Jaqqi1991 02.09.2008 13:57:39 (muokattu 03.09.2008 00:07:39) | |
---|
Uutta vahvistinta siis etsisin. Mättösaundit tulisi olla hyvät, koska tällä hetkellä soitan metallibändissä. Myös puhtaat ja rokkisaundit pitäisi olla kunnossa, eli monipuolisuutta haen. Musiikkimaku kun ulottuu funkjazzista metalliin. Olen miettinyt jos ostaisin esim. mesan 50/50 putkipäätteen ja sen kaveriksi sitten torilta tuon mesan Quadin. Triaxis on myös käynyt mielessä, mutta ei taida suomesta löytää sopivaan hintaan Ehdotuksia otan vastaan. Drean theaterin: Scenes from a memory levyllä on mielestäni hyvät saundit. Mättösäröt tosin saisivat olla vähän modernimmat Budjetti on se mitä saan kun myyn powerballin ja Rocktronin V120 päätteen + pari sataa. Eli n. 1600€ tuohon hintaan tosin saisi sisältyä jo g-major tai jokin muu efektimuljutin We may be humans, but we're still animals |
tommiot 02.09.2008 14:02:33 (muokattu 02.09.2008 14:03:13) | |
---|
Osta mun Dual Recto? :) Tosta irtoo aika paljon eri saundeja, kun osaa säätää ja käyttää overdrivea edessä. |
Antti1 02.09.2008 14:26:22 (muokattu 02.09.2008 14:32:39) | |
---|
Osta mun Dual Recto? :) Vai mun Roadster? Sekin on edelleen myynnissä ja on vieläkin monipuolisempi. ;) EDIT: Switchblade ja Trilogy kyl mahtuisivat tuohon budjettiin. Nekin on ihan mainioita vahvareita, varsinkin jälkimmäinen. Soundimaailma on vain huomattavasti rauhallisempi kovilla säröillä, kuin mitä Mesa tarjoilee. Kannattaa käydä testaamassa. OSTAKAA MESAN ROADSTER!!! |
tommiot 02.09.2008 14:36:10 | |
---|
Vai mun Roadster? Sekin on edelleen myynnissä ja on vieläkin monipuolisempi. ;) EDIT: Switchblade ja Trilogy kyl mahtuisivat tuohon budjettiin. Nekin on ihan mainioita vahvareita, varsinkin jälkimmäinen. Soundimaailma on vain huomattavasti rauhallisempi kovilla säröillä, kuin mitä Mesa tarjoilee. Kannattaa käydä testaamassa. Mun Recto mahtuu paremmin budjettiin ku sun ;) |
Antti1 02.09.2008 14:38:54 | |
---|
Mun Recto mahtuu paremmin budjettiin ku sun ;) Mul onki paremmat maksuehdot. ;D Pojat kilpasilla... Ei juma, meidät nauretaan ihan just ulos täältä. OSTAKAA MESAN ROADSTER!!! |
Numb 02.09.2008 15:05:20 | |
---|
Työ ootta poijjaat todella hyvää mainosta Mesalle ;D Epäilen, siis saatan olla |
oiva tumpeloinen 02.09.2008 15:47:46 (muokattu 02.09.2008 15:52:33) | |
---|
Työ ootta poijjaat todella hyvää mainosta Mesalle ;D Kyä näino! Mut sit vähän aiheesta..... Onko tuo budjetti vähän optimistinen? Meinaatko saada tuosta läjästä 1400 euroa (siis nuppi+pääte)? Ajattelin vain semmoista, että kannattaisiko jättää tuo Velocity päätteeksi ja kaivaa etuaste ja muljutin nupista saatavilla rajoilla (ja tietenkin ne jo olemassa olevat rahat mukaan)? Tuo Mesan 50/50+Quad+G-major 1600 euroon on jo vähän hakemisen päässä. Varsinkin, jos siihen pitäisi jokin midi-ohjain vielä saada. Mut jos laitettais vaikkapa 1300 euroa (noita voimapalloja taitaa mennä tonnin pintaan + ne sun omat rahat) etuseen ja mulinexiin, niin tuolla alkaa olemaan jo vaihtoehtoja. Saisi vaikka Quadin ja G-majorin ja niille midispedun. Jäisi vielä osa rahoista talteenkin myöhemmin ostettavaa päätettä varten? |
Jaqqi1991 02.09.2008 16:01:58 | |
---|
