eikös lokiikisssa on jo pitemmän aikaa ollut transienttipaikannin.(ei muutakun midiksi ja uutta saundia sisään) Sonarin AudioSnappia voisi myös sanoa aika nerokkaaksi työkaluksi. Se etsii raidan transientit ja niitä voi siirrellä ja kvantisoida miten lystää. "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
Mikael 02.09.2008 19:34:49 | |
---|
eikös lokiikisssa on jo pitemmän aikaa ollut transienttipaikannin.(ei muutakun midiksi ja uutta saundia sisään) No toi ei kyl kuulosta siltä että siitä olis Beatdetectiviä korvaamaan... Inhimillisyys on hyve. |
Jaava 03.09.2008 15:12:27 (muokattu 03.09.2008 15:12:55) | |
---|
Tuli tossa mieleen vähän offtopicci kysymys. Mulla itselläni on mbox mini kotona. Asennettuna on protools le 7.4, joka on asennettu suoraan digin sivuilta saadulla installerilla ilman mitään levyjä. Asennuksen aikana se asensi myös nuo laiteajurit. Kysymys olisi siis, että asensiko se ainoastaan ton mun omistukseeni rekisteröidyn mbox minin ajurit, vai asensiko se myös muun protools le hardwaren ajurit? Elikkä voinko lainata kaverilta 002 rackin, tökätä sen koneeseen ja saada sen toimimaan ilman, että pitää kaivaa jostain ajureita sille? ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Mikael 03.09.2008 16:45:44 | |
---|
Elikkä voinko lainata kaverilta 002 rackin, tökätä sen koneeseen ja saada sen toimimaan ilman, että pitää kaivaa jostain ajureita sille? Voit. Toimii suoraan ilman mitään ylimääräisiä kaiveluita. Inhimillisyys on hyve. |
Jaava 03.09.2008 20:34:02 | |
---|
Voit. Toimii suoraan ilman mitään ylimääräisiä kaiveluita. Hienoa. Ihanaa. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
theguru_ 05.09.2008 18:05:29 | |
---|
Mulla pyörii Tools miksauspuolessa ja Logic+live muissa tärinöissä. Pyramixiin ois mukava tutustua. I switched my output cables around and now when
I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset? |
loosah 05.09.2008 23:50:47 | |
---|
Tuntuu nykyään siltä, että kaikki työkseen ääntä vääntävät, joiden kanssa olen puhunut pro-tools vs. logic-asiasta, taipuvat puhumaan logicin paremmuudesta varsinkin juuri musakäytössä. En silti oikein usko, että nykypäivänä on hirveesti väliä, tekeekö juttunsa toolsilla, logicilla tai cubasella jne. Ne tuntuvat kaikki olevan ominaisuuksiensa puolesta ihan tarpeeksi hyviä. Eikä softan valinta kuitenkaan enää vaikuta lopputuloksen laatuun. Itse teen toolsilla, koska olen siihen tottunut ja sen verran laiska, etten jaksa ottaa haltuun logicia.... vaikka kai pitäisi. Toinen suuri etu toolsissa on juuri tuo yhteensopivuus eri mestojen välillä, koska se on kuitenkin muodostunut standardiksi. Sessiot liikkuu kätevästi ja aukeavat pommin varmasti. GIGO |
insight 10.09.2008 16:13:59 (muokattu 10.09.2008 16:16:33) | |
---|
Mä olen aloittelija musaohjelmissa, mitä nyt vuosia sitten Fruity Loopsilla leikin. Ostin keväällä Logic Studion, jossa mukana on toi Logic pro 8. Kyllä toi ohjelma ainakin mulle aukeni kuin itsestään eli ei voi vaikeaksi sanoa. Logic - Macbook - Duet - NT1000-paketti toimii mun tarpeisiin enemmän kuin riittävästi =) Onks se muuten totta, kun tutun tuttu muistaakseni sanoi, että Pro Tools vaatii konetehoa enemmän, kuin Logic. Se oli aiemmin käyttänyt Pro Toolsia ja oli Logicista ihan haltioissaan siihen tutustuessaan. Can you feel the atmosphere |
Jaava 11.09.2008 00:13:37 | |
---|
Pyramixiin ois mukava tutustua. Jos jollain on kokemusta, olisi kiva kuulla. Näytti mielenkiintoiselta, kun nopeasti valmistajan sivuun tutustuin ja näyttää olevan mm. abbey roadilla käytössä. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |