Aihe: Laatudokumentti metallimusiikista
1 2 3 4 5 6
MrQ
31.08.2008 21:13:59
Eikun se idea oli juuri, että jos kuuntelet levyä niin saat subliminaalisen viestin, joka on siis väärinpäin äänitettynä levylle. Oikeudessa lakimiehet sitten soittivat näitä kohtia, jotka selvästi olivat aiheuttaneet itsemurhia yms. Ja tosiaan, se olikin PMRC, eikä PRMC. Tuon pääjehuna pyöri muuten eräs Tipper Gore, Al Goren vaimo.

siis juujuu, tiedän ton homman :D

profeetta Hicks vain teki tästä melko loistavan sketsin aikanaan.
suosittelen jewtubettamaan hakusanoilla bill hicks.
Phenom991
31.08.2008 21:17:45
sehän sanoo ihan vuodesta riippuen mitä sattuu
toi stoori on muuttunut miljoona kertaa

Aahha. Ok. Kukas tämä Thornsin kaveri sitte oli, tai onko sillä mitään infoo tuon asian suhteen ihan luettavissa jossain?

Jakille, ei minusta ole reilua sortaa ihan vaan sen perusteella että joku hahmo on nimetty mun mukaan.
MrQ
31.08.2008 21:21:07
Aahha. Ok. Kukas tämä Thornsin kaveri sitte oli, tai onko sillä mitään infoo tuon asian suhteen ihan luettavissa jossain?

emminä noita muista. toi on niin ikivanhaa settiä ettei vaari jaksa...
...mut siis lähinnä pointti on se että vikernes oli ja on aivan totaalinen urpo, ei siinä muuta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Varg_Vikernes
http://en.wikipedia.org/wiki/Early_Norwegian_black_metal_scene

nyt lähdetään siitä oletuksesta että jos nimi on Öystein Aarseth niin ainakin mä toivoisin että joku tappais mut: http://en.wikipedia.org/wiki/Varg_V … rnes#Murder_of_.C3.98ystein_Aarseth

ja vielä Snorre parasta: http://en.wikipedia.org/wiki/Thorns_(band)

Tässä on kyllä lapsuuteni huikeimmat huumoridraamat revitty. Oon varmaan enemmän nauranut vasta kun something about mary tuli leffoihin.
Kikolaa
31.08.2008 21:28:18
toi stoori on muuttunut miljoona kertaa ja juuri sen takia mä mieluummin kyllä sitä thornsin jätkää kuuntelen... sehän joutui vikernesin urpoilun takia lusimaan vaikkei oikein ees tiennyt mitä tapahtuu.

Pointti mulla oli se, että ei noihin netissä velloviin motiivien listauksiin kannata luottaa. Ette te sitä tiedä sen paremmin kuin minäkää, Vargilla ne on päässä.
One O'Clock Jump
MrQ
31.08.2008 21:29:03
Pointti mulla oli se, että ei noihin netissä velloviin motiivien listauksiin kannata luottaa. Ette te sitä tiedä sen paremmin kuin minäkää, Vargilla ne on päässä.

teoriassa, jos sillä ylipäätään liikkuu päässä mitään.
Bullitt
31.08.2008 21:31:05
Heh tais olla jo aiemmin mainintaa, mutta minusta myös on aika ristiriitaista että heavymusiikin turmiollisista vaikutuksista puhutaan ohjelmassa, jonka tunnrina oli Metallican Wherever I May Roam :D. Ja tulipa vaan mieleen siitä "saatananpalvojan äidistä" että kannattaisi äidin myös itse miettiä, minkätakia poika angstaa yksin huoneessaan. Tuskin kovin kauas nakkaa kun veikkaan että sekin äiti oli himouskovainen. Ja täälläkin mainittu pointti ihmetyttää minuakin, millä perusteella muka saatananpalvonta voidaan rinnastaa vakavaan mielenterveyshäiriöön ja siitä parannutaan? Mitä jos maallistuneet ihmiset joukolla sanoisivat parantuneensa kristinuskosta? Herättäisi ohjelman tekijöissä varmaan pahennusta.
riimu
31.08.2008 21:34:28 (muokattu 31.08.2008 21:36:54)
toi stoori on muuttunut miljoona kertaa ja juuri sen takia mä mieluummin kyllä sitä thornsin jätkää kuuntelen... sehän joutui vikernesin urpoilun takia lusimaan vaikkei oikein ees tiennyt mitä tapahtuu.

Jep. Melkosta takinkääntötanssiahan tuo on ollut ja blaablaa. Paljoa kiinnosta nuo kitara on neekerisoitin läpät jne.

Ukko enivei teki mahtavaa musaa. Burzum yks parhaita bändejä ikinä on.

Niin ja tosiaan Niemi on noita fucking nutcasejessejä mitä kannattaa välttää. Ei nimittäin ees naurata touhu.
Don't ask me about Grim Fandango.
Phenom991
31.08.2008 21:36:10
Vielä tosta stoorin muuttumisesta, sori.
Eli onko se esim. tätä http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story02.shtml muutellu aikojen saatossa. Ja mitä se on sanonu aikasemmin, tapoin koska ufot käski? Ja missä, sen kuvan oon saanu että tosiaan haastatteluissa on aika paljo puheet vaihdellu, mutta luulis virallisilla sivuilla olevan sen Virallisen kannan.

