Simo78 03.07.2008 11:08:48 | |
---|
Stefanin ensimmäinen levy oli aika mainio. Siinä missä No Doubtin viimeisimmät levyt olivat vähän mitäänsanomattomia niin kveni kyllä pisti paremmaksi. Holloback Girlhän on mainio kappale! Oikeesti? No mut hyvä jos joku diggaa... Jottei menisi ihan ohi niin mainittakoot että Riotin kaksi ensimmäistä singleä (Misery Business, CCC) koukuttavat kyllä paremmin kuin tämä kolmas single -mikä sen nimi nyt taas onkaan. Teknisesti taitaa olla 4. sinkku! Eka sinkku Halleluja. Nämä kaksi biisiä mun mielestä ne huonoimmat kappaleet. Kappale nro. 11 ois ollu hyvä. Siis mä en tiedä nimeä, kun en kauheesti lue kansia ja googletus ei maistu... |
kyseinen 03.07.2008 13:14:31 | |
---|
Teknisesti taitaa olla 4. sinkku! Eka sinkku Halleluja. Nämä kaksi biisiä mun mielestä ne huonoimmat kappaleet. Kappale nro. 11 ois ollu hyvä. Siis mä en tiedä nimeä, kun en kauheesti lue kansia ja googletus ei maistu... No helevetti. Just levyn kaks parasta biisiä That's What You Get (4. sinkku) ja Hallelujah (1. sinkku). Misbiz ja Crush on munsta just sen notkahduksen noita biisejä heikompia tekeleitä. Biisi nro 11 on Born For This -yleisönhuudatusbiisi, ja bändille jo toinen samantyyppinen ratkaisu (ekan levyn Whoa on tässäkin tapauksessa se kovempi munsta). "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Simo78 03.07.2008 13:43:22 | |
---|
No helevetti. Just levyn kaks parasta biisiä That's What You Get (4. sinkku) ja Hallelujah (1. sinkku). Misbiz ja Crush on munsta just sen notkahduksen noita biisejä heikompia tekeleitä. Näin ne maut eroaa... Biisi nro 11 on Born For This -yleisönhuudatusbiisi, ja bändille jo toinen samantyyppinen ratkaisu (ekan levyn Whoa on tässäkin tapauksessa se kovempi munsta). Muistinpa väärin ja en tarkoittanut tuota biisiä, vaan nro.10 Fencesiä--> piti ihan googlella tarkistaa... |
kyseinen 03.07.2008 14:38:11 | |
---|
Muistinpa väärin ja en tarkoittanut tuota biisiä, vaan nro.10 Fencesiä--> piti ihan googlella tarkistaa... Eli just se levyn huonoin biisi, heh. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Hipelius 03.07.2008 23:18:14 | |
---|
Eli just se levyn huonoin biisi, heh. Hoho, mun lemppari :D. "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
Fortune 04.07.2008 17:10:15 | |
---|
Oli se Gwen:in eka soittoon tullut hitti ihan jees poppia. Sori offtopick. Eikä vain ihan jees, vaan ainoa tämän perseenketkutusgenren levyistä, jonka on viitsinyt hyllyynsä asti ostaa. Ihan timanttista tavaraa. |
-J.- 30.08.2008 15:31:23 | |
---|
Crushcrushcrush on tämän kesän ehdoton hitti meikäläisellä. Aivan loistavaa vaihtelua Death Metalistin soittolistaan. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
kyseinen 30.08.2008 16:44:08 | |
---|
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Joo Paramore, kyllä, ostin levyn Englannista. Hassua sinänsä, että yleensä en diggaile tämmöisestä teinimmästä musasta. (mm. uusin TAI oli suuri pettymys) Paramore kuitenkin napsahti ja kivahan tota levyä on ollut kuunnella. Iloista meininkiä ja rouheita riffejä. