Wolfgang 25.08.2008 17:38:49 | |
---|
Viime aikoina tää reuhka on alkanu vituttaa ja oon jopa puolivakavissani suunnitellu parturiin menoa, mutta luin tän ketjun läpi ja sain taas voimaa jaksaa eteenpäin. Kiitos Muusikoiden.net Don't think twice it's all right. |
Gina 25.08.2008 18:21:59 | |
---|
Ei voi pitkälettisist miehist sanoo muutaku nam. :) |
Mirk0 25.08.2008 18:34:27 | |
---|
JÄTKÄT! mitä mieltä ootte lyhyttukkaisista tytöistä?? :D "Niin paljon olet kuunnellut metallia että rupeat johtamaan sähköä." |
BassLass 25.08.2008 18:58:05 | |
---|
JÄTKÄT! mitä mieltä ootte lyhyttukkaisista tytöistä?? :D Itseasiassa tykkään. Tälläkin hetkellä katselen sellaista jolla on hiukset just tohon silmille. Vai lasketaanko tota lyhyeksi? Tunnenmä ns. "hyppyri-tyttöjä" mutta ihan sellasesta en tykkää. kontinuu. |
Mirk0 25.08.2008 20:24:21 | |
---|
Juu, toi silmille ylettyvät on aika jees. Mutta mitään hyppyritukkaa ei niin millään. Joku raja se pitää olla. "Niin paljon olet kuunnellut metallia että rupeat johtamaan sähköä." |
Sanetium 25.08.2008 21:23:25 | |
---|
JÄTKÄT! mitä mieltä ootte lyhyttukkaisista tytöistä?? :D Nnnnnooh, mun luokalla oli joskus siilitukkainen tyttö, joka oli jotai 180cm pitkä ja pelas jalkapalloo. Piti kaiken lisäksi aina päällään vihreitä verkkavaatteita. Kertooko tää mun mielipiteen tarpeeks hyvin? ;) Noh, sellanen kohtuullisen lyhyt (~10cm) sopii joillekin, useimmille kyllä ei. Virtuaalipippelin pituus on sitä suurempi, mitä pienempi on jäsennumero muusikoiden.netissä. |
Zarmo 25.08.2008 23:20:25 | |
---|
JÄTKÄT! mitä mieltä ootte lyhyttukkaisista tytöistä?? :D Vihollisina oon aina tyttöjä pitäny. Ihan hiuksien pituudesta riippumatta. |
Karipiirto 29.08.2008 01:14:30 | |
---|
JÄTKÄT! mitä mieltä ootte lyhyttukkaisista tytöistä?? :D Mä oon ainakin heti myyty. Verkkapuku vielä päällä niin mä oon sulaa vahaa. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Ei voi pitkälettisist miehist sanoo muutaku nam. :) Nam. Tosin, joillekin miespuolisille tuttaville en voisi edes kuvitella pitkää lettiä ja silti ovat ihan nam. Mutta kyllä se pitkä letti+leukaparta miehen tekee.. problemos ?) |
Wolfgang 03.09.2008 19:26:32 (muokattu 25.09.2008 17:51:10) | |
---|
Ja mitä tohon tukkaan tulee niin onhan se ihan toimiva letti sen noin 10 tuntia kun kestää puhtaana. Meinaa vaan rasvottua niin perkeleen nopeesti... Don't think twice it's all right. |
Räbbänä 03.09.2008 19:35:50 | |
---|
Ja mitä tohon tukkaan tulee niin onhan se ihan toimiva letti sen noin 10 tuntia kun kestää puhtaana. Meinaa vaan rasvottua niin perkeleen nopeesti... Oma letti alkaa rasvoittumaan näkyvästi vasta kun ollut pari päivää hiuksia pesemättä. Yleensä pari kertaa viikossa suihkussa käytän shampoota ja kerran viikossa hoitoainetta shampoon lisäksi. Suihkussa kyllä tulee muuten ahkerasti käytyä. M.A.C.H.O. #31
WHO THE HELL DO YOU THINK WE ARE?! |
Vertigo 03.09.2008 19:43:08 | |
---|
