Aihe: Superstratoa mä metsästän..
1 2
ibnz
01.09.2008 10:22:52
Neckthrough M-II:sia ei löydy sitten mistään kaupasta seinältä roikkumassa, (Horizoneja varmaan löytyy) joten testailu vaikeutuu.
Jos miellyttävä väri tai sen vaihtaminen on kovin tärkeää, Jacksonin DK1 on pulttikaulainen, joskin mikit ovat EMG81 ja 85.
ReBeat
11.05.2012 05:10:45

Kannattaa tsekata myös Carvinin Jason Becker tribute guitar:

http://www.carvinworld.com/catalog/guitars/jb200c
Entropia666
11.05.2012 08:36:59

ReBeat: Kannattaa tsekata myös Carvinin Jason Becker tribute guitar:

http://www.carvinworld.com/catalog/guitars/jb200c

Luulis että neljässä vuodessa on kepukka löytyny.
Rokkifotoja: H A J E . F I
Metalliac
11.05.2012 09:02:05 (muokattu 11.05.2012 09:08:02)
Heh, ja mukaan tarttui ESP M-II, Bolt-on versio ruusupuuotelaudalla ja EMG-mikeillä. Vaihdatin suoraan kepukkaan tallaan EMG-85 ja kaulaan puolitettava EMG-89R ja en oo kyllä vieläkään kyllästynyt. Soitettavuudeltaan ehdottomasti paras kitara mitä olen tähänkään asti soittanut. :) Jos jotain vikaa tästä haluaisi etsimällä etsiä, niin soundi on todella kirkas - se tonepotikka olisi tullut tarpeeseen, mutta tämä tarkoittaa selkeyttä säröihin, ja onhan mulla vahvistimessa EQ kliinikanavalle erikseen.
the-Antero
11.05.2012 09:38:59

Jospa olisin nähnyt ketjun aiemmin niin olisin heti suositellut M-II...hyvän valinnan teit :)
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
BurningSensation
14.05.2012 17:01:00

Itsellä samansuuntainen superstraton metsästys alkamassa. Hinta ehkä luokka paria alempana noin 500-800€ (Vahvistimenkin osto vielä edessä). Hyvä floikka tai kiinteätallainenkin käy ja passiivimikit sekä neckthru olisivat bonusta mutteivät välttämättömiä.

LTD:n M /MH/H sarjoja olen tutkaillut ja varsinkin M-1000:sia näyttää olevan käytettynä saatavilla hyvin ja vanhemmissa olisi vielä OFR. Musta vaan on vähän tylsä väri... LTD:n thin U kaula ainakin tuntuisi syystä tai toisesta istuvan hyvin käteen.

Muita vaihtoehtoja olisi sitten Iban Prestige RG:t, Schecterin paremmat C-1:t ja ässänä hihassa vanhat Charvelit. Jacksonilla ei taida tähän hintaluokkaa oikein sopivaa peliä olla.

Onko mielipiteitä tai muita ehdotuksia? Mites näiden vaihtoehtojen kaulat vertautuu tähän thin U referenssiin?

Niin ja musatyylinä on kasarihevi sekä vanhempi rässi.
markkuilari
15.05.2012 00:17:28
Mä voin ainakin suositella noita Ltd:n 1000-sarjalaisia. Mh-sarjassa on vähän paksumpi kaula kun M-sarjassa. Hintaansa nähden ihan hyviä kapistuksia. Torilla näyttäs kyl olevan ihan oikeakin Esp Horizon 900e. Henk koht mä ostasin ton jäsen lavaamon Grover Jacksonin torilta, siinähän on sullekin kaikki specsit kohdallaan. Kaikissa noissa sun luettelemissa kitaroissa on suht littanat kaulat. Jacksonin Charvelin ja Ibanezin pulttikaulaiset taitaa olla kaikista ohuimmat. Scheckterin Helraiser C-1 on aika pitkälti sama kitara kun Ltd:n Mh-1000. Osa mutua osa tietoa. Osta M-1000 tai Jackson.
Decadetroll
15.05.2012 07:30:30
BurningSensation: Itsellä samansuuntainen superstraton metsästys alkamassa. Hinta ehkä luokka paria alempana noin 500-800€ (Vahvistimenkin osto vielä edessä). Hyvä floikka tai kiinteätallainenkin käy ja passiivimikit sekä neckthru olisivat bonusta mutteivät välttämättömiä.

LTD:n M /MH/H sarjoja olen tutkaillut ja varsinkin M-1000:sia näyttää olevan käytettynä saatavilla hyvin ja vanhemmissa olisi vielä OFR. Musta vaan on vähän tylsä väri... LTD:n thin U kaula ainakin tuntuisi syystä tai toisesta istuvan hyvin käteen.

Muita vaihtoehtoja olisi sitten Iban Prestige RG:t, Schecterin paremmat C-1:t ja ässänä hihassa vanhat Charvelit. Jacksonilla ei taida tähän hintaluokkaa oikein sopivaa peliä olla.

Onko mielipiteitä tai muita ehdotuksia? Mites näiden vaihtoehtojen kaulat vertautuu tähän thin U referenssiin?

Niin ja musatyylinä on kasarihevi sekä vanhempi rässi.

Itselläni kokemusta charveleista, jacksoneista, ibanezeista, schectereistä ja ltd:n deluxeista. Tuossa semikalliissa hintaluokassa saa käytettynä todella loistavia keppejä noilta kaikilta valmistajilta. Mulla on ollu m1000 ja nyt on ec1000, kumpikin ovat olleet todella loistavia soittopelejä, kunhan nuo emg:t on pistänyt mäkeen ja dimarziota tilalle (mielipidejuttuja toki). Ei pahaa sanottavaa muistakaan merkeistä. Jos oikein munkki käy, niin tuohon hintaluokkaan voit löytää ibanezin 3xxx sarjalaisen. Eri asia sitten mitä tykkäät iban kaulaprofiileista, ovat meinaan varsin erituntoisia kuin muiden merkkien kaulat. Jackson ja iba ovat ohuimmat, sitten ltd ja charvel (joskin tuo charvel menee melkeenpä samaan ku jacksonkin) ja paksuin profiili on schectereissä. Noin niinkuin karkeasti yleistettynä.
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)