Ozzyneito 23.08.2008 12:41:54 | |
---|
lataa lastin sivulta iSproggler jos oot windowsin käyttäjä ja iScrobbler jos oon mäkkäri. toimii yksinkertaisesti ja kuuntelut menee. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Niklodeus 23.08.2008 18:52:29 | |
---|
lataa lastin sivulta iSproggler jos oot windowsin käyttäjä ja iScrobbler jos oon mäkkäri. toimii yksinkertaisesti ja kuuntelut menee. Latasin nyt sen, tuolla oikealla alhaalla on tuo merkki siihen. Ipod on kiinni, mitä nyt ? CROM !!
- Conan The Barbarian |
Ozzyneito 24.08.2008 00:38:30 | |
---|
Latasin nyt sen, tuolla oikealla alhaalla on tuo merkki siihen. Ipod on kiinni, mitä nyt ? riippuen miten päivität ipodia. jos käsisynkro, niin klikkaat preferencesistä only update manually synched ipods päälle, muuten enable multiple plays. ensimmäisessä tapauksessa podi kiinni, synkkaat tunesissa ja klikkaat sprogglerissa update ipod. jälkimmäisessä koko juttu toimii itsekseen. tarkemmat ohjeet löytyy lastin isproggler -groupin discussionseista stickynä. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
onnenpotkuri 24.08.2008 15:47:15 | |
---|
Last.fm - when listening to music becomes a sport... JELLY ROLL GUM DROP, GOT MY EYES ON YOU |
Ottoko 24.08.2008 15:49:14 (muokattu 24.08.2008 15:49:32) | |
---|
Last.fm - when listening to music becomes a sport... Aika typerä kommentti -.- Behold bastard son.
I am the evil one. |
StoRBa 24.08.2008 18:28:58 | |
---|
Last.fm - when listening to music becomes a sport... No tämä on kieltämättä se ilmiö jonka huomaa ihan alussa, kun on rekisteröitynyt. Mutta parin kuukauden jälkeen ei enää ajattelekaan, että jokainen biisi scrobblautuu tuonne. Sen jälkeen on kiva kattella, mitä on tullukkaan kuunneltua. |
Rauniotorni 24.08.2008 19:55:36 | |
---|
No tämä on kieltämättä se ilmiö jonka huomaa ihan alussa, kun on rekisteröitynyt. Mutta parin kuukauden jälkeen ei enää ajattelekaan, että jokainen biisi scrobblautuu tuonne. Sen jälkeen on kiva kattella, mitä on tullukkaan kuunneltua. Joo, se on mielenkiintoista katsella että mitä onkaan tullut kuunneltua ja minkä verran, itse olen myös löytänyt kymmeniä loistavia bändejä juuri last.fm:n kautta. It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Niklodeus 25.08.2008 16:15:14 | |
---|
riippuen miten päivität ipodia. jos käsisynkro, niin klikkaat preferencesistä only update manually synched ipods päälle, muuten enable multiple plays. ensimmäisessä tapauksessa podi kiinni, synkkaat tunesissa ja klikkaat sprogglerissa update ipod. jälkimmäisessä koko juttu toimii itsekseen. tarkemmat ohjeet löytyy lastin isproggler -groupin discussionseista stickynä. Ei tämä nyt toimi, poistin ja yrittäisin asentaa uudestaan mutta latauslinkkiä ei nyt löydy.. Ja ne ohjeet siellä stickynä ovat: 1. Join the group 2. Download the latest version 3. Read the instructions carefully Ei mitään auttavaa. CROM !!
