Blutpanzer 31.08.2008 16:08:04 | |
---|
|
Stechenderecht 31.08.2008 16:18:16 (muokattu 31.08.2008 16:32:08) | |
---|
Stephen Kingin kirjatkin tulisi kieltää ilmeisesti tämän Anni Pönnin mukaan. :D Alkaahan sitä jo vähän hävettää tämmöinen paasaus. Pitäisi varmaan muistaa, että jokaisella toimella on myös vastatoimensa ja tämähän tulee selkeästi kristinuskosta ja sen "hallinnasta." Pitäisi ymmärtää valita se keskitie. E: Hetkonen, jos kappale kertoo Kainin uhranneen Abelin, voiko se ylipäätään olla blackistä, kun tarina on raamatusta? Nojaa, kappaletta en tiedä, joten väliäkö hällä. |
Niklodeus 31.08.2008 16:24:44 | |
---|
Tää on ihan perseestä tää dokumentti, saatanaperkele. GET TO THE CHOPPA! |
Samaan aikaan vituttaa ja naurattaa. Mä en vaan voi käsittää, miten tälläistä on näytetty telkkarissa? Nykyään näin vahvasti kristillisesti vaikuttuneen ohjelman näyttäminen olisi mahdotonta. Tai ainakaan sitä ei ottaisi kukaan tosissaan. Tätä konservatiivista paasausta enemmän ihmetyttää (lue: vituttaa) tuo tapa jolla nuo kristityt hihhulit pitävät omaa uskontoansa ainoana parhaana ja jos uskot johonkin muuhun tai jos olet "kasvissyöjä, sivari tai muu ekoaktivisti", olet syntinen paska, joka joutaisi hourulaan. Ihme menoa. Milloin Suomen Islam-tahot ovat samalla tavalla ottaneet muutamat asiat hieman tosissaan? Heti jos olet kristinuskoa jne. vastaan, olet mielenvikainen, paha ja tarvitset hoitoa. Tietysti nuo jotka oikeasti tekevät jotain rituaalimurhia tai muuta paskaa pitäisi viedä vankilaan tai hoitoon, sama natseille. Tää dokumentti oli ihan pska. Repesin siinä kohdassa missä kyseltiin siltä henkilöltä joka piti niitä konsertteja siellä jossain, että ''eikö nämä konsertit ovat saatananpalvontaa ?''. Jos vttu konsertit ovat nykyään saatananpalvontaa niin mitä hlvttiä!???!? GET TO THE CHOPPA! |
Closure 31.08.2008 17:35:26 | |
---|
Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Niklodeus 31.08.2008 17:37:08 | |
---|
GET TO THE CHOPPA! |
Horatius-87 31.08.2008 18:35:24 | |
---|
Ei luoja mitä settiä! Pelastipa taas tän sunnuntai aamun. Juontajan/selostajan/mikälie kuvailut ja adjektiivien käyttö kyllä ansaitsisi jonkin mitallin tai oscarin. Alamäkeen on mukavampi pyöräillä. |
Lego 31.08.2008 18:39:36 | |
---|
Oli muuten youtuben relatedissa "saatana kutsuu minua"-dokkari joka meikäläiselle ainakin on pakkosyötetty yläaste-ikäisenä muistaakseni Päivi Niemen toimesta, kannattaa sekin katsoa. Itseä ainakin huvitti. |
riimu 31.08.2008 18:41:14 | |
---|
Oli muuten youtuben relatedissa "saatana kutsuu minua"-dokkari joka meikäläiselle ainakin on pakkosyötetty yläaste-ikäisenä muistaakseni Päivi Niemen toimesta, kannattaa sekin katsoa. Itseä ainakin huvitti. Vieläkö tuo Päivi Niemi ja Riku Rinne kaksikko terrorisoi suomen kouluja aktiivisesti btw. Don't ask me about Grim Fandango. |
Lego 31.08.2008 18:42:09 | |
---|
Vieläkö tuo Päivi Niemi ja Riku Rinne kaksikko terrorisoi suomen kouluja aktiivisesti btw. Emt, siitä on kuitenkin jo yli kymmenen vuotta kun ite jouduin ko. aivoterrorin kohteeksi.. |
Heissi 31.08.2008 18:42:49 | |
---|
Klassikko. Anne Pönni Satanic Witchcraft Cult Forever. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Terrorwrist300 31.08.2008 18:43:22 | |
---|
Aikasta vanha juttu, mutta erittäin hilarious. Kummallista että tämänkaltaista settiä paasaa ohjelma jonka tunnarina soi metallicaa...? |
BMF 31.08.2008 19:52:45 | |
---|
Ei tuo pönnin anne hirveeltä ruudinkeksijältä kyllä vaikuttanut. Ei muuta, kun, että hoho! "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
MrQ 31.08.2008 19:59:48 | |
---|
