baron 02.09.2008 17:27:20 | |
---|
Tuli keikalle kyselyä viime keikan johdosta. Vain yhdelle? |
Tankero 02.09.2008 17:32:25 | |
---|
Niin se vaan viime keikkaki raapastiin alta pois.Kootuilla teoksilla ja iliman monitoreita..sauntsekit jäi myös aika lailla tekemäti.Ihimiset silti tanssasi, kuin myös saimma rahhaaki.kysyvät vielä, että kauanko ootta sóittanu yhesä.(Meleko vakio kysymyksiä muuten taitaa olla arvon taiteilijoille) Soitettiin myös Neljän Tuulen Tie. Lumiperhosta nyt ei.. Neljän tuulen tiehän on ihan ok ralli. Humppajyrä |
Ukko 02.09.2008 18:11:03 | |
---|
Vain yhdelle? Tässä vaiheessa. Mutta onhan tuosta jo tosin kolme vuorokautta eli tuskin ne enää.... COVS jäsen nro 6 |
baron 02.09.2008 22:26:17 (muokattu 02.09.2008 22:26:54) | |
---|
Tässä vaiheessa. Mutta onhan tuosta jo tosin kolme vuorokautta eli tuskin ne enää.... Kukin taaplaa tyylillään. Mun mielestä keikka on epäonnistunut, jollei se poi'i kahta uutta keikkaa. Sillä systeemillä pidetään liimataiset kuviosta ulkona. |
Ukko 02.09.2008 22:57:15 | |
---|
Kukin taaplaa tyylillään. Mun mielestä keikka on epäonnistunut, jollei se poi'i kahta uutta keikkaa. Sillä systeemillä pidetään liimataiset kuviosta ulkona. Mun matikkapään mukaan et kauaa voi jatkaa tuolla kasvulla niin että hoitaisit kaikki keikat. COVS jäsen nro 6 |
baron 02.09.2008 23:12:43 | |
---|
Mun matikkapään mukaan et kauaa voi jatkaa tuolla kasvulla niin että hoitaisit kaikki keikat. Onneksi mulla ei oo matikkapäätä:-) |
EP 02.09.2008 23:14:58 | |
---|
Mun matikkapään mukaan et kauaa voi jatkaa tuolla kasvulla niin että hoitaisit kaikki keikat. Juu ja peloottava ajatuskin, että niitä ihan riesaksi asti ..niitä keikkoja nimittäin! |
mack the knife 02.09.2008 23:16:18 | |
---|
Shakkilaudan ensimmäiseen ruutuun 1, toiseen 2, kolmanteen 4... COVS n:o 1. |
Bronks 02.09.2008 23:25:54 | |
---|
Mun matikkapään mukaan et kauaa voi jatkaa tuolla kasvulla niin että hoitaisit kaikki keikat. Jos tekee tarpeeks niitä epäonnistuneita väliin, voi jatkaa tappiin saakka. Don't take me serious, I'm just playing. |
Martso 02.09.2008 23:28:44 | |
---|
Jos tekee tarpeeks niitä epäonnistuneita väliin, voi jatkaa tappiin saakka. Epäonnistuminen ei ole Baronilla edes vaihtoehdoissa, eikä kuulu edes sanavarastoon. |
mack the knife 02.09.2008 23:30:37 | |
---|
Olisittepa kuulleet mun That's Amore -valssin viime lauantaina. Hähhäh! Ei tarvi miettiä, kuulunko perustamaani kerhoon vai en. COVS n:o 1. |
paice60 02.09.2008 23:32:19 (muokattu 02.09.2008 23:32:34) | |
---|
Olisittepa kuulleet mun That's Amore -valssin viime lauantaina. Hähhäh! Ei tarvi miettiä, kuulunko perustamaani kerhoon vai en. Olisit kuullut kun lauloin Haaveilua valssin lauantaina. Sanat meni oikein mutta melodia ei. Onneksi Vesku paikkasi hienosti. Pääsenkö kerhoon? Vittu näitä hommia vieläkin. |
