Aihe: Google Chrome
1 2 3 4
tenkainen
02.09.2008 23:33:08

Njoo pitää tutustua huomenna tarkemmin. Saako tohon sellasen taikasauva/avain toiminnon ettei tartte kirjottaa tunnuksia ja salasanoja aina joka mestaan?

Saa. Mä itte asiassa huomasin, että mitä helkkaria mä tekisin ilman oopperaa. Enhän mä muista suurinta osaa salasanoista / käyttäjätunnuksista enää. Huoh.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
dipshit
02.09.2008 23:34:00
Saa. Mä itte asiassa huomasin, että mitä helkkaria mä tekisin ilman oopperaa. Enhän mä muista suurinta osaa salasanoista / käyttäjätunnuksista enää. Huoh.

Näinpä. Opera on joka suhteessa paras selain, imho. Kyl tää Chrome suht nopealta vaikutti mut siihen se jääkin. Tyydyn Operaan edelleen.
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
wrshredder
02.09.2008 23:34:53
Saa asetuksista päälle.

Eiku semmone ku firefoxissa. Ei tässä semmosta saa mistään. Se on nopea ja kätsy ..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262"
tenkainen
02.09.2008 23:40:22

Eiku semmone ku firefoxissa. Ei tässä semmosta saa mistään. Se on nopea ja kätsy ..

Siis home-nappula? Saahan sen päälle, vai mitä meinaat...
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
wrshredder
02.09.2008 23:47:09
Siis home-nappula? Saahan sen päälle, vai mitä meinaat...

Emmä saanu mistään..
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262"
JC
02.09.2008 23:48:03
Toimiiko muilla hiiren rulla hieman liian tehokkaasti sivua vierittäessä?
Snowblind
03.09.2008 00:02:27

Näin alkutuntumalta vaikuttaa aika näppärältä, mutten keksi syytä miksi vaihtaisin firefoxista tähän.

Ehkä paras syy on tuo multiprosessihommeli, eli miten noita javascriptejä ja flässejä ja kaikkia muita härpäkkeitä hallitaan. Eli esim viallisen/hitaan/raskaan/paskan javascriptin ei enää pitäisi vetää koko selainta tilttiin, toisinkuin firefoxissa ja muissa selaimissa.

Alkuvaikutelma tosiaan ihan positiivinen, vaikka vasta pari minuuttia sitten asensin. Kait tästä jotain tulee, sen verran hyviä ideoita pellin alla kuitenkin.
Milkop
03.09.2008 00:24:12

Kirjoittelen tätä nyt Chromella eikä vakuuta kyllä pätkääkään. Ulkoasu on syvänteestä ja muutenkaan ei tämän käyttö vakuuta näin pikaisesti. Eipä tosin ole syytä vaihtaa Firefox3:sta mihinkään, joten bye bye Chrome, älä jumita koko konetta kun katoat kovolta.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Ed_Guy
03.09.2008 00:45:27 (muokattu 03.09.2008 00:47:48)
Tässäpä tätä nyt testailem

E. Ei tää kyllä firefoxia voita. Muutenkin kun siihen olen kaikki noscriptit asennellu...
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
konnamatti
03.09.2008 07:43:55
Emmä saanu mistään..

Asetukset > Oma etusivu ja rastia ruutuun.

Luuliko joku että tämä jonkun monta vuotta ulkona olleen selaimen "voittaa"?
Beta, ihmiset.
Veikkaan että vielä tämän vuoden puolella syrjäyttää Foxin omalta koneelta. Hyvin osas hakea kaikki tallennetut salasanat ja kirjanmerkit. Operaan kun siirteli Firefoxista meni ikä ja terveys.
Välilehdet pitäis saada tuohon kirjanmerkkipalkin alle. Paska systeemi tuo Operan vakioasetus.
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa"
Closure
03.09.2008 10:37:15
Pienellä kokeilulla vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kyllä tästä pidän operaa enemmän, mutta nuo firefoxin plugarit ja muu käytettävyys vielä toistaiseksi vie voiton! Katsotaan mitä tässä käy ajan kanssa!
Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila
Roberto
03.09.2008 11:15:40

Mouse gestures ois kova... ja sit se os x-versio tietty.
Nöksö
03.09.2008 11:26:07
Mjaam, pitää testata.
"Internetissä väittely on kuin paraolympialaisiin osallistuminen: vaikka voittaisit, olet silti vammainen". - Lennulta lainattu, ties kenen keksintöä, eiväthän tiiä mittään ku paralympialaisetki kirjotettu väärin
Hohhoijaa
03.09.2008 12:09:47 (muokattu 03.09.2008 12:10:17)
Vikkelältähän tää vaikuttaa, eikä mitään turhaa tilpehööriä näytä olevan. Kuitenkin oon sen verran kiintynyt tohon Operaan ja sen ominaisuuksiin, ettei pahemmin liene tarvetta vaihtaa siitä pois. Kattellaan nyt että mitä tapahtuu.
The gods told me to relax
Kirjoitus virhe
03.09.2008 12:21:48 (muokattu 03.09.2008 12:22:27)
Hiiren rullalla ei pysty vierittelemään sivuja alaspäin. Muuta ongelmaa en ole löytänytkään. M.nettiinkin kirjautuu sekunnin nopeammin kun foxi.

Edit: Alas pystyy siis rullaamaan muttei ylös. Mitä ihmettä!
JC
03.09.2008 12:30:42
Toimiiko muilla hiiren rulla hieman liian tehokkaasti sivua vierittäessä?

Ongelmaksi osoittautui käyttämäni FreeWheel-niminen pieni apuohjelma, joka ei näköjään ole yhteensopiva Google Chromen kanssa. Onneksi FreeWheelistä löytyy Exclude-toiminta, jolla Chromen voi pudottaa pois FW:n toiminnan piiristä.

Yhä rulla vierittää sivua hieman liikaa (n. 6 riviä yhdellä napsahduksella. Pitäisi olla 3 riviä.), mutta nyt vieritys toimii siedettävästi.
Informaatiokameli
03.09.2008 13:12:04

Ihan kätsyn oloinen. Kaikki toimii.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Johnny Buzz
03.09.2008 14:16:13 (muokattu 03.09.2008 14:16:42)

Tää oli aikas ikävä uutinen tosta selaimesta: http://www.digitoday.fi/tietoturva/ … n-selain-vie-oikeutesi/200822891/66

Googlen sen kun pyrkii vain laajentamaan valtavaa tietopankkiaan.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttilevy Primitive Communication nyt kaupoissa!
SiwamieS
03.09.2008 14:25:02
Tää oli aikas ikävä uutinen tosta selaimesta: http://www.digitoday.fi/tietoturva/ … n-selain-vie-oikeutesi/200822891/66

Googlen sen kun pyrkii vain laajentamaan valtavaa tietopankkiaan.

Hohhoh. Johan on menoa. Nooh, siinäpä toinen hyvä syy jättää mokoma vehjes kokeilematta. Eka syyhän on toki se, ettei siitä edes löydy kuin winkkuversio.
I wanna see movies of my dreams
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)