Aihe: Tanssimuusikoiden ikähaitari?
1 2 3 4 5 6 7 8
Meisseli
03.09.2008 12:40:09

Olen ilmeisesti siis nuorin.
Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa
Tankero
03.09.2008 12:41:38
Meitä on näköjään enemmistö tähän mennessä. Mulla syntymävuosi kuitenkin -61.
Tanssikeikat alkoi 15 vuotiaana, muita keikkoja oli jo pari vuotta alla (siis rumpalina). Nyt potkitaan bändistä ulos, kun olen kuulemma liian vanha!!!

Johtuukoo se siitä yhestä pystöstä, jonka taannoin mainitsit? Edellinen taustaryhmäkin tais saada kenkää ko syystä.
Humppajyrä
Tankero
03.09.2008 12:42:57
Melkein kaikissa bändeissä, joissa olen soittanut, on ollut iso ikähaitari, ja rikkaudeksi minäkin olen sen kokenut. Vähän ihmetyttää, mitä sällit kuvittelevat nuorennusleikkauksella saavuttavansa.

Vaikea kuvitella ainakaan tason nousevan.
Humppajyrä
Juupe
03.09.2008 12:57:58
Johtuukoo se siitä yhestä pystöstä, jonka taannoin mainitsit? Edellinen taustaryhmäkin tais saada kenkää ko syystä.

Luultavimmatusti, ja uusi myyjänsä on kuulemma samaa mieltä.
Tankero
03.09.2008 13:08:03 (muokattu 03.09.2008 13:08:20)
Luultavimmatusti, ja uusi myyjänsä on kuulemma samaa mieltä.

No mehän tiedämme, että sulla tulee olemaan keikkaa vielä sen jälkeenkin, kun kukaan ei ko pystöä muista.
Humppajyrä
Juupe
03.09.2008 13:15:36
No mehän tiedämme, että sulla tulee olemaan keikkaa vielä sen jälkeenkin, kun kukaan ei ko pystöä muista.

Kiitos kannustuksesta, mutta saapas näkee. Toivossa eletään.
uruttaja
03.09.2008 13:51:55 (muokattu 03.09.2008 13:52:42)

Olen myös erittäin varma, että aika äkkiä sut joku koppaa humppajunan kyytiin.

Niin ja mulla, ja mä olen kuitenkin jo aika vanha. Sitä pystöä on niin helevetin heleppo viedä, kun se on vielä niin pahasti raakile.
tope2
03.09.2008 15:00:12
Syntymävuosi 1978. TANSSIKEIKKOJA vuodesta 1995.
turhala
03.09.2008 15:17:20
Ensiviikolla tulee 49 v. keikkavuosia vasta 18 kun ne työt ja ura sotki hyvää harrastusta aikanaan. Mutta vielähän tuota ehtii.
..jotakin jolla tarjoaisin illan, elatusmaksut lottokupongilla kuittaisin,,,
jeppeq
03.09.2008 17:28:58
42v tuli tänä vuonna täyteen, julkiset esiintymiset alko 5 vuotiaana (Mustan kissan tango ym. hittejä mms talolla), humppakeikat 13 vuotiaana (-79). Siinähän nuo vuodet ovat vierineet. Onhan tuo aika lailla jo luihin juurtunut tuo keikkailu, elämäntapa. Väliin "harmittaa" muut lieveilmiöt, mutta itse soittaminen ollut kivaa pääsääntöisesti. Varsinkin "väliin vieraissa" -käynnit ovat olleet mukavaa vaihtelua.
Painava, mutta kevytmielinen.
sabian
03.09.2008 18:07:36
Jummalauta 32 vuotta tulee mittariin. Eka keikka kymmenen vee ikäsenä pikkujouluissa. Soittimena tosin sillon oli vetopasuna.
Rokin soittaminen nelisilmäisenä on maailman turhinta hommaa.
Coelhinho21
03.09.2008 18:49:13

Jummalauta 32 vuotta tulee mittariin. Eka keikka kymmenen vee ikäsenä pikkujouluissa. Soittimena tosin sillon oli vetopasuna.