mack the knife 02.09.2008 23:52:38 | |
---|
Olisit kuullut kun lauloin Haaveilua valssin lauantaina. Sanat meni oikein mutta melodia ei. Onneksi Vesku paikkasi hienosti. Pääsenkö kerhoon? Kysyn Veskulta kuinka vituksi se meni... COVS n:o 1. |
paice60 02.09.2008 23:54:54 | |
---|
Kysyn Veskulta kuinka vituksi se meni... Eli COVS:iin päästiin, jippii. Vittu näitä hommia vieläkin. |
uruttaja 03.09.2008 10:53:02 | |
---|
Sillä systeemillä pidetään liimataiset kuviosta ulkona. Mun mielestä, kaikista lieveilmiöistä huolimatta, työskentelen mieluumin ammattilaisten kanssa. Viime rundilla joku tuhat ihmistä, paikat isoja, fiilis mitä parhain. Tämäkin merkinnällä kaikesta huolimatta. |
EP 03.09.2008 11:10:59 | |
---|
Mun mielestä, kaikista lieveilmiöistä huolimatta, työskentelen mieluumin ammattilaisten kanssa.. Onhan se noin, ei tulla ainakaan viime tingassa vaatimaan mahdottomia :/ ..äkkiä tullen mieleen. Toinen on se, että ainakin henk.kohtaisesti vit.. harmittaa esim. kun joku tulee hieman maistissa, että tulkaas sinne ja sinne soittaan ..jutellaas vähän kuule.. :/ Ei kun kortti kouraan ja seuraavanapäivänä yhteyksiä jos vielä kiinnostaa, soittaan sinne on tultu, eikä mihinkään "liikeneuvotteluun". |
Tankero 03.09.2008 13:12:18 | |
---|
Mun mielestä, kaikista lieveilmiöistä huolimatta, työskentelen mieluumin ammattilaisten kanssa. Viime rundilla joku tuhat ihmistä, paikat isoja, fiilis mitä parhain. Tämäkin merkinnällä kaikesta huolimatta. Niin minäkin. Elo on helppoa, kun ei tarvi kuin kalenterista katsoa mihin säntää humpan lyöntiin. Humppajyrä |
tiina62 03.09.2008 15:17:09 | |
---|
...Toinen on se, että ainakin henk.kohtaisesti vit.. harmittaa esim. kun joku tulee hieman maistissa, että tulkaas sinne ja sinne soittaan ..jutellaas vähän kuule.. :/ Ei kun kortti kouraan ja seuraavanapäivänä yhteyksiä jos vielä kiinnostaa, soittaan sinne on tultu, eikä mihinkään "liikeneuvotteluun". Ja eikös se mene vielä niin, kun seuraavana päivänä soittaa, niin mahdollinen asiakas rupeaa änkyttämään viimeistään siinä vaiheessa, kun rahasta puhutaan? Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Ja eikös se mene vielä niin, kun seuraavana päivänä soittaa, niin mahdollinen asiakas rupeaa änkyttämään viimeistään siinä vaiheessa, kun rahasta puhutaan? Rahasta ? Siis maksaako joku soitosta jollekin ? COVS jäsen nro 6 |
uruttaja 03.09.2008 16:54:12 | |
---|
Ja eikös se mene vielä niin, kun seuraavana päivänä soittaa, niin mahdollinen asiakas rupeaa änkyttämään viimeistään siinä vaiheessa, kun rahasta puhutaan? Oon huomannut että naissolistia kohtaan ollaan hyvin höveliä,luvataan firmakeikkaa jne. Loppupeleissä useammin ne on olleet selekeesti pillunvonkaajia, muutaman kerran on napsahtanut keikkakin, joten kyllä niitä voi kuunnella, siis jos jaksaa. |