Aihe: www.emma-music.com
1
mikasoi
04.09.2008 23:53:40
Moi.
Onko kellään kokemusta mikä liike. On itsellä sen verta kankeeta tolla ilmainen sanakirja sivulla ranskasuomentaminen et ei mitään rajaa. Tuntuu aika edukkaasti myyvän gretsin kitaroita. Tosin ebayssä heidän hinta on ilman laukkua jne..

Ihan ummikkourpo olen ulkomaantilausten kanssa ja skeptinen huijjareiden suhteen. Miten lie sit takuuhommat jne jos jotai on pielessä.

Olen sinne sähköpostannut eilen, mut vielä ei ole kuuulunut mitään. Odottasvan aika on pitkä.

Kiitos vaan vastaajille.
Go Billy Go and drink some jarruneste.
mikasoi
29.09.2008 21:57:52
Hoi kaikki kitarantilaamisesta innostuneet!

Tämän yllämainitun liikkeen kanssa oli ilo asioida ja hommat toimii juuri niinkuin sovittiinkin. Kitara tuli paikalliseen postiin erittäin hyvin pakattuna, säädettynä ja kaikinpuolin 100pros priimakuntoisena! Mikä itselle iloisin yllätys, esim T-kaupan hinnat pestiin reilusti yli 650 eurolla. T-kaupastakin vonkasin tarjouksen tarkastamista.

Takuulaput kaikki asianmukaisesti täytettynä. Sovittiin vielä, että jos vikaa ilmenisi esim yhdessä mikrofonissa, ei koko kitaraa tarvitsisi lähettää.

Täältä itsetilaamani kitaran hinta oli sama, kuin amerikasta olisi tullut shanghaiguitarssilta tulleineen ja alveineen. Uskon ja toivon vain sitten pääseväni edukkaammin jos kitaraan tulisi takuuhuollon aihetta.

Ja tuo linkki tuohon babelfishin sivuille oli loistava. Sillä käänsin ranskaa englanniksi ja siitä sitten suomentelin. PLUSSAA piti kilkuttaa tuon linkin ansiosta! KIITOS!

Liikkeen sivut ovat siis www.emma-music.com ja siellä David osaa ainakin englantia. Liike on Ranskassa.

Maksun hoidin PAY PAL systeemillä, mitä suomen pankissa suosittelivatkin minulle.
Go Billy Go and drink some jarruneste.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)