (tuotenro 28523) hintaan 3,99 euroa. Takiasnauha ja matto löytyvät ainakin Jyväskylän liikkeessä samasta hyllystä. Kun pikatestin tekaisin äsken, niin ainakin MXR Phase 100 pysyi matossa tarranauhalla kiinni, kun mattoa ympäri ilmassa pyöritteli. Lisäys: No nyt on askarreltu matto pedaalilaudan pohjaan kaksipuoleisella mattoteipillä kiinni ja se näyttää pysyvän kuin purkka tukassa ;-) No sehän sopii kuin satula lehmälle. |