Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 524 25 26 27 28122 123 124 125 126
Welldrum
01.09.2008 19:21:52
Lauantain häävedosta tuli ylistävä kiitoskirjelmä emailiin hääparilta.

Sama täällä, ylistystä suitsutetaan, minen muista mittää :-)..no oli hauskaa kyllä.
Kamat oli ihan huurussa kun aamulla lopulta siirsin ne treenikselle. Ja rummut oli kaatuneet, piti heti tarkistaa että toimiiko, toimi. Aivot. Oli saaneet kylmää, kosteeta ja kolahduksia mut roland vaan wörkkii.
Viime keikka siis hyvä...tai aluksi oli kyllä tuittupää emäntä vastassa...kyllä se siitä leppyi kun löin faktat tiskiin.
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä.
sabian
01.09.2008 19:23:36
Käytikkö pc:tä vai mäkkiä?

EIIIIIIII! Nyt meni taas ymmärrys sekaisin. Eli kyseissä tansseissa oli oikea orkesteri,jossa tuurauksen heitin,eikä mikään commodore 64 partio. Eli oikeissa tansseissa on edelleen sitten jatkossakin oikea orkesteri eikä mikään casion rumpukone.
Rokin soittaminen nelisilmäisenä on maailman turhinta hommaa.
isojussi
01.09.2008 19:28:28
Eiköhän se oo Satiainen sillä viisiin, jotta oikeissa tansseissa on hyvä orkesteri - oli miesmäärä ja kokoonpano mikä hyvänsä.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
EP
01.09.2008 19:57:00
EIIIIIIII! Nyt meni taas ymmärrys sekaisin. Eli kyseissä tansseissa oli oikea orkesteri,jossa tuurauksen heitin,eikä mikään commodore 64 partio. Eli oikeissa tansseissa on edelleen sitten jatkossakin oikea orkesteri eikä mikään casion rumpukone.

Kyllä ! Mikään ei voita oikeata elävää orkesteria, jossa on mm. oikeat rummut ja oikea basso, ne on yhtyeen "rytminen selkäranka" ja voi pojat kun se toimii niin.. :)

Toisaalta vähän "huonompikin" oikea yhtye kelpaa kuunneltavaksi, on se sentään ihmisestä, eikä koneesta.
isojussi
01.09.2008 20:24:09
Suosittelisin Ellille enempi keikkoja ja vähempi puritaanipaskanjauhantaa. Mietitään pojat niitä eri kokoonpanojen paremmuuksia sitten yhdessä, kun pääsette niistä bändeistänne ihan oikeisiin orkestereihin soittamaan.
EP
01.09.2008 20:32:00
Suosittelisin Ellille enempi keikkoja ja vähempi puritaanipaskanjauhantaa. Mietitään pojat niitä eri kokoonpanojen paremmuuksia sitten yhdessä, kun pääsette niistä bändeistänne ihan oikeisiin orkestereihin soittamaan.

Jos on OIKEA muusikko/ soittaja niin, ei voi olla eri mieltä tästä asiasta.
Koneita joudutaan tänäpäivänä käyttämään ..valitettava tosiasia, mutta itse soittotaitoinen ihminen varmasti haluaa kuulla paikalla soitettua eläväämusiikkia livenä.
..turha mennä henk.kohtaisuuksiin :/
Tankero
01.09.2008 20:36:01
Viime keikalla oli kerrankin kunnon roudari.Yleensä Taraesassa tahtoo roudatessa joutua varomaan kaikenmaailman hörhöjä, jotka pyörii ovella ja pihalla tien tukkona. Nyt ei tarvinnut. Entinen naapurin jannu sattui olemaan kuppilassa ja havaitti minut soittamassa. Tuli sitten keikan jälkeen tarjoamaan roudaus apua.
Hän on näitä kaljupäisiä "isänmaan ystävia" ja streoidi jos toinenkin on tullut otettua.
Kamat liikahteli aika kevyesti eikä kukaan pyörinyt jostain syystä edessä.
Heitin hänet vielä kotiin ja sanoipa lähtiessään, että jos tarvit VOIMAA, niin soita.
Lupasin soittaa.
Humppajyrä
isojussi
01.09.2008 20:53:41
Jos on OIKEA muusikko/ soittaja niin, ei voi olla eri mieltä tästä asiasta.

Eli mä en oo?

Voi vittu, jos kaikki maailman insinöörit laitettais päiväntasaajalle riviin....

Ihan oikeella ammattimuusikolla ei oo tarvetta korostaa omaa tekemistään, miettimällä, mitkä soittimet voi korvata koneilla ja missä musassa voi koneita milläkin tasolla käyttää.

