Varaani 03.09.2008 14:40:34 | |
---|
|
Kimmo72 03.09.2008 16:07:47 (muokattu 03.09.2008 16:16:02) | |
---|
Mouse gestures ois kova.... Niin olis. Oon tottunu peruuttelee sivuilla sillä "hiiren oikea korva pohjaan ja klikkaa vasenta korvaa" Nyt joutuu hakee ton peruutus nappulan tuolta.. Lisäks hämää kun ei toimi toi scrollaus kun painaa hiiren rullasta. Siis se että saa silleen sulavasti liuteltua sivua ylös/alas. No nopeehan tää on ja muuten ihan jees. E: Niin ja olis kiva saada avattua alotussivu suoraan uuteen välilehteen. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jormaz 03.09.2008 16:43:19 | |
---|
Joo ei kyl nyt loppu tämä. Mouse gestures vie voiton Firefoxille. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Milkop 03.09.2008 17:18:54 | |
---|
Onko tuo mouse gestures muuten sama kuin back -ja front-nappulat selaimessa? Olen ehkä vähän tymä, mutta kyselenpä silti. Itsellä on omassa MX518:ssa nuo napit tuossa peukalon alla ja ilman niitä on netin selailu kyllä aika tuskallista hommaa. Ei voisi kuvitellakaan käyttävänsä mitään muuta rottaa. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Jormaz 03.09.2008 17:22:14 | |
---|
Onko tuo mouse gestures muuten sama kuin back -ja front-nappulat selaimessa? Olen ehkä vähän tymä, mutta kyselenpä silti. Itsellä on omassa MX518:ssa nuo napit tuossa peukalon alla ja ilman niitä on netin selailu kyllä aika tuskallista hommaa. Ei voisi kuvitellakaan käyttävänsä mitään muuta rottaa. Se on semmonen että painaa rullan pohjaan ja liikuttaa hiirtää johonkin suuntaan niin saa esim. noi back- ja forward-toiminnot toteutettua. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
myrtonen 03.09.2008 17:22:58 | |
---|
Onko tuo mouse gestures muuten sama kuin back -ja front-nappulat selaimessa? Olen ehkä vähän tymä, mutta kyselenpä silti. Itsellä on omassa MX518:ssa nuo napit tuossa peukalon alla ja ilman niitä on netin selailu kyllä aika tuskallista hommaa. Ei voisi kuvitellakaan käyttävänsä mitään muuta rottaa. Hiiren liikkeisiin voi määritellä muitakin kuin backin ja forwardin, mutta nekin löytyy. Itselläni liike ylös avaa uuden tabin ja liike alas päivittää sivun (helpottaa dadausta). En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Milkop 03.09.2008 17:23:01 | |
---|
Se on semmonen että painaa rullan pohjaan ja liikuttaa hiirtää johonkin suuntaan niin saa esim. noi back- ja forward-toiminnot toteutettua. Jaahas, kiitos tiedosta. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Anonymous-jazz 03.09.2008 17:35:13 (muokattu 03.09.2008 17:36:03) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
jogo3000 03.09.2008 17:40:20 | |
---|
Ei vaikuttane juurikaan meikäläisen elämään tuo sääntö 11. Käytettävyydestä sellainen havainto, että koska välilehdet vaihdetaan kauempaa kuin muissa selaimissa, ei niiden käyttäminen ole oikein mukavaa. Ja tuo selaimen jumiutumattomuus on kyllä ihan silkkaa palturia, juuri äskenkin selain jumittui odottamaan että yksi ikkuna saisi tehtävänsä valmiiksi eikä päästänyt vaihtamaan toiseen selainikkunaan. |
Kemppilä 03.09.2008 17:44:56 | |
---|
Jahas. Mäkille ei ollut vielä saatavilla. Kuulostaa ihan ok vehkeeltä, mutta täytyy nyt sit odotella.. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia |
Kimmo72 03.09.2008 17:48:30 | |
---|
Joo kyllä jumitteli mullakin toi aika pahasti. Palasin takasin Firefoxiin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
jogo3000 03.09.2008 17:55:47 | |
---|
Yks näppärä juttu tässä on: nuo avatut välilehdet voi raahata uusiksi selainikkunoiksi työpöydälle. Tuon ominaisuuden puuttumista oon kironnut. |
jra 03.09.2008 18:40:56 | |
---|
Privoxyn avulla saa ainakin osan mainoksista ja muusta tauhkasta blokattua. Välillä jumahtaa täysin ilman syytä. Eipä taida nuo Googlen käyttöoikeuspykälät päteä Suomessa, ainakaan aikaisemmin jenkkien softasopparit eivät ole olleet Suomen /EU:n lakien mukaisia. Toinen juttu on sitten että kuka lähtee Googlen kanssa käymään oikeutta jos korporaatit varastavat omia hengentuotteita. |
Kikolaa 03.09.2008 19:09:11 | |
---|
Yks näppärä juttu tässä on: nuo avatut välilehdet voi raahata uusiksi selainikkunoiksi työpöydälle. Tuon ominaisuuden puuttumista oon kironnut. Operassa tuokin löytyy. One O'Clock Jump |
Hannu H. 03.09.2008 22:30:37 (muokattu 03.09.2008 22:40:06) | |
---|
Onko tuo Chrome ihan siinä kunnossa että sillä pärjää pää selaimena? Nyt palo käämit firefoxin kanssa kun tää paska kadotti kaikki mun kirjanmerkit eikä ees onnistu nyt uusien lisääminen.. *paljon sensuroitua tekstiä joka ei sovi lapsille eikä oikein aikuisillekaan* EDIT: Ei muuten onnistu ees refreshaus. Mitä ihmettä? EDIT2: No ny ne taas ilmesty ja kaikki pelittää once again... hulluva on tämä elämä tietokoneitten kanssa.. |
Manuel Pyrhullo 04.09.2008 00:58:52 | |
---|
|
NHR 04.09.2008 01:15:13 | |
---|
Mäkille ei ollut vielä saatavilla. Eikä vissiin wanhoille windousseillekaan (mullon itellä 98), vaan sitä lienee turha ootellakaan. Odotan mieluummin, että joku v*tun joulupukki tms. hyvä haltija tois mulle joskus semmosen koneen, jossois mm. nykyaikasempi/toimivampi käyttis... :/ "It's really something other than else!" |
Ja tuo selaimen jumiutumattomuus on kyllä ihan silkkaa palturia, juuri äskenkin selain jumittui odottamaan että yksi ikkuna saisi tehtävänsä valmiiksi eikä päästänyt vaihtamaan toiseen selainikkunaan. Tämä on toistunut jo useita kertoja. Välillä selainikkuna ei päivity lataamisen jälkeen, joten esimerkiksi muusikoiden netissä avattu keskustelu ei tulekaan ruudulle. |
Roberto 04.09.2008 07:42:57 | |
---|
Onko tuo mouse gestures muuten sama kuin back -ja front-nappulat selaimessa? Se on niinku et mikä vaan hiiren nappula voi olla mikä tahansa toiminto. |
Ali 04.09.2008 09:44:16 | |
---|
|