Aihe: glenn hughes 29.8 tavastialla
1
badcompany
26.08.2008 23:17:18
onko kukaan menossa kattomaan the voice of rockia.
ukko idänmies
27.08.2008 10:39:08
onko kukaan menossa kattomaan the voice of rockia.

Jep, menossa ollaan.
makis
31.08.2008 20:51:14
Mites Glenn veti? Itse en päässyt tällä kertaa paikalle.
Speti
01.09.2008 11:38:59
Mites Glenn veti? Itse en päässyt tällä kertaa paikalle.

Iskussa oli kuten aina!

Tällaista settiä kuultiin: http://glennhughes.com/fanforum/showthread.php?p=35328
I'm a Soul Mover!
ukko idänmies
01.09.2008 13:21:56 (muokattu 01.09.2008 13:22:20)
Iskussa oli kuten aina!

Tällaista settiä kuultiin: http://glennhughes.com/fanforum/showthread.php?p=35328

Itsekään en sitten loppujen lopuksi paikalle päässyt. Toivottavasti Glenn tulee myös seuraavan levyn tiimoilta Helsinkiin, niin jos sitten aikataulut suttaantuvat paremmin. Soulmover on kyllä aloitusbiisiksi aika makea. Mistreated taas joutaisi omasta mielestäni jo pois settilistalta.
flowerpower
02.09.2008 00:28:26
Hieno keikka! Ainoa miinus parin piisin turha venyyttäminen esim. Mistreated.
Kyllä Glennin ääni on kunnossa; Burn meni ihan leikiten jos vertaa Coverdalin viimeksi nähtyyn live vetoon.
ukko idänmies
02.09.2008 09:37:21
Hieno keikka! Ainoa miinus parin piisin turha venyyttäminen esim. Mistreated.
Kyllä Glennin ääni on kunnossa; Burn meni ihan leikiten jos vertaa Coverdalin viimeksi nähtyyn live vetoon.

Glenn on muutenkin ikääntynyt tyylikkäämmin kuin Coverdale. Vaikka Whitesnake-fani olenkin, niin mielestäni David saisi pikkuhiljaa laittaa mikrofonia naulaan. Miehen laulu kun on ollut aika surkean kuuloista jo pitkän aikaa. Glenillä taas ei ole hätäpäivää. Ääni toimii ja mies tekee hienoa musaa ja aktiivisesti. Kiitos siitä!
ukko idänmies
04.09.2008 13:25:42
good to be bad levyllä coverdale kuulostaa hyvältä mutta livenä sitten ihan toinen juttu:(

No, jos tykkää. Itse en ole miehen uudemmasta laulutyylistä ollut kovin innostunut. Slip of the tongue on viimeinen levy, jonka lauluja vielä jotenkin mielellään kuuntelee. Glenn Hughes muuten laulaa ko. levyllä taustoja, joita en oikein itse ole kyllä koskaan onnistunut kuulemaaan.
sirdickyj
04.09.2008 18:46:03
No, jos tykkää. Itse en ole miehen uudemmasta laulutyylistä ollut kovin innostunut. Slip of the tongue on viimeinen levy, jonka lauluja vielä jotenkin mielellään kuuntelee. Glenn Hughes muuten laulaa ko. levyllä taustoja, joita en oikein itse ole kyllä koskaan onnistunut kuulemaaan.

mitä helvettiä? eikös tuon jälkeen ole tullut vain Restless heart ja Into the light, sekä toki toi uusin.

Mikäs Restless heartin laulussa on vikana? Ehkä parasta Taavia sitten Live...in the heart of the city:n.
Joe Doakes la 6.9. Juttutupa
Borlag
04.09.2008 18:51:35

Hughes ei itsekään tiedä missä kaikissa on mukana. Eli siis lauloi kaikille biiseille taustat, mutta loppujenlopuksi Coverdale hylkäsi suuren osan ja loput meni miksauksessa niin ettei sieltä edes erota Hughesia.
ukko idänmies
05.09.2008 07:23:39
mitä helvettiä? eikös tuon jälkeen ole tullut vain Restless heart ja Into the light, sekä toki toi uusin.

Mikäs Restless heartin laulussa on vikana? Ehkä parasta Taavia sitten Live...in the heart of the city:n.

Toki. Restless Heart on hyvä levy, mutta en siltäkään jaksa kuunneella niitä rääkymisbiisejä kun se ääni ei vaan kuulosta hyvältä. Siis minun mielestäni. Alarekisterivedot ovatkin muy bien, niinkuin ovat aina olleetkin.
sirdickyj
05.09.2008 23:32:11
Toki. Restless Heart on hyvä levy, mutta en siltäkään jaksa kuunneella niitä rääkymisbiisejä kun se ääni ei vaan kuulosta hyvältä. Siis minun mielestäni. Alarekisterivedot ovatkin muy bien, niinkuin ovat aina olleetkin.

mie sanoisin keskirekisteri, eli se, mikä ei Taavilla toimi pätkän pätkää enää

mitä väliä, jos pystyy kirkumaan noi biisit, mitä se ei tosin ees pysty.

mutta joo, vanhoista Purple-äijistä Hughes tekee uskottavinta juttua nykyään, mun mielestä. Coverdale on botoxiveijo, joka yrittää epätoivoisesti pitää kiinni 1987-menestyksestään. Mikäs siinä, saahan tuo niin tehdä. Kunkkuäijä silti.

Glover ja Paice tekevät pilkkaa itsestään keikkailemalla Gillanin kanssa, ja Blackmore on sillä keskiaikatripillä. Soitannollisestihan toki nyky-Purple on luokkaa A1?. Samoin Richie soittaa niin perkeleen hyvin.

Hughesilla ääni kulkee, ja uutta, relevanttia musaa puskee ilmoille. Ei ikä paina, ei.
Joe Doakes la 6.9. Juttutupa
rheinone
06.09.2008 00:48:26 (muokattu 06.09.2008 00:49:56)
mie sanoisin keskirekisteri, eli se, mikä ei Taavilla toimi pätkän pätkää enää

mitä väliä, jos pystyy kirkumaan noi biisit, mitä se ei tosin ees pysty.

mutta joo, vanhoista Purple-äijistä Hughes tekee uskottavinta juttua nykyään, mun mielestä. Coverdale on botoxiveijo, joka yrittää epätoivoisesti pitää kiinni 1987-menestyksestään. Mikäs siinä, saahan tuo niin tehdä. Kunkkuäijä silti.

Glover ja Paice tekevät pilkkaa itsestään keikkailemalla Gillanin kanssa, ja Blackmore on sillä keskiaikatripillä. Soitannollisestihan toki nyky-Purple on luokkaa A1?. Samoin Richie soittaa niin perkeleen hyvin.

Voih. *uupuu*

Hughesilla ääni kulkee, ja uutta, relevanttia musaa puskee ilmoille. Ei ikä paina, ei.

Joo, mennään tsekkaamaan ku tulee taas mestoille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)