Tuosta rasvoittumisesta sen verran, että kannattanee käydä kampaamoliikkeestä kyselemässä rasvoittuvalle päänahalle tarkoitettua shampoota. Auttaa varmasti ainakin jonkin verran. Toinen vinkki on se, että kannattaa pikku hiljaa alkaa harventamaan pesukertoja, jos nykyään tulee pestyä se fleda päivittäin. Päänahka nimittäin tottuu jatkuvaan pesuun ja täten kiihdyttää talituotantoa. Talineritys ja tätä kautta hiusten rasvoittuminenhan ei tosiaankaan ole mikään evoluution luoma tapa vittuilla ihmisille, vaan olennainen osa hiusten kosteustasapainon ja yleisen hyvinvoinnin ylläpitoa. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |
Wolfgang 04.09.2008 16:08:01 (muokattu 04.09.2008 16:09:51) | |
---|
Tuosta rasvoittumisesta sen verran, että kannattanee käydä kampaamoliikkeestä kyselemässä rasvoittuvalle päänahalle tarkoitettua shampoota. Auttaa varmasti ainakin jonkin verran. Toinen vinkki on se, että kannattaa pikku hiljaa alkaa harventamaan pesukertoja, jos nykyään tulee pestyä se fleda päivittäin. Päänahka nimittäin tottuu jatkuvaan pesuun ja täten kiihdyttää talituotantoa. Talineritys ja tätä kautta hiusten rasvoittuminenhan ei tosiaankaan ole mikään evoluution luoma tapa vittuilla ihmisille, vaan olennainen osa hiusten kosteustasapainon ja yleisen hyvinvoinnin ylläpitoa. Oon kokeillu molempia ilman mainittavaa tulosta. Ja shampookin makso 12 egeä... Noh, meneehän tää näinkin. Tää alkaa muuten jo kovasti vaikuttaa Yleistä keskustelua hiuksista -ketjulta. Unohtamatta Yleistä keskustelu pitkäkyrpäisistä naisista -ketjua. E: Ja jo kaksi uuden sivun avaavaa viestiä putkeen! Don't think twice it's all right. |
Van Hannes 05.09.2008 13:04:48 (muokattu 05.09.2008 13:05:11) | |
---|
Nam. Tosin, joillekin miespuolisille tuttaville en voisi edes kuvitella pitkää lettiä ja silti ovat ihan nam. Mutta kyllä se pitkä letti+leukaparta miehen tekee.. Tämän perusteella tekis mieli kasvattaa parta. E: apua kirjoitin tähän ketjuun oikeasti. "There Can Be Only One Hannes" |
Karipiirto 05.09.2008 13:41:46 | |
---|
Tämän perusteella tekis mieli kasvattaa parta. E: apua kirjoitin tähän ketjuun oikeasti. Ite mietin viiksien leikkaamista. Ei muuten oo eka kerta kun kuulen tän leukapartajutun...2007 uutenavuotena joku likka sanoi mulle että aja viikset mutta jätä parta. Hmm. "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Kirjoitus virhe 05.09.2008 14:28:09 | |
---|
Ite mietin viiksien leikkaamista. Ei muuten oo eka kerta kun kuulen tän leukapartajutun...2007 uutenavuotena joku likka sanoi mulle että aja viikset mutta jätä parta. Hmm. Leikkaa mielummin parta ja jätä viikset. |
Karipiirto 05.09.2008 15:35:44 | |
---|
Nääh. Näyttäisin liika samalta kuin isä joskus 80- 90-luvun vaihteessa. Ei hyvä. :) "There's no roll!
kassper 05.09.2008 17:48:15 | |
---|
Nääh. Näyttäisin liika samalta kuin isä joskus 80- 90-luvun vaihteessa. Ei hyvä. :) On sun isäkin saanu pesää. Ainakin yhesti. :) Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Rumpukapulat 05.09.2008 19:03:53 | |
---|
TYTÖT! Mitä mieltä ootte kaljuista/sänkipäisistä miehistä?? Paljon parempia kuin pitkätukat. |
naitomae 09.09.2008 17:38:28 | |
---|
TYTÖT! Mitä mieltä ootte kaljuista/sänkipäisistä miehistä?? Paljon parempia kuin pitkätukat. HC-äijille tämä hiustyyli suotakoon. Mutta täytyy muistaa että pitkätukkiakin on kahta lajia; toinen "vaan osaa", toinen ei (muunmuassa sanomalla "HEVI ON AINA PARASTA!11"). Vegetarian progressive grindcore |