Pitää tohon Thornsiin tutustua, wikipedia sääh.
Lego
31.08.2008 21:37:06
Eli onko se esim. tätä http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story02.shtml muutellu aikojen saatossa. Ja mitä se on sanonu aikasemmin, tapoin koska ufot käski? Ja missä, sen kuvan oon saanu että tosiaan haastatteluissa on aika paljo puheet vaihdellu, mutta luulis virallisilla sivuilla olevan sen Virallisen kannan.

Joo, mee teinari nukkumaan, alkaa olla sen aika. Äitiski varmaan tykkää huonoa ku oot noin myöhään hereillä..
MrQ
31.08.2008 21:37:21

ei vittu! :D

siis, usko nyt se oleellinen: vikernes on vajari, ihassama mitä se sanoo. todnäk norjan rikospoliisi tietää taustat paremmin kuin se itse. tai todnäk naapurin mummo tietää sen kupletin paremmin :;D
Phenom991
31.08.2008 21:39:58 (muokattu 31.08.2008 21:42:37)
vikernes on vajari

No se kai tässä on selvää ollu, mutta ihan mielenkiinnosta, onko se ITSE sanonu noita kommunistiläppiä vai joku muu.

Edit: Mutta eipä se niin paljoo kiinnosta, pitää mennä varmaan sitte unille niin jaksaa huomenna tarhassa.

Edit2, ei uutta viestiä. Selvä juttu mrQ, danke.
MrQ
31.08.2008 21:40:50
No se kai tässä on selvää ollu, mutta ihan mielenkiinnosta, onko se ITSE sanonu noita kommunistiläppiä vai joku muu.

alun perin se tappoi sen kun se puolusti itseään ja ja ja koska euro oli poseri.
nää kommarisekoilut tuli vast myöhemmin, musta se istui jo siinä vaiheessa.
riimu
31.08.2008 21:41:24 (muokattu 31.08.2008 21:44:13)

Edit: Mutta eipä se niin paljoo kiinnosta, pitää mennä varmaan sitte unille niin jaksaa huomenna tarhassa.

Muistaakseni itse herra sanoi että Euronymous on kyrpää imevä kommunistihomo, mutta mitä vitun väliä?

Ironista tosin se että Thornsheebo linnaan joutu oikeastaan tekemättä mitään.
MrQ
31.08.2008 21:44:09
Muistaakseni itse herra sanoi että Euronymous on kyrpää imevä kommunistihomo, mutta mitä vitun väliä?

koska tää on tärkeetä bläkki-identiteetin ja mytologian varjelua.
riimu
31.08.2008 21:45:01
koska tää on tärkeetä bläkki-identiteetin ja mytologian varjelua.

Nimenomaan.
Phenom991
31.08.2008 21:46:57
:D

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Spiral
31.08.2008 22:08:17

en vain allekirjoita väitettä että ihminen olisi automaattisesti muuta elämää parempi.

Kukas näin väittääkään?

Itseasiassa, musta se vaikuttaa itsekeskeiseltä, lapselliselta kitinältä.

Se että Linkola on määritellyt omien mieltymystensa mukaisen luonnon tilan joka pitäisi säilyttää on juuri sitä itsekästä kitinää. Vittuko se on sanomaan, että luonnon pitäisi olla semmoinen tai tämmöinen.

Mitä tulee Linkolaan niin puheista vitut mutta ainakin jätkä seisoo sanojensa takana.

Paitsi että pitää itseään hengissä länsimaisen lääketieteen avulla.
MrQ
31.08.2008 22:11:48
Kukas näin väittääkään?

noh, se on humanismin lähtökohta. ei siitä sen enempää.

Se että Linkola on määritellyt omien mieltymystensa mukaisen luonnon tilan joka pitäisi säilyttää on juuri sitä itsekästä kitinää. Vittuko se on sanomaan, että luonnon pitäisi olla semmoinen tai tämmöinen.

Noh. Kyllä mä tajuan että mitä koskemattomampi sitä koskemattomampi. Jos toi on se ongelma niin käännetään se näin päin, vittuko sinä olet sanomaan että jonkin pitäisi olla mimmoinen tai tämmöinen.

pointti on, se elää oppiensa mukaisesti. Sinä tai minä, tuskin teemme niin.
Ei hetki, mä elän kyllä.
se on helppoa kun mitään oppeja ei ole.

Paitsi että pitää itseään hengissä länsimaisen lääketieteen avulla.

SE SYNTINEN PASKA!!!!
Spiral
31.08.2008 22:14:22

Noh. Kyllä mä tajuan että mitä koskemattomampi sitä koskemattomampi.

Ööh, mitä?

Jos toi on se ongelma niin käännetään se näin päin, vittuko sinä olet sanomaan että jonkin pitäisi olla mimmoinen tai tämmöinen

En olekaan, siksi en myöskään väitä että minun ideaali-luonnon vuoksi pitäisi uhrata miljoonia luontokappaleita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)