Aihe: Metallica - Death magnetic
1 2
825107
31.08.2008 19:02:25
http://www.youtube.com/watch?v=rP2pbLLibPE

Mun mielestä tossa pätkässä on toi Judas Kissin riffi rumpukomppien osalta parempi kuin mikä oli sitten siinä oikeessa biisissä.
Painajaismainen
31.08.2008 19:48:09
Tuleekohan tuosta Suicide & Redemptionista hiukan Sad But Truen kaltainen keskitempoinen jyräbiisi?
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
author
31.08.2008 20:32:47
Pakko myöntää että hyvä maku jäi näistä näytteistä. Something new, something old, something borrowed,,
"These go to eleven."
DaKiller
31.08.2008 20:59:12

Sama kuin vaikka in flamesin kanssa. Henki puuttuu. Mutta mä oonkin niitä jätkiä jotka kuuntelee piisiä, en sitä mitä siinä tapahtuu.

Remains olikin oikeastaan se bändin piikki ja siitä onkin tultu ala aika kovaa vauhtia.
MrQ
31.08.2008 21:00:29
Remains olikin oikeastaan se bändin piikki ja siitä onkin tultu ala aika kovaa vauhtia.

hyi sua. kyllä se oli colony ;)
riimu
31.08.2008 21:48:29
On metallica mullekin isoimpia juttuja ikinä. Se vain jäi masterin jälkeen niin pahasti kaiken muun jalkoihin eikä oo pystynyt -mielestäni- nousemaan jaloilleen enää sen jälkeen.

Sama kuin vaikka in flamesin kanssa. Henki puuttuu. Mutta mä oonkin niitä jätkiä jotka kuuntelee piisiä, en sitä mitä siinä tapahtuu.

Jep. Nuo kolme ekaa levyä itselle on se juttu. Kylhän noil sen jälkeisillä on sinänsä hyviä biisejä, mutta jotenkin henki puuttuu. Loadilla "Bleeding me" on kova biisi ja siinä on itelle fiilistä, mutta siihen se lähinnä jää.
Don't ask me about Grim Fandango.
Meadow
31.08.2008 22:05:22 (muokattu 31.08.2008 22:05:57)
Loadilla "Bleeding me" on kova biisi ja siinä on itelle fiilistä, mutta siihen se lähinnä jää.

Tuo on tosiaan erinomainen kappale. Siinähän on myös yksi Metallican parhaista riffeistä. Siinäpä on se mulle ainoa siedettävä anti mitä Load-kaksikolta löytyy Low Man's Lyricin lisäksi.
Tympee Huttunen
31.08.2008 22:13:35
Tuo on tosiaan erinomainen kappale. Siinähän on myös yksi Metallican parhaista riffeistä. Siinäpä on se mulle ainoa siedettävä anti mitä Load-kaksikolta löytyy Low Man's Lyricin lisäksi.

Load on aika jännä levy, kun se on alkanut jälkeenpäin toimimaan todella hyvin. Onhan se täynnä hyviä kappaleita. Ei nyt mitään entisajan meininkiä ole, mutta omalla tavallaan todella toimivaa. Ehkä Reload-levykin avautuu sitten muutaman vuoden päästä:)
DaKiller
31.08.2008 22:37:38

Load on aika jännä levy, kun se on alkanut jälkeenpäin toimimaan todella hyvin. Onhan se täynnä hyviä kappaleita. Ei nyt mitään entisajan meininkiä ole, mutta omalla tavallaan todella toimivaa. Ehkä Reload-levykin avautuu sitten muutaman vuoden päästä:)

Mä tykkään kyllä loadista ihan sikana. Se on vain yksinkertaisesti helevetin loistava rock-levy. Se ei tosiaan ole mikään perinteinen metallica rieska ja se varmasti ripoo eniten porukkaa. Re-load on oikeastaan epäonnistunut liian siirappisten soundien vuoksi + että levyllä on täytepiisejä aivan liikaa. Olisivat vain rykäisseet sen loadin kanssa samaan aikaan, niin saunditkin olisivat kohdallaan.
Stratus
31.08.2008 22:56:52
Loadilla on kyllä loistavia biisejä, vaikka House The Jack Built, Bleeding Me, Thorn Within, The Outlaw Torn..

