Aihe: Putkia Vox:iin
1
ollihuttunen
04.09.2008 04:21:16

Juu. Että mitä putkipolitiikka suosittelette AC15CC1 compooon, kun näyttäs olevan putkia tarjolla aina alkaen 5e ja päättyen lähes 50e hintahaarukkaan..? Hinta ei niinkään, vaan hyvät saundit. Mikähän lienee "ensi asennus" putki tuosa vehkeesä?

t: trankut putkiksi vain
Vit hattu vatupassi
tomukka
04.09.2008 08:38:15
Juu. Että mitä putkipolitiikka suosittelette AC15CC1 compooon, kun näyttäs olevan putkia tarjolla aina alkaen 5e ja päättyen lähes 50e hintahaarukkaan..? Hinta ei niinkään, vaan hyvät saundit...

t: trankut putkiksi vain

Parhaan Vox-soundin olen saanut irti JJ putkilla. Itselläni tosin vähän eri laite, britti ac30 sinisillä lautasilla. Mukavan tummasoundinen putki.

http://www.jj-electronic.com/index. … p;task=view&id=17&Itemid=11
humppahanuristi
04.09.2008 09:19:58

Minulla on vähän toisenlainen AC15 mutta kuitenkin...
JJ:n putket soi pehmeästi ja EH/Sovtek taas sellainen kylmempi sointi. Tosin välttämättä näitä eroja ei ihan joka paikassa edes erota mutta sellaista pientä on havaittavissa. Se ei juurikaan vahvistimen perussointia muuta mutta silti.
En ole muita merkkejä sitten kokeillutkaan päätepuolella.
Etuspuolella on ollut monenmerkkistä 12AX7:aa sekä sovtekin 5751. JJ tai tuo sovtekin 5751 on minun suosikit sielläkin.
EF86:tta en ole testaillut mutta tässä pitäisi siihenkin kokeilla erimerkkiä tilalle. Nyt muistaakseni sovtek.
Humpasta rautalankaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)