Aihe: Riivatut talot subilla
1 2 3
Rotuvaari
05.09.2008 16:55:09
Miten sen nyt ottaa. Ei varmaan tule pärjäämään TAPSille, mutta paremman puutteessa saatan vilkuillakin.
Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii?
Ed_Guy
05.09.2008 16:56:50
Vois kait tuon tsekkailla
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
Rakkikoira
05.09.2008 17:01:32
Voi olla parempi ettei katso. Turhaan menettää yöunet ja sekoaa.
Bluesmies
05.09.2008 17:05:59
Mikä toi on? Koska tulee?
Bacchus
05.09.2008 17:06:53
Uuu, talossa selvästi kummittelee, kun tyrkätään pelokkaat ihmiset sinne yön pimeydessä ja kuvataan heidän ilmeitaan valonvahvennuksella. Tätä ennen heitä on toki suggeroitu talon karmaisevalla menneisyydellä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Anti-Matter Manifesto
geeza
05.09.2008 17:15:31

Toisaalta kiinnostais, muttei uskalla kahtoa.
You want the shity beef?
jp8000
05.09.2008 17:16:33

Mikä toi on? Koska tulee?

Lauantaina alkaa, kello 23
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
BondakeBunny
05.09.2008 17:17:09

Toisaalta kiinnostais, muttei uskalla kahtoa.

Varmaampa se niin pelottava on
Gentlemen... I, am PAIN
carnation
05.09.2008 17:35:38
Miten sen nyt ottaa. Ei varmaan tule pärjäämään TAPSille, mutta paremman puutteessa saatan vilkuillakin.

Toi TAPS-homma oli oikeasti aika hyvä, harmi että ehdin katsoa vain muutaman jakson kun ohjelma meni jo tauolle. Mutta näiden näkemieni jaksojen perusteella suhtautuminen aiheeseen oli kerrankin asiallisen oloista. Olikos ohjelman varsinainen nimi Ghost Hunters, tai jotain. Kaikki kummitteluhommat kiinnostavat kyllä, mutta usein näissä vituttaa se, että koko touhu on vesitetty sellaiseksi jenkkivammailuksi, joissa ei ole tietoakaan mistään oikeasta, analyyttisestä ja perusteellisesta tutkimuksesta, vaan ainoastaan keskitytään kuvaamaan muka pelkääviä ihmisiä night visionilla jossain kellarissa shokkireaktioiden saamiseksi. Vähän luulen, että tämä "Riivatut talot" on pelkkää tällaista hömppää, mutta kyllähän tuo on katsastettava kuitenkin. Subiltahan on tulossa myös se kotimainen viritelmä, Piiri. Mitähän siitäkin seuraa.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
valtse
05.09.2008 17:37:36
Voishan tuota vilkaista, vaikka homma yllättäen haiskahtaakin hyvin vahvasti kusetukselta.
Life is a clay urn on the mantle.
jp8000
05.09.2008 17:40:11

Voishan tuota vilkaista, vaikka homma yllättäen haiskahtaakin hyvin vahvasti kusetukselta.

Tätä pelkään minäkin

(vrt FEAR, joka oli samantyylinen ohjelma vuosia sitten, osottautukin sitten ihan käsikirjotetuks jutuksi)
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
KooAa
05.09.2008 17:43:01
Mun talo on riivattu.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off
Karipiirto
05.09.2008 17:50:32

Mä oon aina haaveillu vierailevani joskus jossain kummitustalossa. Ihan vain omin silmin ja aistein todistaakseni että onko sellaisia paranormaaleja ilmiöitä vai onko KAIKKI vain huomiohakuista shaissea.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Stalkah
05.09.2008 20:19:50

Mä oon aina haaveillu vierailevani joskus jossain kummitustalossa. Ihan vain omin silmin ja aistein todistaakseni että onko sellaisia paranormaaleja ilmiöitä vai onko KAIKKI vain huomiohakuista shaissea.

Mie oon haaveillu samasta, mutta se toive ei toteudu enne ku saan haulikon, kevytsingon ja helvetin hyvännäkösen naisihmisen mukaan siihe hommaan.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Waldemar O Toy
05.09.2008 20:30:34
Mie oon haaveillu samasta, mutta se toive ei toteudu enne ku saan haulikon, kevytsingon ja helvetin hyvännäkösen naisihmisen mukaan siihe hommaan.

Sinkoja ja haulikoita nyt on tyrkyllä joka kadunkulmassa, mutta se nainen...
"Syömisessä parasta on syömisen jälkeinen masennus."
DaKiller
05.09.2008 20:40:41

Heität naisen kummituksille hämäykseksi ja alat räiskimään?
geeza
06.09.2008 16:06:04

Varmaampa se niin pelottava on

No juu siis kusen kato housuuni jostain Supernaturalistakin.
You want the shity beef?
LamaAjanElvis
06.09.2008 16:55:23
Mun talo on riivattu.

Minä kiroan tämän oksennukselle haisevan paskakasan joka päivä.
Sormet lähtee saundista. "My fave country song is -Its midnight in montana, and i cant get my dick out of this cow" -George Carlin
Deep Shadow
06.09.2008 16:59:37
Katson kyllä jos muistan. Eikös jossain vaiheessa ole tulossa myös jotain kotimaista tuotantoa. Vähän vastaavaa.
Leuka maassa kohti uusia murheita
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)