Hohhoijaa 03.09.2008 17:02:20 | |
---|
Haluaisin tutustua vähän paremmin. Aattelin ostaa Motörizerin ainakin kun kuullostaa niin hyvältä, mutta suositelkaa mistä levyistä kannattaisi aloittaa.. Itse innostuin bändistä taannoin Infernon myötä, joka edustaa bändin uudempaa tuotantoa (julkaistu vissiin 2004). Se on perhanan kova levy mutta jos pitäisi paria suositella niin klassikko Ace of Spades ja kovista kovin livelätty, No Sleep 'til Hammersmith. The gods told me to relax |
Niklodeus 03.09.2008 17:17:58 | |
---|
Itse innostuin bändistä taannoin Infernon myötä, joka edustaa bändin uudempaa tuotantoa (julkaistu vissiin 2004). Se on perhanan kova levy mutta jos pitäisi paria suositella niin klassikko Ace of Spades ja kovista kovin livelätty, No Sleep 'til Hammersmith. Kiitos. Onko tuo toisiksi uusin Kiss Of Death sitten minkälainen ? Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
TheNamelessGuy 03.09.2008 17:24:41 | |
---|
Itse omistan vain No Remorse -kokoelman, joka riittää mainiosti minulle, täyttä parhautta. Noita vanhempia juttuja sisältää. Suosittelen siis sitä. |
Kiitos. Onko tuo toisiksi uusin Kiss Of Death sitten minkälainen ? No helvatan kova on sekin. Minun korvaan vahvempi kokonaisuus kuin Inferno. Osta ihmeessä molemmat. E: Itse ehdottaisin ihan kenelle vain ryminärokin ystävälle sitä kolmen levyn boksia, jossa on Overkill, Bomber ja Ace of spades. Nuo kolme levyä ovat jokainen vahvoja kokonaisuuksia ja sisältävät niitä livesettien "pakko soittaa"-kappaleita. There ain´t noway out tonight |
theheadmachiner 04.09.2008 22:39:55 (muokattu 04.09.2008 22:40:33) | |
---|
Ei jumalauta.Motörizer on kyllä käsittämättömän kova levy!!Äijjä on kohta 63v ja tekee tällaisia albumeja ja siihen vielä 200 keikkaa per vuosi päälle.Vois Jaggeria sun muita yliarvostettuja hirvittää moinen tahti.Hail the Lemmy/Motörhead. |
estribillion 04.09.2008 22:45:38 | |
---|
the Lemmy Naulan kantaan. Motörizer on kyllä aivan yhtä kova kuin muukin Motörhead-peruskallio. |
Umpihullu 05.09.2008 09:06:37 | |
---|
Ei jumalauta.Motörizer on kyllä käsittämättömän kova levy!!Äijjä on kohta 63v ja tekee tällaisia albumeja ja siihen vielä 200 keikkaa per vuosi päälle.Vois Jaggeria sun muita yliarvostettuja hirvittää moinen tahti.Hail the Lemmy/Motörhead. Pistä vuosi lisää (täyttää 64v jouluna) ja ihmettele. On kyllä ihmeen virkeä käppänä ikäsekseen, eihän se paljoa liiku, mutta tuo suunpieksäntä ja bassottelu on hyvässä kunnossa vieläkin. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
theheadmachiner 05.09.2008 18:16:49 | |
---|
Katohan,niimpä onkin jouluna jo 64v! Mutta se on varmaa että me ollaan kaikki kuopassa ennen Lemmyä. |
Niklodeus 05.09.2008 18:18:11 | |
---|
Katohan,niimpä onkin jouluna jo 64v! Mutta se on varmaa että me ollaan kaikki kuopassa ennen Lemmyä. Koska legendathan ei kuole koskaan! Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Voitto Ankka 05.09.2008 20:13:05 | |
---|
Katohan,niimpä onkin jouluna jo 64v! Mutta se on varmaa että me ollaan kaikki kuopassa ennen Lemmyä. Millä ihmeen logiikalla 1945 syntynyt täyttää tänä vuonna 64 vuotta? j. Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan! |
Parasite 05.09.2008 21:00:31 | |
---|
Millä ihmeen logiikalla 1945 syntynyt täyttää tänä vuonna 64 vuotta? j. Lyhyellä matikalla. "Blessed are the cheesemakers" |
Disciple_ 05.09.2008 21:39:00 | |
---|
Motörhead on kyllä vaa nii perkeleen kova bändi! ja motörizer on kans nii saakelin kovaa kamaa. Hail Lemmy! Get Stoned, Stay Stoned |
theheadmachiner 06.09.2008 10:29:54 | |
---|
Lyhyellä matikalla. lyhyellä matikalla kännissä. 2008-1945=63!!!!Uups |
Icy-Sun 06.09.2008 14:04:06 | |
---|
Lemmy ei ole lyhyestä- tai pitkästä matematiikasta kuullutkaan. 15-kesäisenä jätti koulussa istumisen, joten pilkunnussinta loppukoon Motörhead-ketjussa. ;) There ain´t noway out tonight |
VikiViljami 06.09.2008 14:24:35 | |
---|