Kuulosta kyllä välillä aika paljon Alice In Chains:ltä, mutta kovaa settiä se on..

ReLoad on taas itselle aika mitäänsanomaton levy, esim. Unforgiven II on ehkä Metallican paskin biisi eikä muistakaan jää oikeastaan mitään käteen..
Kailis
31.08.2008 23:21:14

Miksi kysyt? Onko se jotenkin sinulta pois, jos saa? Eiköhän pidetä tämä asiallisena ja siistinä. Jos vaikka saisimme pitää koko ketjun.

Ei ole, siis minulta pois. Tarkoitin vain sitä, että yksi helpoimpia tapoja saada ketju lukkoon on laittaa se väärään paikkaan. Onhan tuolla Johanna Tukiainen ja Aarno Raninenkin että sinänsä...
Musta Arkipyhä
01.09.2008 08:08:37
Ei siinä mitn. oottakoon vaan. On vaan niitä tyyppejä niin netissä kun kaljankin ääressä jotka vaan ei ole vakuuttuneita tai ovat suorastaan pettyneitä tässä tapauksessa koko pändiin viimeisen kuudentoista vuoden ajan. anteeksi seitsemäntoista. Minä itseasiassa viimeiset 21 vuotta. Jessus, muuten kun alkaa miettimään.

Miksi sitä omaa pettynyttä mielipidettä sitten täytyy purkaa viestikaupalla? Eikö yksi viesti riitä?

Ei se ole siitä kyse että "sinä" tai "joku" ei se saisi tykätä. Tämä on vain nettifoorumi, ei sen kummempaa. Ei kantsi hiiltyä jos joku tulee disauttamaan jotain yhtyettä.

No nettifoorumihan tämä on ,mutta kuten tuossa todettiin ei AC/DC:n ketjuun näitä "fanipoika"-valittajia ilmaannu vaikka hehkutus ja hypetys on paikoin paljon kovempaa kuin Metallica-ketjussa.Itse asiassa nuo Metallican uutta tuotantoa kehuvat tai positiivisesti siihen suhtautuvat viestit ovat olleet varsin asiallisia ja perustelujakin on löytynyt.

Dissaajilta niitä on löytynyt tässä tapauksessa vähemmän.Niissä tunnutaan menevän massan ja muodin mukana.On "cool" kritisoida Metallicaa.

On metallica mullekin isoimpia juttuja ikinä. Se vain jäi masterin jälkeen niin pahasti kaiken muun jalkoihin eikä oo pystynyt -mielestäni- nousemaan jaloilleen enää sen jälkeen.

Eiköhän mielipiteesi ole jo tullut selväksi.

Turhaa selittelyä.Sä kuuntelet,sulla on mielipide - that's it.Ei se sen arvokkaampi ole kuin kenenkään muunkaan.Biisiä ne Metallican uudesta diggaavatkin kuuntelee.NE pitää siitä - sinä ilmeisesti et.

Yksinkertaista.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Musta Arkipyhä
01.09.2008 08:12:07 (muokattu 01.09.2008 08:44:40)
Esim. eisiidiisii ketjussa tyypit odottelee innolla uutta rieskaa ja se ei tunnu haittaavan ketään. Miksi pitäisi? Jos joku diggaa musasta niin miksi pilata ilo kertomalla "et sä oikeasti voi olla tuota mieltä, mieti ny vähän. Se täytyy olla paskaa."

Painoin plussaa tälle.Tämä ero minuakin ihmetyttää.Joillekin se ,että joku pitää Metallican uusimmasta on niin kova pala ,että sitä täytyy erikseen viestikaupalla yrittää vakuttaa ,että "niin-ei-voi-olla".Sen sijaan jos joku pitää AC/DC:n uusimmasta se ei tunnu juurikaan häiritsevän.

Omituista.

Mod.huom. Jos Metallica-keskustelu lukitaan levyn ilmestymiseen saakka, se lukitaan. Turha yrittää muilla palstoilla, sama tappelu siitä aina alkaa.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)