Sabianihan tän lässytyksen taas hölmöyttään alotti - arvas varmaan, että mut on helppo provota mukaan. No, vaikka tää ei ees tälle palstalle kuulu, niin eihän oikeesti sille oo minkään valtakunnan järjellistä perustetta sille, että mun tars kahden helvetin hyvän ammattipuhaltajan tilalle palkata umpitollo rumpali ja tuurijuoppo kurttunaamabasisti?

No, onneksi asiakas päättää. Ja maksaa. Vitun hyvin.
mack the knife
01.09.2008 21:04:57
Älkää helvetissä taas tapelko. Soitellaan kaikki omalla tavallamme keikat pois, jotkut paremmin ja jotkut huonommin.
COVS n:o 1.
isojussi
01.09.2008 21:17:02 (muokattu 01.09.2008 21:17:50)
Älkää helvetissä taas tapelko. Soitellaan kaikki omalla tavallamme keikat pois, jotkut paremmin ja jotkut huonommin.

Tätä mieltä minäkin oon. Mä nyt vaan oon tämmönen konsensuspoliisi. Annan asian osaltani olla.

En malta kuminkaan olla sanomatta, että vaikkei meillä niitä rumpalia ja basistia ookkan, niin kyllä me niiden(kin) palkka otetaan - HOHO!!!

Mutta se siitä.
okabass
01.09.2008 21:38:23 (muokattu 02.09.2008 07:58:31)
Jaha. Fvoorumin mielipide- ja sanapoliisi sekä sen totellinen herra, isojussi, taas oikeutetusti laittoi meidät kuolevaiset ojennukseen. Onhan se todella hävytöntä, että käsitellään ns. kiellettyjä aiheita. Eli totellisen herran kieltämiä aiheita ja sanoja. Minä ainakin tästä lähtien aina ensin tiedustelen, mistä aiheista ei tällä viikolla saa kirjoittaa mielipidettään, sekä mitkä sanat ja luonnehdinnat ovat kulloinkin kiellettyjä.
uruttaja
01.09.2008 21:52:23
Mietitään pojat niitä eri kokoonpanojen paremmuuksia sitten yhdessä, kun pääsette niistä bändeistänne ihan oikeisiin orkestereihin soittamaan.

Mä oon pari kertaa päässyt. Samaa humppaa se on isommallakin bändillä.

Paukutellaan vaan kukin omia henkseleitä ja soitellaan humpat pois kuleksimasta. Liimatainen kuitenkin vie loppupeleissä pisimmän korren.
Meisseli
01.09.2008 21:56:20

Paukutellaan vaan kukin omia henkseleitä ja soitellaan humpat pois kuleksimasta. Liimatainen kuitenkin vie loppupeleissä pisimmän korren.

Juurikin samaa mieltä.
Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa
KoskPaavo
01.09.2008 23:33:24

On tainnu tulla luettua " Tuntematon"- osastoa huoneen nurkassa.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
uruttaja
01.09.2008 23:58:43
On tainnu tulla luettua " Tuntematon"- osastoa huoneen nurkassa.

En oo lukenut, en jaksa keskittyä semmoseen, sen verran liikaa virtaa kinttaissa. Tästäkin illasta on tulossa viime keikka. vielä puolitoista settiä vejettävänä. Porukkaa on niin että päät kolisee yhteen.
artope
02.09.2008 08:49:31

Tästä sulle plussaa!! Samoin Tuntemattomasta soittajasta ja Halfille kans.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
artope
02.09.2008 08:55:02

Tästä sulle plussaa!! Samoin Tuntemattomasta soittajasta ja Halfille kans.

Siis Jon Lordille ja Halfille. Eihän Knaiffi sinne tekstiä oo rustannu...
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
sabian
02.09.2008 14:10:56
Sabianihan tän lässytyksen taas hölmöyttään alotti - arvas varmaan, että mut on helppo provota mukaan. No, vaikka tää ei ees tälle palstalle kuulu, niin eihän oikeesti sille oo minkään valtakunnan järjellistä perustetta sille, että mun tars kahden helvetin hyvän ammattipuhaltajan tilalle palkata umpitollo rumpali ja tuurijuoppo kurttunaamabasisti?

Mikä vitun lässytys??!! Mä ilmaisin omaa mielipidettäni joka ei todellakaan ollu sua kohtaan millään muotoa,vaan itte menit sen vittuiluna ottaan. Sä vedät keikkas c-kasetilla ,midillä,savikiekoilla,ihan sama,ei ole multa millään muotoa pois. Edelleen kyse oli ainoastaan mun fiiliksistä viime keikan jälkeen.
Rokin soittaminen nelisilmäisenä on maailman turhinta hommaa.
Ukko
02.09.2008 17:24:18

Tuli keikalle kyselyä viime keikan johdosta.
COVS jäsen nro 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)