töissätäällävaan 05.09.2008 09:50:29 | |
---|
Olen näitä yhden ihmisen orkestereita ja tähän asti rumpuraidat olen tehnyt Alesis-SR-16,Boss Dr-3 ja Yamahan mm6-synalla,mutta nyt törmäsin tuohon Yamaha-dd65-härpäkkeeseen Youtuubissa ja tunteet lyö ristiaallokkoa. Plussaa näyttäisi olevan laitteen koko ja jos äänimaailma on sama kuin mm6-syntikan rummut niin kelpaa minulle,mutta ulkonäöltaan laite on,öh..karmeaa katseltavaa ! .Netistä on etsiskelty laitteeseen liittyyvää ,mutta en ole vielä valaistunut. |
Enpä tiiä... Omistin aikoinaan tuon edeltäjän, dd55:n, joka oli melkoisen kolho keittolevysarja. Padit olivat tuntumaltaan kuin tiiliskiviä ja akustinen meteli sen mukainen. Nappulapedaalit olivat myös aika tuskaa. Ainakaan videoiden perusteella ei näyttäisi juuri kehittyneen tuo laite. But now the holy dollar rules everybody's lives. Gotta make a million doesn't matter who dies. |
töissätäällävaan 05.09.2008 21:37:48 | |
---|
Tosiaan,ei ole järkevää hankkia nurkkiin rojua ,jolla ei uutuuden viehätyksen jälkeen tee mitään. Tuon koskettimisto-rummutuksen huono puoli on tomi -fillien tekeminen plus muut triolit ja aksentit.Olen tehnyt Bossin Br-600 kanssa yleensä 3-4 rumpuraitaa,jotka välimiksauksena ajan yhdelle tai kahdelle raidalle. Rumpukoneet taas minulle liian vaikeita ohjelmoitavia,polttanut viimeisetkin hihat yrittäessäni työtää surfkomppia niihin.Valmiita varioiden jotakin saanut aikaan. Softapuolella Linuxin kanssa hydrogeniä olen kokeillut,ja hankalaa se on sekin,tosin ei yhtä vaikeata,kuin koneiden kanssa.. No,odotellaan kohtuuhintaista ja pienikokoista ihmelaitetta ,jota voi soittaa rivitalossa ,saamatta häätöä.. |
stenel 11.09.2008 22:53:24 | |
---|
Hankin muutama kuukausi sitten Roland HPD-15(Handsonic).Varsin tyytyväinen olen, eikä hintakaan ole enää aivan järjetön.Youtubesta löytyy näytteitä. Jag känner en bott |
töissätäällävaan 12.09.2008 09:30:52 | |
---|
Tuokin laite tutkitaan tarkkaan !.Tosin tein Boss dr 880:sen tilauksen S-laineelta,kun jostain juutuubin löytyi se ominaisuus jota haen,l,mahdollisuus soittaa rumpukonetta livenä ,sormirummutuksellisesti . Tosin tajusin myöskin jälkeenpäin, että olisin voinut myös kokeilla control pad-midikaapeli-Yamaha mm6 yhdistelmää. Lisäksi totesin,että minä ja rumpukapulat saattaisi olla vaarallinen yhdistelmä,vaikka" jokainen"? kitaristi toivookin olevansa rumpali,ainakin biisiä tehdessään.. |