32 wee tuli keväällä, eka keikka 8 wee pikkujouluissa, piano + laulu.. humppakeikalla ekan kerran '97..
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
humppahanuristi
03.09.2008 18:59:37

Meitä on näköjään enemmistö tähän mennessä. Mulla syntymävuosi kuitenkin -61.
Tanssikeikat alkoi 15 vuotiaana, muita keikkoja oli jo pari vuotta alla (siis rumpalina). Nyt potkitaan bändistä ulos, kun olen kuulemma liian vanha!!!

Tästähän melkein pääsee keskusteluun, että kuka omistaa bändin tai sen nimen. Ei muuta kuin tuli vaan mieleen, että etkös sinä ole ollut vähän kuin kantava voima siinä orkesterissa? Ainakin taannoin tällainen käsitys asiasta jäi.
Mutta minkäs siinä teet.
Onhan se J-M ollut taas keikkoja vailla, niin sille suunnalle taas viriteltävä uusia kuvioita ;)
Humpasta rautalankaan...
isojussi
03.09.2008 19:46:55 (muokattu 03.09.2008 19:47:40)

No perkeles - sähän oot alottanu huipulta! Vieläkö kuninkastorvi pysyy näpeissä?'

Toi Juupen homma on kyllä aika karua. Ei vittu - jossain päin soittrajista on ilmeisesti ylitarjontaa. En tiä, kummonen sopimus sulla Juupe on, mutta oikeessa työpaikassa esimies olis tosta rosiksessa.

Onko nimekäskin solisti? Vuodetaan juttu paskalehtiin.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
sabian
03.09.2008 20:04:22
No perkeles - sähän oot alottanu huipulta! Vieläkö kuninkastorvi pysyy näpeissä?'

Kymmenisen vuotta viimisestä henkäyksestä aikaa. Tosin vajaa viistoista vuotta tuli puhallettua että pikkutreenil vois jotakin vielä irrota,ehkä.
Rokin soittaminen nelisilmäisenä on maailman turhinta hommaa.
Juupe
03.09.2008 20:21:44
Tästähän melkein pääsee keskusteluun, että kuka omistaa bändin tai sen nimen. Ei muuta kuin tuli vaan mieleen, että etkös sinä ole ollut vähän kuin kantava voima siinä orkesterissa? Ainakin taannoin tällainen käsitys asiasta jäi.
Mutta minkäs siinä teet.

Eihän meillä mitään leaderia koskaan ollut (olis ehkä pitänyt). Nimi oli mun, mutta luovutin sen pois kun vaikea on nyt sitä itse hyödyntää. Jäähän bändiin vielä yksi alkuperäisjäsen.

Onhan se J-M ollut taas keikkoja vailla, niin sille suunnalle taas viriteltävä uusia kuvioita ;)

Ei millään pahalla, mutta mieluummin jotain muuta:)
Juupe
03.09.2008 20:42:49 (muokattu 03.09.2008 21:29:51)
Toi Juupen homma on kyllä aika karua. Ei vittu - jossain päin soittrajista on ilmeisesti ylitarjontaa. En tiä, kummonen sopimus sulla Juupe on, mutta oikeessa työpaikassa esimies olis tosta rosiksessa.

Eihän bändeissä mitään työsopimuksia ole, vai onko jollain? Bändin myyntisoppari on voimassa vuoden loppuun, ja siihen asti bändikeikat (joita ei ole paljon) hoidetaan vanhalla kokoonpanolla, jos en mitään uutta löydä. Pystön komppauksesta taas ei ole mitään paperilla, siinä on kuukauden päästä uusi mies, vai pitäiskö sanoa poika:)

Onko nimekäskin solisti? Vuodetaan juttu paskalehtiin.

Eiköhän nimen jo moni täällä tiedä. Antaahan olla.

E: Kai hänellä on oikeus valita bändiinsä mieluisat jäsenet, vaikka sitten pärstäkertoimen mukaan.
EP
03.09.2008 21:12:26
Hmm.. ikävä juttu, mutta saattaahan tuosta seurata vaikka jotakin positiivistakin, uusi pändi ja uudet tuulet, toivotaan näin! :)
kaskinen
03.09.2008 22:15:16 (muokattu 03.09.2008 22:24:15)
Olen ilmeisesti siis nuorin.

Sori, uusin pohjat, marraskuussa tulloo 22 vuotta.

Humppakeikat aloin (vasta?) 18-veenä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)