Paikallisessa musaliikkeessä kelpas katella lemmy signature nuppia ja kuunella uutta levyä Boys keep swingin |
Mika Kangas 06.09.2008 17:52:50 (muokattu 06.09.2008 18:04:42) | |
---|
Kiitos. Onko tuo toisiksi uusin Kiss Of Death sitten minkälainen ? Sucker on omasta mielestäni yksi parhaita Motorhead vetoja koskaan.Harmi etteivät vetässeet sitä livenä viime rundilla. Laitoin juuri soimaan Lemmyn tuplakokoelman "Damage Case".Hulppea toi Blue Suede Shoes.Enpä haluaisi astua noille sinisille kengille. e:Jos haluaa hieman "erilaista" Motorheadia suosittelen March Or Dieta.Kokonaisuutena hidastempoisempi ja vikana oleva nimibiisi on aivan loistava.Toisena helmenä perinteinen kolmen soinnun You Better Run täydellisine teksteineen. "I'm talking in pictures and I'm painting them black,I've seen satan coming honey in a big black Cadillac" Neroutta. |
Icy-Sun 06.09.2008 23:00:13 (muokattu 07.09.2008 10:58:35) | |
---|
Jos haluaa hieman "erilaista" Motorheadia suosittelen March Or Dieta.Toisena helmenä perinteinen kolmen soinnun You Better Run täydellisine teksteineen. Kannattaa minusta ostaa mieluummin 1916. March or Die kuulostaa jotenkin kehnolta jatko-osalta. Se on minulle se huonoin levy M:n tuotannosta. Ei kyllä huono. Ja siellä on tosiaan ne You better run + muutama muu kiva kappale, mutta kokonaisuutena tämä levy ei ole sitä parasta antia. MOD on kyllä aika "jenkkirokkia" ;) There ain´t noway out tonight |
Mika Kangas 08.09.2008 20:07:13 | |
---|
Kannattaa minusta ostaa mieluummin 1916. March or Die kuulostaa jotenkin kehnolta jatko-osalta. Se on minulle se huonoin levy M:n tuotannosta. Ei kyllä huono. Ja siellä on tosiaan ne You better run + muutama muu kiva kappale, mutta kokonaisuutena tämä levy ei ole sitä parasta antia. MOD on kyllä aika "jenkkirokkia" ;) Minulle iskee juuri toi March Or Die,lähinnä Standin tekstit (never give up),nimibiisi (sotaanlähtöbiisi) ja Too Good To Be True (tossahan on prkle ihan oikea melodia).Myönnettäköön että Cat Scratch Fever häviää kaikessa alkuperäiselle satanolla mutta Hellraiser hakkaa kyllä Ozzy Osbournen version. Omasta mielestä Motorheadin heikoin levy on Hammered.Ainoastaan Shut Your Mouth kulkee niin kuin pitää.Ja ehkä Red Raw. |
Icy-Sun 08.09.2008 20:48:59 | |
---|
Minulle iskee juuri toi March Or Die,lähinnä Standin tekstit (never give up),nimibiisi (sotaanlähtöbiisi) ja Too Good To Be True (tossahan on prkle ihan oikea melodia).Myönnettäköön että Cat Scratch Fever häviää kaikessa alkuperäiselle satanolla mutta Hellraiser hakkaa kyllä Ozzy Osbournen version. Omasta mielestä Motorheadin heikoin levy on Hammered.Ainoastaan Shut Your Mouth kulkee niin kuin pitää.Ja ehkä Red Raw. Ozzy ottaa kyllä Hellraiserissa kovasti takkiin. Lemmyltä loistava laulusuoritus. Hammered on todellinen yhden tempun ihme. Sillä levyllä on kaksi hyvää ostosyytä: Red Rawin ryminät ja Walk a crooked mile. Siinä vasta kappale. En pääse siitä ikinä yli. Tuli nyt vähän avauduttua, mutta Walk a crooked mile on uskomattoman hieno kappale. Kokonaisuutena levy on kyllä heikko esitys. There ain´t noway out tonight |
Perro Stupido 08.09.2008 21:11:02 (muokattu 08.09.2008 21:12:23) | |
---|
Ozzy ottaa kyllä Hellraiserissa kovasti takkiin. Lemmyltä loistava laulusuoritus. Hammered on todellinen yhden tempun ihme. Sillä levyllä on kaksi hyvää ostosyytä: Red Rawin ryminät ja Walk a crooked mile. Siinä vasta kappale. En pääse siitä ikinä yli. Tuli nyt vähän avauduttua, mutta Walk a crooked mile on uskomattoman hieno kappale. Kokonaisuutena levy on kyllä heikko esitys. Mutta ei yhtä heikko kuin Snake Bite Love, jolla tuntuu olevan Sacrificelta pois jääneet jämät. Ja onhan Hammeredilla vielä Voices From The War ja Brave New World Red Rawn ja Walkin lisäksi. Soundit on vaan jotenkin tumput.. Edit: Toisaalta, onhan niitä levyjäkin, että pakko sinne pari heikompaa on mahtua väliin ;) "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |