Sammakkokylpyjä aikuisille (25.8.08)
Kun oon oikein väsynyt en jaksa (edes) sulkea silmiä mä tuijotan ikkunaruutuun mun ajatus puutuu lasken sammakoita kai siihenkin nukahtaa kun ui sammakoiden kanssa samaan pataan on tukalan kuumaa hyvää pataa, en oo kenenkään mieleen (sisi)liskon pitkään kieleen jää rumat jutut, ne mä osaan samaan pataan kun jää rypemään palaa jalkapohjiin iho kii ei pitäis kattoo telkkarii myöhään kun jotain ajatetaan takaa mä meen salaa viltin alle kumaaa, tukalan kuumaa samaan pataan hyvää pataa, en oo kenenkään mieleen mun ajatus puutuu lasken sammakoita kai siihenkin nukahtaa.
MR |
En miettinyt tehdessäni mitä syntyy, enkä yleensäkään mieti, ja laskelmoi. Ensin tulee tunne vain jostain ja sanat sitten tipahtelee. Sen kokee sitten jokainen kuten tahtoo. Ja sanoja riittää maailmaan. Kaikki tämä on harjoittelua, ja joskus nappaa joku ja joskus ei. Mutta kiva on kokeilla kaikkea. Vain kirjoittamalla, kirjoittamalla ja siitä saamalla erilaisella palutteella oppii jotain. Eli kiitos mielipiteestäi. Kaikki mielipiteet luen ja arvostan niitä. |