kettu77 23.08.2008 16:33:32 | |
---|
Omasta takaa löytyy kolkkosoundinen itsetehty 700W vahvistin 15" 8ohm kaapilla ja Fenderin HW1 presari. Max 800 ekua olisi käytössä ja tarttisin hyväsoundisen nupin ja 4x10 kaapin. Lämmin puhdas soundi ja kompura plussaa.. Säröt saan spedusta.. Musiikkityyli rock/pop. En släppää enkä kikkaile, joten kelpo perussoundi on se mitä etsin. Ehdotuksia? Marshall, Ashdown, Warwick, Laney, Peavey, Hartke, GK, TE jne jne.. Onhan noita mutta miten helv.. tietää minkä valitsee? |
Dropped C 23.08.2008 17:32:42 | |
---|
Markbass Little Mark II ja joku halpa, mutta tehonkestoinen 4x10" tai 1x15" kaappi vois olla kova kombinaatio. Voi toki mennä budjetin yli hieman. Mutta abaut 900 saa jo Pikkumarkun ja Warren 4x10" 4-ohmisen kaapin. Tosin en itse suosittele tätä kaappia. "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
Seba 24.08.2008 13:01:45 (muokattu 24.08.2008 13:13:45) | |
---|
|
Dropped C 24.08.2008 13:49:39 (muokattu 24.08.2008 13:52:43) | |
---|
Toi voi olla tosiaankin parempi että ostaa kunnon kaapin samalla kans. Eli melki unohtaa ne Markut tai samanhintaset näin alkuun, ellei sitten osta Markbass Little Mark 250:stä. Luulen että siinäkin möykkä riittäisi kyllä, kun tuo PikkuMarkku II:n on ainakin aivan älyttömän äänekäs, masterilla kaikki yli 2:n menevä 4 ohmiin on melkeimpä liiottelua. Toi EBS vois olla just huippu ja on vielä 4 ohminenkin kaupan päälle. Ja tosiaankin pelkkää hyvää tosta Gallen-Gallelastakin on kuulunut, vaikken itse olekkaan koskaan päässyt kokeilemaan. "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
Seba 24.08.2008 13:58:23 (muokattu 24.08.2008 13:58:40) | |
---|
Joo en myöskään ole itse kokeilemaan päässyt GK:ta mutta uskallan suositella kun sitä on niin paljon hehkutettu ja olen soudinäytteitä kuullut. Uskaltaisin ainakin itse ostaa tuohon hintaan sian säkissä kokeilematta. Siitä pääsee äkkiä eroon jos ei tykkääkään. Jos ei tuo kaappi kellekään kelpaa niin pitää ostaa itse tuo gk. Tosin kaapin myyntiä varmaan helpottaisi jos sen viitsisi laittaa myyntiin, mutta kun ei oikein haluaisi siitäkään luopua.. |
Jamppa2 01.09.2008 12:53:45 | |
---|
Ittellä on toi Gallen-Gallelan Backline 600. Hain Markusta reippaalla kolmella huntilla. Ainut mikä tos vaffaris on halpaa on hinta. Voin vakuuttaa että toi on SE budjettiluokan vaffari, jos vaan saat mistään käsiis tollasta. Taitaa Thomannkin myydä ei oota-> pirun suosittu. Kaapille jäis vielä jotain 500€. Seinäjoella olevas Markun Musiikis olis varmaan vielä noi kaapit mikkä sinne jäi ton nupin alta. Vois toimia eikä mee ainakaan pahasti yli pudjetin. Jotain pientä. |
Kemin Musiikissa on ainakin nettikaupassa myynnissä G&K:ta hintaan 329. Soitto tuonne valaisee paljon lisää. |
XernaX 01.09.2008 20:13:01 | |
---|
Mulla on samanlainen haku päällä mutta n.1000€:n budjetilla. Pääasiassa noila vehkeillä tulis soiteltua kaikenlaista äärimetallia mutta kevyempääkin aina silloin tällöin. Kiinnostavin nuppi ois tällä hetkelä markbassin little mark II, mutta en tiedä miten se oikein sopii tuohon musiikkityyliin. Ja mulla ei ole mitään hajua minkä kaapin tuon nupin seuraksi sitten hommais. Ehotuksia? "Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä" |
UncleFester 01.09.2008 20:20:35 (muokattu 01.09.2008 20:22:22) | |
---|
Ehotuksia? Hartken XL-sarjan kaapeissa (ainakin 4x10) on aika mukava potkiva ja selkeä saundi, vaikka ehkä hieman yksipuolinen. Hintaakaan ei ole paljoa. Tosin Hartket jakaa mielipiteitä aika paljon, mutta ne jotka tykkäävät niin tykkäävät kovastikin. Ihan oikeilla ammattilaisillakin näkee niitä tuon tuostakin :-) E: Taitais LM II ja Hartken 410XL olla just tuossa tonnin kieppeillä. Mutta tosiaan kannattaa Hartkea testata ennenkuin ostaa. "Se mennee siittä pallojen kohalta." |