Aihe: Järjestäjän peruma keikka
1
Eddie Valiant
29.08.2008 21:22:09
Hellou ehripadi !

Ensimmäisen kerran kävi pändin viisi vuotisen taipaleen aikana, että keikan järjestäjä perui keikan. Itse ei olla ikuna peruttu omalta puoleltamme yhtään keikkaa (kunnia sekin).

Rock'n'Roll Café Järvenpää ilmoitti viikko sitten (viikko aikaa keikkaan) etteivät voi enään järjestää live-esiintymisiä äänieristyksen puutteellisuuden vuoksi.
15min puhelun jälkeen ja järjettömien selitysten lopuksi, luurissa ollut henkilö yskien sanoi ettei keikkaa ole. Soitimme siis itse kuppilaan, koska huhuja oli kuulunut että näin saattaa olla. Ikävä juttu sinänsä, koska kaikki olivat omalta saraltaan järjestelleet asiansa keikan mukaan. Ok, ei keikkaa.

Tänään sain tekstiviestin Järvenpäästä, jossa kerrottiin että ko. kippola mainostaa meidän keikkaa huomisillaksi!
Nyt herää kysymys kuka yrittää mustata ja ketä?
On törkeää jos järjestäjä yrittää kääntää puutteelisuutensa muiden syyksi.
Voisin sanoa etten ihan heti laske saappaan pohjaa ko. ketjun kuppiloiden parketille.
Ja toivon ettei Rock'n'Roll Café-ketjun heikkouksia ja kyvyttömyyttä hoitaa asioitaan ulospäin, siirretä muiden kontolle.

Voisin jopa sanoa että sappeni roihuaa !

Peace to all who understand !
Vilhelmus
30.08.2008 10:49:43

Kai mainoksia on voitu ostaa jo paljon aikaisemminkin? Ei tuo nyt mitään aivan tavatonta erikoismeininkiä ole.

Mitä sopimuksessa mainittiin purkamisehdoista?
Jäätävä mänkkinen.
Simo78
30.08.2008 21:36:08
Enpä usko minäkään mihinkään mustamaalaukseen. Ovat vaan unohtaneet vetää mainoksensa pois julkaisusta, ilmeisesti lehdessä ollut?

Ei kai tossa mitään ihmeellistä, että keikat menee jäihin metelin takia. Esim. Libertessä tais käydä noin, ennenkuin saivat tehtyä kunnon äänieristykset...
sirdickyj
03.09.2008 11:37:30
Rock'n roll cafe-ketjun homma on vähän tommosta. Hyvää he tarkoittaa, mutta armotonta turakointia on koko homma, ja info ei kulje puljun sisällä.

Soittaessa on ollut nastaa, ja henkilökunnan kanssa hyvä meininki, kunhan muistaa diplomatian, mutta tosiaan onpa niinkin käynyt että keikalle on menty, ja paikassa ei ole hajuakaan siitä, että bändi soittaa k.o. iltana. Nettisivuillaan kumminkin on asia esillä, ja jopa jossain julisteessa seinällä.

Mutta liksat tulee heti, tarjoilu pelaa ja hyvä meininki on muuten ollut. Itse en silti lähtis pitämään sovittuja asioita sovittuina ennenkuin olen varmistellut muutamaan kertaan, toimiiko homma.
Joe Doakes la 6.9. Juttutupa
Ray-Ska
08.09.2008 20:25:08
well ai jäkes on r&r cafe , jeb ...tekemisissä firman kanssa ollaan oltu, ja kerran keikka siirtyi tai oikeastaan sirrtyi kaksi kertaa ennenkuin sen saimme soitettua..mut kysees oli Lohja ...jos on soppari keikasta vaatikaa et keikka toteutuu...jos ei ole...unohtakaa...
Ray - Ska Rocks and Rolls
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)