Aihe: Hear me now.
1
Kitta94
31.08.2008 16:35:51
Moips, löytyiskö jostain Aikakone - Hear me nowin soinnut tai tabsit? itte en oo löytäny.. Niit varmaan löytyis jostain nuottikirjoist, mut jos joku nyt haluis ja vois auttaa ni kiitos :)
Roberto
31.08.2008 16:58:01

Höh. Mä jo luulin et tää on se Donovan-styge.
Kitta94
31.08.2008 17:00:30
Höh. Mä jo luulin et tää on se Donovan-styge.

:D itte en oo kuullu kyseist..
wedevirtanen
31.08.2008 18:15:14
Yellow is the colour of mind, in the morning...

Muuta ei paljo Donovanista tu mieleen ja sekin on liikaa.

Aikakoneesta ei onneks tu mitään mieleen.
Mies teki laivan, purjehtiakseen pois - ja se upposi...
Roberto
31.08.2008 18:17:55

Yellow is the colour of mind, in the morning...

Muuta ei paljo Donovanista tu mieleen ja sekin on liikaa.

Kandee ehkä tsekata.
wedevirtanen
31.08.2008 22:33:59
Kandee ehkä tsekata.

Oonhan minä sitä toki joskus kuullut, silloin 60- luvulla. Jos vertaa häntä esim. Dylaniin tai Roy Harperiin, no ei voi edes verrata. Omasta mielestäni hän on ollut mitäänsanomaton hippifolkkari.

Irwinissäkin oli enemmän särmää!
Puavali
01.09.2008 08:18:08
... Irwinissäkin oli enemmän särmää!

Ja rikotuissa pulloissa!
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Roberto
01.09.2008 10:27:00

Oonhan minä sitä toki joskus kuullut, silloin 60- luvulla. Jos vertaa häntä esim. Dylaniin tai Roy Harperiin, no ei voi edes verrata. Omasta mielestäni hän on ollut mitäänsanomaton hippifolkkari.

Hmh. Oot siis lukenut Introa ja samaistanut hahmon Folk-Frediin. No eipä siinä. Ne myöhemmät levyt, -67 eteenpäin on mulle sitä "oikeaa" Donovania. Hämy nimittäin rules.

Irwinissäkin oli enemmän särmää!

Joo, ja Vexi Salmi on kans vitun kova. Ja mitä noita alkoholisteja nyt onkaan.
wedevirtanen
01.09.2008 11:26:59 (muokattu 01.09.2008 11:29:16)
Hmh. Oot siis lukenut Introa ja samaistanut hahmon Folk-Frediin. No eipä siinä. Ne myöhemmät levyt, -67 eteenpäin on mulle sitä "oikeaa" Donovania. Hämy nimittäin rules.

Luin muuten Musaa. :)

Joo, ja Vexi Salmi on kans vitun kova. Ja mitä noita alkoholisteja nyt onkaan.

mm. isäni. Hän soitti huuliharppua, joka jäikin ainoaksi perinnökseni, käytettyjen tekohampaiden ohella. Ikävä kyllä huulihappu oli ruostunut.

Mieluummin alkoholia, kuin huummetta!
Roberto
01.09.2008 11:29:07

Mieluummin alkoholia, kuin huummetta!

Noh, linja se on toikin.
wedevirtanen
01.09.2008 11:30:43 (muokattu 01.09.2008 11:31:31)
Noh, linja se on toikin.

Pidemmällä aikavälillä terveellisempää, useimmille ihmisille.

Varsinikin meille, joilla on ollut rikkonainen lapsuus. :)
Roberto
01.09.2008 12:03:22

Pidemmällä aikavälillä terveellisempää, useimmille ihmisille.

Varsinikin meille, joilla on ollut rikkonainen lapsuus. :)

Pitkällä aikavälillä, ph 5:een tähdätessä lienee kuitenki kaikenlaisien lapsuuksien pohjalta ponnistaville parasta olla imuroimatta mitn.
wedevirtanen
01.09.2008 13:11:46
Pitkällä aikavälillä, ph 5:een tähdätessä lienee kuitenki kaikenlaisien lapsuuksien pohjalta ponnistaville parasta olla imuroimatta mitn.

Joo, mutta kai tiedät, että tällaiset henkilöt ovat kaikkein alttiimpia käyttämään väärin kaikenlaisia huumeita.

Minua on jo pitkään harmittanut esim. elokuvissa, amerikkalaisissa (ja suomalaisissakin) tv- sarjoissa sekä etenkin rockstarojen haastatteluissa ja elämänkerroissa esiintyvä huumeiden käyttö ikäänkuin positiivisessa hengessä.

Nuorille ihmisille luodaan tällä tavoin vaarallisesti aivan vääränlainen kuva huumeiden käytön todellisuudesta. On paljon nuoria, jotka näiden esimerkkien myötä alkavat kokeilla huumeita ja jäävät koukkuun aineisiin. Tämä on surullista.

On myös tietenkin monia sellaisia, jotka luulevat olevansa voimakkaita ja hallitsevansa aineiden käyttöään, mutta huomaavat jossain vaiheessa hekin olevansa huumeiden orjia. Suurimmalla varmuudella koukkuun jäävät usein herkät ja muutenkin ongelmaiset ihmiset.

Tältä pohjalta ajateltuna pidän vaarallisena mainostaa huumetta alkoholia parempana vaihtoehtona. Loppujen lopuksi pitkässä juoksussa parhaat 'fibat' saa selvinpäin ja terveellä elämäntavalla.
Roberto
01.09.2008 13:14:35

Tältä pohjalta ajateltuna pidän vaarallisena mainostaa huumetta alkoholia parempana vaihtoehtona. Loppujen lopuksi pitkässä juoksussa parhaat 'fibat' saa selvinpäin ja terveellä elämäntavalla.

Kyse on kai loppupeleissä lääketieteellisistä faktoista ja sosiaalisista säännöistä/laeista. Puhumalla pelkistä "huumeista" ei kuitenkaan voi ikinä päästä puusta pitkään koska ko termin alle on ladottu hyvinkin erilaista tavaraa, osa alkoholia terveellisempiä, osa ei.

t. nimim. 35 vuotta ja vähä yli selvinpäin
wedevirtanen
01.09.2008 13:55:44
Mulla menee kyllä kahvia ja tupakkaa - vielä, mutta kohti terveempää elämää! :)
wedevirtanen
02.09.2008 14:22:58
Aika hyvin lähti sivuraiteille tämäkin ketju. Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta kyllä vaikka hiisaaminen on 100 kertaa "terveellisempää" kuin dokaus. Näin omien kokemusten pohjalta ainakin.

Joo, ainakin ulkonäöstäsi (omakuva) päätellen! :)

Niin ja ettei ihan ohi mene aiheesta, niin Donovalla on kyllä kovia biisejä.

Ooon, oon, valurautaa!
johnsmith1
02.09.2008 23:47:26
Ketjun aloittajalle vinkki, että tuohon biisiin voi apuja löytyä myös kohdasta -kitarat, soittaminen, Jelppikerho: "Soinnut tähän biisiin".

Ja terveisiä vaan Donovanille.
Living Life Without Loving the Beatles. "Whether you are one of an oppressed minority or a Fab Four fan finally figuring out that your sacred cow has been milked for long enough. I hope these words will be of some encouragement to you." Gary Hall
Milkop
03.09.2008 00:54:10 (muokattu 03.09.2008 00:54:44)

Scratch this, ei jaksakaan.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)