Oli muuten youtuben relatedissa "saatana kutsuu minua"-dokkari joka meikäläiselle ainakin on pakkosyötetty yläaste-ikäisenä muistaakseni Päivi Niemen toimesta, kannattaa sekin katsoa. Itseä ainakin huvitti. Sama... paitti itse olin pakkolomalla kyseisen viikon koulusta samasta syystä. Ja tämä oli ennenkuin hurahdin mustikkaan. Vittu, dödöstä ja terapiasta lintsaamisesta tuli sanktioita :D Asiaan voi vaikuttaa se että huudatettiin aamunavauksessa deicideä ja corpsea... puolivahingossa kaikki ämyrit, niin sisäiset kuin ulkoisetkin olivat auki, volat täysillä ja taidettiin jotain haistakaa kaikki perse- viestiä toivottaa siihen päälle. 900 oppilasta sai ilmeisesti paskahalvauksen. Ja muutama järkyttyi oikeasti kun ei mättö niihin aikoihin ollut mitään joka jätkän musaa. Sitten yhtäkkiä kajahtaa RUOOAAAAARRRRAAAAARRRGGHHHHHHH *RATATATAATTATATATRARARAARTATAA* jne vittu, se oli hauskaa. |
Lego 31.08.2008 20:05:46 | |
---|
Sama... paitti itse olin pakkolomalla kyseisen viikon koulusta samasta syystä. Ja tämä oli ennenkuin hurahdin mustikkaan. Vittu, dödöstä ja terapiasta lintsaamisesta tuli sanktioita :D Asiaan voi vaikuttaa se että huudatettiin aamunavauksessa deicideä ja corpsea... puolivahingossa kaikki ämyrit, niin sisäiset kuin ulkoisetkin olivat auki, volat täysillä ja taidettiin jotain haistakaa kaikki perse- viestiä toivottaa siihen päälle. 900 oppilasta sai ilmeisesti paskahalvauksen. Ja muutama järkyttyi oikeasti kun ei mättö niihin aikoihin ollut mitään joka jätkän musaa. Sitten yhtäkkiä kajahtaa RUOOAAAAARRRRAAAAARRRGGHHHHHHH *RATATATAATTATATATRARARAARTATAA* jne vittu, se oli hauskaa. Haha, itellä oli just paras mustikkaikä päällänsä (12-13 vee) ja uskonnonopettajani pyysi mua ko. tilaisuuden jälkeen jäämään luokkaan hieman "juttelemaan" (lue=aivopesiytymään) itse Niemen kanssa kun mulla oli Emperorin bändipaita päällä. Oi noita muistoja. |
Spiral 31.08.2008 20:29:01 | |
---|
Täh. Mitä vikaa siinä on? Sillä äiällä on -oikea meininki -hyvä asenne En tiedä kannattaako alkaa tästä täällä vääntämään, vai pitäiskö tästä vääntää jossain muualla... Linkolan saama suosio/huomio kertoo siitä kuinka shokkiarvollakin voi ratsastaa aika pitkälle. Ja tietenkin se on niin helvetin kiehtovaa, ku se on niin rangga jätkä ja kulkee omia polkujaan. Naurettava, itsekeskeinen ja lapsellinen kiukuttelija se on. |
Phenom991 31.08.2008 20:30:04 | |
---|
Haha, itellä oli just paras mustikkaikä päällänsä (12-13 vee) ja uskonnonopettajani pyysi mua ko. tilaisuuden jälkeen jäämään luokkaan hieman "juttelemaan" (lue=aivopesiytymään) itse Niemen kanssa kun mulla oli Emperorin bändipaita päällä. Oi noita muistoja. Niijust, kaikki hauskat jutut tapahtu jo ajat sitte, mäki haluan olla rebeli. Niemestä en tiiä, mutta Riku "kuolemankauppias" Rinne on ainaki käyny about joka vuos luennoimassa. |
Lego 31.08.2008 20:38:05 | |
---|
Niijust, kaikki hauskat jutut tapahtu jo ajat sitte, mäki haluan olla rebeli. Ok, vittuile mulle niin vittuilen sulle. |
MrQ 31.08.2008 20:39:20 | |
---|
En tiedä kannattaako alkaa tästä täällä vääntämään, vai pitäiskö tästä vääntää jossain muualla... Linkolan saama suosio/huomio kertoo siitä kuinka shokkiarvollakin voi ratsastaa aika pitkälle. Ja tietenkin se on niin helvetin kiehtovaa, ku se on niin rangga jätkä ja kulkee omia polkujaan. Naurettava, itsekeskeinen ja lapsellinen kiukuttelija se on. Nähh. Siis kuten tuossa dokumentissä sanottiin, humanismin lähtökohta on että ihminen on kaikkein arvokkain. Ok, jos joku ajattelee niin niin fine by me, itse olen erittäin eri mieltä. Kysehän on kontekstista. En sano että vihaan ihmisiä ja heikkoutta -joskin myönnän etten oikein tajua minkä vitun takia vammaisia ei sikiöseulonnan jälkeen terminoida lakisääteisesti- en vain allekirjoita väitettä että ihminen olisi automaattisesti muuta elämää parempi. Itseasiassa, musta se vaikuttaa itsekeskeiseltä, lapselliselta kitinältä. Mitä tulee Linkolaan niin puheista vitut mutta ainakin jätkä seisoo sanojensa takana. Erillään luonnonmukaisesti ja vieläpä ostamaansa maata tekee luonnonsuojelualueeksi Se on enemmän kuin mitä koko muu valtio tekee luonnonsuojelun eteen, oikeasti. Loppujen lopuksi jokainen meistä kulkee omia polkujaan. |
MrQ 31.08.2008 20:41:01 | |
---|
hähh... kuka vittu se niemi oli? mulla oli niskaan hönkimässä joku terttu arajärvi. en tiedä miksi sen noidan nimi on jäänyt mieleen. |