- Conan The Barbarian |
Vapetzi 26.08.2008 21:27:46 | |
---|
Mielenkiintonen ohjelma. Rehellisesti sanottuna yli 20 bändiin tutustunu tämän kautta. Ja lisää tulossa kokoajan mitä toi nyt suosittelee tuolla sivustolla. Tuo uus ulkonäkö ei vaan oikeen säväytä. Varsinkin tuli ikävä "Top artists last week" www.last.fm/user/Vapetzi ::wink |
reos 26.08.2008 22:03:56 | |
---|
Mielenkiintonen ohjelma. Rehellisesti sanottuna yli 20 bändiin tutustunu tämän kautta. Ja lisää tulossa kokoajan mitä toi nyt suosittelee tuolla sivustolla. Tuo uus ulkonäkö ei vaan oikeen säväytä. Varsinkin tuli ikävä "Top artists last week" www.last.fm/user/Vapetzi ::wink aika hyvin mulla toi last 7 days ajaa saman jutun. Kva kun päivittyy kokoajan nykyään nua. Äkkiä kyl oppi tykkään tosta uudesta leiskasta, vaikka pari päivää vituttiki. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Niklodeus 01.09.2008 16:50:43 | |
---|
Ihan mielenkiinnolla tietääkö joku mikä profiili Last.Fm:ssä on kuunnellut eniten kappaleita ? GET TO THE CHOPPA! |
valtse 01.09.2008 17:20:16 | |
---|
Ihan mielenkiinnolla tietääkö joku mikä profiili Last.Fm:ssä on kuunnellut eniten kappaleita ? En tiedä, mutta luultavasti joku semmoinen, joka "kuuntelee" 24/7 jotain puolen minuutin biisiä saadakseen helvetisti scrobbleja. Näitäkin on nähty. Life is a clay urn on the mantle. |
Niklodeus 01.09.2008 17:23:26 | |
---|
En tiedä, mutta luultavasti joku semmoinen, joka "kuuntelee" 24/7 jotain puolen minuutin biisiä saadakseen helvetisti scrobbleja. Näitäkin on nähty. Näitä on varmasti ja paljon. GET TO THE CHOPPA! |
Millä keinolla saatte muuten Ipodin kuuntelut Last.Fm:ään, olen nyt jumalauta koittanut kaikkea enkä onnistunut!!?... GET TO THE CHOPPA! |
Ozzyneito 01.09.2008 19:47:59 | |
---|
Millä keinolla saatte muuten Ipodin kuuntelut Last.Fm:ään, olen nyt jumalauta koittanut kaikkea enkä onnistunut!!?... Etkö sä saanut sitä Yamipodiakaan toimimaan? "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
jacofin 01.09.2008 21:23:09 | |
---|
Ihan mielenkiinnolla tietääkö joku mikä profiili Last.Fm:ssä on kuunnellut eniten kappaleita ? Joskus itsekin etsinyt noita, yhden aika paljon kuunnelleen löysin: http://www.last.fm/user/joffeman Jos oletetaan että käyttäjä ollut 5 v palvelussa ja hänellä olisi 500 000 scrobblattua raitaa, tämä tekisi 1825 päivää, jolloin keskimäärin joka päivä pitäisi kuunnella 274 raitaa. 3 minuutin keskikestolla tuo tekisi 822 min eli melkein 14 tuntia joka päivä. Ja jos tuota profiilia tarkastelee, huomaa, ettei se ole esimerkiksi sellainen > 30 sec raitojen jatkuva soittaminen. |
Ozzyneito 01.09.2008 21:25:36 | |
---|
Joskus itsekin etsinyt noita, yhden aika paljon kuunnelleen löysin: http://www.last.fm/user/joffeman Jos oletetaan että käyttäjä ollut 5 v palvelussa ja hänellä olisi 500 000 scrobblattua raitaa, tämä tekisi 1825 päivää, jolloin keskimäärin joka päivä pitäisi kuunnella 274 raitaa. 3 minuutin keskikestolla tuo tekisi 822 min eli melkein 14 tuntia joka päivä. Ja jos tuota profiilia tarkastelee, huomaa, ettei se ole esimerkiksi sellainen > 30 sec raitojen jatkuva soittaminen. Helpostihan tommoset tulee tossa ajassa, jos on kokoajan kone päällä pyörittämässä musaa. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
-Erlend Loe |
Niklodeus 02.09.2008 16:50:54 | |
---|
Helpostihan tommoset tulee tossa ajassa, jos on kokoajan kone päällä pyörittämässä musaa. Mutta itse ei sitä kuuntele (?) Huijaamista sanon minä jos jättää musan pyörimään mutta itse ei ole paikalla.. GET TO THE CHOPPA! |
Niklodeus 02.09.2008 16:51:52 | |
---|
Etkö sä saanut sitä Yamipodiakaan toimimaan? Joo en saanut valitettavasti... Löysin sen Last.Fm kohdan jne. mutta painaessani ''Save'' mikään kappale ei tullut Last.Fm:ään (?).. GET TO THE CHOPPA! |
Milkop 02.09.2008 16:52:54 | |
---|
Huijaamista sanon minä jos jättää musan pyörimään mutta itse ei ole paikalla.. Jaa meinaat että Last.fm:n ainoa käyttötarkoitus on omalla soittomäärällä leveily :D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |