Aihe: Hakusessa vasuristrato..
1
Ziggy Bubba
04.09.2008 14:00:30 (muokattu 04.09.2008 14:03:26)

Ite marssisin Musamaailmaan testailemaan Tokain japsimalleja. Jos hyvä yksilö löytyisi, niin vetoaisin noihin oikeakätisten tarjouksiin jotta hinta tulisi hiukan alas :)

Kannattaa muuten kanssa kysyä jos vasureitakin saa näillä "teräsblokkitalloilla" - nuo paremmat tallat kun tuovat selkeästi parempaa soundia.

Tässä tosiaan parit liikkeet (mistä saa mitäkin):
Soundstore (japsifenderit, kannattaa ehd. testata)
Millbrook (Blade, samat sanat)
Musafasu ((Pirun kalliita meksiko ym. Fendereitä... jos ei ole rahasta kiinni)
DLX-Music (Vintaget... aika kamala yksilö roikkui viimeksi hyllyssä, tiiä sitten)
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
anzza
04.09.2008 16:22:17
Ikävä sanoa, mutta minä tilaisin Saksasta vaikka Squier Standardin, tai paremman (250 €) ja palauttaisin jos se ei kelpaa :(

Tietenkin jos osaa soittaa ja tuntee kitarat, niin liikkeessä kokeilemalla voi löytää sen mieleisensä.

Klassikkothreadi muusikoiden netissä on mielestäni se kun yksi onneton oli ostanut liikkeestä Landolan akustisen suolaiseen hintaan ja siinä oli vielä intonaatiossa vikaa, sekä liike ei suostunut neuvottelemaan palautksesta - ja sama henkilö oli aiemmin jo ostanut vahvistimen ko. liikkeestä joka kotona olikin kuullostanut huonolta, niin liike oli vain todennut "olette saaneet kokeilla vahvistinta liikkeessä"...

Ymmärrän hyvin kyllä musiikkiliikkeiden tuskan, jos tehdyt kaupat eivät päde ja tuotteet yritetään palauttaa käytettyinä. sekä ne sitten pitäisi yrittää myydä vielä jollekin muulle..

Thomannilla yms. liikkeillä on niin suuri volyymi että muutamat palautukset eivät tunnu misään ja toisaalta näköjään selvästi viallisetkin b-stock yksilöt saadaan poistomyynnissä myytyä lähes uuden hinnalla ?? (menevät tyhmille tai projekteihin ?)
Ziggy Bubba
04.09.2008 16:26:09

Thomannilla yms. liikkeillä on niin suuri volyymi että muutamat palautukset eivät tunnu misään ja toisaalta näköjään selvästi viallisetkin b-stock yksilöt saadaan poistomyynnissä myytyä lähes uuden hinnalla ?? (menevät tyhmille tai projekteihin ?)

Onko sulla varmaa tietoa että Thomann myy "selvästi viallista" kamaa vai onko mutua? Aika ronski väite nääs.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
anzza
04.09.2008 17:09:27 (muokattu 04.09.2008 17:25:55)
No tuossa yksi 12-kielinen "Suitably in best way for DEKO purposes" :) :) "bridge separates", eli selvästi viallinen Harley Benton kitara:

http://www.thomann.de/fi/harley_benton_hbd200_12bk_b_stock_2.htm

Mutta siis todella harvinaista b-stockissa että olisi muuta kuin pientä pintavikaa tai pelkästään palautustuote, eli oli tuo vähän räikeä väite minulta :(

Thomann kyllä kertoo rehellisesti mikä siinä b-stockissa on "vikana" ja vastuu siirtyy ostajalle siinä suhteessa.

Todellakaan ei ole tarkoitus mollata Thomannia, luultavasti kauppa reiluimmasta päästä, tarkoitin vain että Thomannilla ei haittaa mitään heille itsellekkään jos joku käyttää sen "30 päivän rahat takaisin takuu" jutun hyväkseen.

Siis ja mainitsinhan että sieltä itsekin tilaisin, varsinkin jos en olisi varma mitä olen ostamassa :)
Quu
04.09.2008 17:55:35 (muokattu 04.09.2008 17:58:00)

Tänään kiikutin takaisin tuon Vintagen kun en saanut sitä kuntoon.

Tiistaina kävin neuvottelemassa, ne antoi sen kitaran mulle sieltä liikkeestä testiin periaatteella "tee päätös perjantaihin mennessä", otti multa tiedot ylös, ei muuta.
Että osataan sitä olla reiluja täällä Suomenmaassakin, hattua nostan kys. liikkeelle; se on kiva huomata, että ihmiset uskaltaa luottaa vielä. Toki sitten pitää itse olla sen luottamuksen arvoinen.

OT:ksi meni, mutta oli pakko saada tuo sanottua kun liikkeen toiminnasta jäi niin hyvä fiilis. :)

Edith: Sikki; juu, tarkoitus onkin käydä vähän siellä sun täällä nyt lauantaina, Tokait nyt ainakin kokeilemassa. Ja jos satutaan Millbrookiin eksymään, niin täytyy katella onko siellä Bladen stratoa...
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
jumara
04.09.2008 23:15:27
OT:ksi meni, mutta oli pakko saada tuo sanottua kun liikkeen toiminnasta jäi niin hyvä fiilis. :)

Edith: Sikki; juu, tarkoitus onkin käydä vähän siellä sun täällä nyt lauantaina, Tokait nyt ainakin kokeilemassa. Ja jos satutaan Millbrookiin eksymään, niin täytyy katella onko siellä Bladen stratoa...

Hyvä OT-aihe - tuolla lailla kotimaisten liikkeiden pitääkin toimia, jos haluavat pysyä leivässä tänä t-kauppa-aikana.

Ääni täältä Tokaille. Olen pahimpina/parhaimpina päivinä jo julistanut, että amerikkalaiset kitaravalmistajat eivät enää saa eurojani, sen verran tyytyväinen olen MIJ Tokai Stratooni...
Marshall 2203 Marshall 1974X Marshall 1974CX Marshall 2061X Marshall 1922 Koch Studiotone Boss&Fulltone on the floor. Fender '72 Tele RI Fender STD Strat Tokai Goldstar MIJ Washburn LP "lawsuit" Union Jack Telepartscaster
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)