rattan 04.09.2008 13:48:25 | |
---|
Huiskit vain käsilläsi ja esität heikkomielistä.... |
absqua 04.09.2008 13:51:34 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
rattan 04.09.2008 13:57:28 | |
---|
Kiitoksia linkistä. Huiskit vain käsilläsi ja esität heikkomielistä.... |
Typhus 04.09.2008 17:03:10 (muokattu 04.09.2008 17:06:13) | |
---|
Just ostin itselleni moisen. Yhden keikan vasta soittanut sillä (jazzia) ja tuntui riittävän hyvin siihen tarkoitukseen ja voluumi ei ollut vielä edes puolessa välissä :) Tosi mukavan monipuolisesti saa saundia muokattua tuosta, mutta silti se EQ jäi oikeastaan +-0 asentoon. Ainoa miinus mitä huomasin oli että kun "boost" potikkaa on vähän lisännyt enemmän niin toi chorus efekti menee ala-taajuuksilla ruvelle, aika jännä juttu. Noh, ei mua haittaa kun tuota chorusta en varmaan ikinä edes käytä :P Mukavan kevyt ja pieni, eli todella mukava roudata. Jos tahtoo lisää äänenpainetta niin lisäkaapin sai 300e pintaan :) Edit: Torilla on muunten MB150 myynnissä. |
Mulle se tulisi päasiassa kotistudioon ja mahd. keikoille silloin tällöin. Kaiketi ihan passeli tosiaan edellämainittuun käyttöön siis. Isommat kamat sitten tarpeen mukaan:) Ostiko Typhus vahvarinsa Suomesta? Huiskit vain käsilläsi ja esität heikkomielistä.... |
Typhus 04.09.2008 18:08:05 | |
---|
Mulle se tulisi päasiassa kotistudioon ja mahd. keikoille silloin tällöin. Kaiketi ihan passeli tosiaan edellämainittuun käyttöön siis. Isommat kamat sitten tarpeen mukaan:) Ostiko Typhus vahvarinsa Suomesta? Jep. Tuohon tarkoitukseen varmasti loistava valinta :) Ostin sen omani Soundstoresta suomesta... www.soundstore.fi Ennenki ostanu tuolta kamaa ja hyvin pelaa palvelu :) |
rattan 04.09.2008 18:11:39 | |
---|
Jep. Tuohon tarkoitukseen varmasti loistava valinta :) Ostin sen omani Soundstoresta suomesta... www.soundstore.fi Ennenki ostanu tuolta kamaa ja hyvin pelaa palvelu :) Kiitos infosta, taitaapa kyseinen ämyri olla seuraava ostokseni. Huiskit vain käsilläsi ja esität heikkomielistä.... |