Konsta_87 01.09.2008 20:23:02 | |
---|
Olisi siis tarkoitus pistäytyä viikonlopun verran Lontoossa ja hintataso näyttää olevan aikalailla halvempi kuin kotosuomessa, suurimmassa osassa paikkoja. Ei tietenkään kellään olisi suositella mitään liikettä? |
fox 01.09.2008 20:38:04 | |
---|
Ei tietenkään kellään olisi suositella mitään liikettä? Jos kitaroita haluut äimistellä, niin mene Denmark Streetille. Kannattaa katsastaa vaikka googlesta jokusia osoitteita, meinaten kyllä ne sielläkin on kaupat muuttuneet siitä kun siellä jonkun aikaa pyörin. |
Yep Tuo Denmark Street on maukas pikku kadun pätkä, heinäkuun lopulla siellä piipahdettiin..... Mutta hintatasosta sen verran että kallista on....... Niin kuin Lontoossa yleensäkin.... Ei nuo soittimet halvempia mielestäni olleet. Ja jos metsästät vintage-kaamaa, niin olet oikeassa osoitteessa....tuon kadun varrella näet kertaiskulla huikean paljon harvinaisuuksia, Stapani |
MuzaK 01.09.2008 22:38:09 | |
---|
Digital Village on zekkaamisen arvoinen. |
Valdemart 01.09.2008 23:03:34 | |
---|
Denmark street oli ihan hieno, mutta itse en juurikaan mitään erikoista nähnyt. Kaikki kaupat kävin läpi, mutta ei mitään oikein mageeta. Kallista kylläkin. Rickenbackereita kyllä näkyi hulvattomasti. Kitaraoppaita yms. oli siinä yhdessä kaupassa tajuttomasti. Sointuja yms. aivan hirveästi. Sieltä ainoat tuliaiset ostinkin. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Jemppa 01.09.2008 23:31:28 | |
---|
Denmark street oli ihan hieno, mutta itse en juurikaan mitään erikoista nähnyt. Mie olisin löytänyt sieltä elämäni kitaran. Sellaisen J-Custom RG Ibanezin jolle menetin sydämeni. Harmi sikäli, sinne jäi... Ei ollunna just silloin 1000 Sterlingiä taskussa. Jemit on jees! |
H.Corruption 01.09.2008 23:42:55 | |
---|
Jo mainittu Denmark Street. Myös Charing Cross Rd:lla on muutama musiikkiliike juuri tuon Denmark Streetin tuntumassa. Alaspäin Denmark Streetiltä Charing Crossia löytyy Marcari ja toiseen suuntaan Rockstop, josta itse ostin muutaman pedaalin edullisesti. Hintataso on vaihteleva. Jotkut kamat ovat Suomeen verrattuna joko samanhintaisia tai kalliimpia ja toiset sitten jo alle Tompan hintojen. |
Broadcaster 02.09.2008 08:37:14 | |
---|
Mie olisin löytänyt sieltä elämäni kitaran. Sellaisen J-Custom RG Ibanezin jolle menetin sydämeni. Harmi sikäli, sinne jäi... Ei ollunna just silloin 1000 Sterlingiä taskussa. Samoin, löysin mustan Aatamin aikaisen CS ES-335:n, sinne jäi.... :( |
darrell 02.09.2008 09:32:45 | |
---|
Hintataso on vaihteleva. Jotkut kamat ovat Suomeen verrattuna joko samanhintaisia tai kalliimpia ja toiset sitten jo alle Tompan hintojen. Samat sanat. Lontoon maine todella kalliina kaupunkina juontaa 10v taakse, jolloin punnan vaihtokurssi oli melkein 10 markkaa. Kokonaishintataso on laskenut (tai muualla noussut), ja nykyään esim. Helsingin ravintolahintoja verrattaessa ei ole merkittävää eroa Lontoon vastaaviin. Kannattaa etsiä pieniä musaliikkeita Googlella myös Lontoon laitamilta. Itse Lontoon kupeessa reilu 2v asuneena tein hyviä kitarakamahankintoja aivan lähikaupastakin. Denmark Streetillä kävin lähinnä kuolailemassa, ja en tainnut ostaa sieltä kertaakaan mitään arvokkaampaa. Vintage & Raressa (Denmark Street) on toisinaan tarjolla erittäin houkuttelevia diilejä hienosti relikoituneista Teleistä. Kannattaa tsekata! Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
opaa 02.09.2008 09:36:48 | |
---|
Sanotaan nyt näin, että jos Lontooseen menet, niin Denmark Streetiä et SAA jättää katsastamatta. Kyllä siellä melkein päivä mulla vierähti aikoinaan :) Kitaran jo melkein ostinkin. |
wilo 02.09.2008 09:59:24 | |
---|
Sanotaan nyt näin, että jos Lontooseen menet, niin Denmark Streetiä et SAA jättää katsastamatta. Kyllä siellä melkein päivä mulla vierähti aikoinaan :) Kitaran jo melkein ostinkin. Moro! Mulla on denmark streetistä just samanlaisia kokemuksia. Mulle oli ihan yllätys, että toisin kuin melkein mikä tahansa muu tavara lontoossa oli kitarat oikein fiksun hintaisia. Yhden upeen skitan löysinkin ja yön mietinnän jälkeen päätin sen ostaa. Mutta kitara oli jo myyty ja jäin nuolemaan näppejäni... Kantsii siis olla nopee, koska siellä tuntuu tavara liikkuvan aika vauhdilla. Ville |
Zakk 02.09.2008 10:18:18 | |
---|
Sanotaan nyt näin, että jos Lontooseen menet, niin Denmark Streetiä et SAA jättää katsastamatta. Kyllä siellä melkein päivä mulla vierähti aikoinaan :) Kitaran jo melkein ostinkin. Mä kävin tossa kesällä siellä, ja kolusin läpi kaikki siinä olevat liikkeet, mutat mä taas tulin siihen tulokseen että aika kallista oli, tosin mun katselmukset liittyi enimmäkseen Gibsoniin ja niitä ei pahemmin noissa liikkeissä ollu. |
Konsta_87 02.09.2008 22:03:41 | |
---|
Täältähän löytyy yllättävänkin paljon Lontooseen matkanneita muusikoita! :o Suuri kiitos kaikille vinkeistä. Näistä on varmasti apua (: |