Kyä näino! Mut sit vähän aiheesta..... Onko tuo budjetti vähän optimistinen? Meinaatko saada tuosta läjästä 1400 euroa (siis nuppi+pääte)? Ajattelin vain semmoista, että kannattaisiko jättää tuo Velocity päätteeksi ja kaivaa etuaste ja muljutin nupista saatavilla rajoilla (ja tietenkin ne jo olemassa olevat rahat mukaan)? Tuo Mesan 50/50+Quad+G-major 1600 euroon on jo vähän hakemisen päässä. Varsinkin, jos siihen pitäisi jokin midi-ohjain vielä saada. Mut jos laitettais vaikkapa 1300 euroa (noita voimapalloja taitaa mennä tonnin pintaan + ne sun omat rahat) etuseen ja mulinexiin, niin tuolla alkaa olemaan jo vaihtoehtoja. Saisi vaikka Quadin ja G-majorin ja niille midispedun. Jäisi vielä osa rahoista talteenkin myöhemmin ostettavaa päätettä varten? Torillahan on tälläkin hetkellä mesan 50/50 ja quad yhteishintaan 1350€ tinkaamatta, siihen sitten vielä g-major päälle. Behkun midipedaali löytyy jo valmiiksi. Powerballin mukana tulee Z5 ohjainpedaali ja kuljetuslaatikko jotka nekin nostavat hintaa. Pari sataa on vähän suhteellinen käsite, tarkoitin sillä 200-400€. Tuo olisi toisaalta ihan hyvä idea jättää velocity päätteeksi ja pistää kaikki rahat etuseen. Ostaa sitten kunnon pääte kun tulee rahaa.. We may be humans, but we're still animals |
oiva tumpeloinen 02.09.2008 16:09:44 | |
---|
Torillahan on tälläkin hetkellä mesan 50/50 ja quad yhteishintaan 1350€ tinkaamatta, siihen sitten vielä g-major päälle. Behkun midipedaali löytyy jo valmiiksi. Powerballin mukana tulee Z5 ohjainpedaali ja kuljetuslaatikko jotka nekin nostavat hintaa. Pari sataa on vähän suhteellinen käsite, tarkoitin sillä 200-400€. Tuo olisi toisaalta ihan hyvä idea jättää velocity päätteeksi ja pistää kaikki rahat etuseen. Ostaa sitten kunnon pääte kun tulee rahaa.. Sry, ajattelin että tarkoitit päätteenä 2:fiftyä, mikä on kalliimpi kuin tuo 50/50. Mut jos sun budjetti on sen 1600 euroa, niin kyllähän tuo paketti ainakin lähelle kasaantuu jo noista palikoista. Riippuu vähän, mihin hintaan löytää G-Majorin ja lankun. |
Riippuu vähän, mihin hintaan löytää G-Majorin ja lankun. Oiva ei osanne tänään lukea? :D Behkun avaruusalus löytyy jo ja majuria saapi englannista reiluun 300€ + postit kotiovelle. OSTAKAA MESAN ROADSTER!!! |
kimurantti1 02.09.2008 17:07:39 | |
---|
Sry, ajattelin että tarkoitit päätteenä 2:fiftyä, mikä on kalliimpi kuin tuo 50/50. Mitä eroa on muuten 2:Fiftyllä ja 50/50:llä, muuta kuin että ensimmäinen on uudempi malli? |
Jaqqi1991 02.09.2008 18:06:41 (muokattu 02.09.2008 18:50:03) | |
---|
Nyt torille tuli sitten vielä Engl Invader. Tuo roadster kiinnostaisi myös ja nuo räkkikamat.. Pitäisi päästä testailemaa jonnekkin, mutta kun asun täällä keskellä ei mitään :( E: HK:n Trilogy ei vakuuttanut kovemmilla säröillä. Muuten ihan kiva peli.. We may be humans, but we're still animals |
oiva tumpeloinen 02.09.2008 18:13:51 | |
---|
Oiva ei osanne tänään lukea? :D Pahasti nyt kyllä haiskahtaa siltä. Behkun avaruusalus löytyy jo ja majuria saapi englannista reiluun 300€ + postit kotiovelle. No niinhän mä just sanoin. =) |
Shredator 02.09.2008 20:44:16 | |
---|
Mitä eroa on muuten 2:Fiftyllä ja 50/50:llä, muuta kuin että ensimmäinen on uudempi malli? Ominaisuuksissa ja soundissa on eroa. 2:Fifty on soundiltaan modernimpi ja siinä voi käyttää joko 6L6 tai EL34 -pääteputkia. 50/50:ssä on puolestaan tuo mainio lo-power -kytkin. Oon soittanu sen turvin humppakeikkoja ja kotisoitossakin pelittää vallan mainiosti. Ne ohmit on vaan numeroita... |
baba o riley 02.09.2008 20:49:06 | |
---|
Työ ootta poijjaat todella hyvää mainosta Mesalle ;D Joo, kun molemmat haluaa mesoistaan niin kipeästi eroon, mutta eikö kaikki ennemmin tai myöhemmin näin tee ja ostaa kunnon vermeet ;) |
kimurantti1 02.09.2008 22:15:08 | |
---|
Ominaisuuksissa ja soundissa on eroa. 2:Fifty on soundiltaan modernimpi ja siinä voi käyttää joko 6L6 tai EL34 -pääteputkia. 50/50:ssä on puolestaan tuo mainio lo-power -kytkin. Oon soittanu sen turvin humppakeikkoja ja kotisoitossakin pelittää vallan mainiosti. Näinkö? Hmm, sitten 50/50 voisi olla enemmän meikäläisen juttu. Tai siis, mua alkaa vähän pelottamaan aina kun joku sanoo sanan "moderni", koska monta kertaa se tuntuisi tarkoittavan scoopattua super tiukkaa hevisoundia. Jos 50/50 on halvempikin, niin niin.. mä olen vähän miettinyt rokkisetupin uusimista... :-) |
Detox 02.09.2008 23:03:00 (muokattu 02.09.2008 23:05:50) | |
---|
Työ ootta poijjaat todella hyvää mainosta Mesalle ;D Meikä ei ehkä sitten ole kun ehdotan että käy testaamassa uusi EVH 5150 III -nuppi. Yllättävän mainio kapistus, josta on erittäin helppo säätää hyvät saundit. Ja mahtuu vielä budjettiinkin. Jos en omistaisi jo paria Mesaa niin varmaan harkitsisin vakavasti tuota! http://www.evhgear.com/5150III/ Joo, kun molemmat haluaa mesoistaan niin kipeästi eroon, mutta eikö kaikki ennemmin tai myöhemmin näin tee ja ostaa kunnon vermeet ;) Kuullostaa kohtalokkaalta, petturit! :( E: Linkki |
jussip 03.09.2008 08:53:42 | |
---|
Tuolla budjetilla saa jos vaikka jo minkälaista etuvahvistinta, jos oletetaan Velocityn jäävän taloon ja Powerballin lähtevän maailmalle. Tulee nopeasti mieleen esimerkiksi käytettyinä Rocktronin Prophesyt, Triaxis tai vaikka ISP:n Theta -etunen. Etuasteen taso jää vähän toisenlaiseksi, jos tarvitsee trankkupäätteen myynnillä kattaa samalla putkipäätteen ostoa. Jos siis Velocityllä pärjäisi vielä, ja katsoisi putkipäätettä myöhemmin taskusta taas löytyessä ylimääräinen tonni? Toisaalta ostaessa mieleisen nupin pääsee todennäköisesti halvemmalla kuin erillisten etuasteen ja päättärin hankinnasta, ehkä. G-majorillahan pitäisi vielä monien ei midi-vahvareidenkin ohjaus onnistua. |
oiva tumpeloinen 03.09.2008 10:04:07 | |
---|
Toisaalta ostaessa mieleisen nupin pääsee todennäköisesti halvemmalla kuin erillisten etuasteen ja päättärin hankinnasta, ehkä. G-majorillahan pitäisi vielä monien ei midi-vahvareidenkin ohjaus onnistua. Tuo on kyllä totta, mutta tuolla pääsee kohta roudaamaan jatkuvasti nuppia ja räkkiä. Sinänsä pelkkä räkki tai pelkkä nuppi on käyttäjäystävällisempi. Mut kummassakaan vaihtoehdossa ei sinänsä ole mitään vikaa, ja jos ei jatkuvasti keikalla juokse, niin eipä sillä roudattavuudella varmaankaan loputtomasti ole väliä. |
anssopikasso 03.09.2008 10:54:13 | |
---|
Ostahan vaines se Quadi meitsiltä poijes. ;) Lähtee rokit, kliinit ja Dream Theaterit. Petrucci lienee nauhottanut jollain Markilla sen levyn, ainakin joku Markkiin pohjautuva Mesa sillä silloin muistaakseni oli, räkkikamaa tais olla. Tuon Quadin etehen olen lyönyt vielä OD:n buusteriksi ja näinollen saanut vähän tiukennettua sitä säröä senverta että kehdannu veivailla Norjaa. -Anssi "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |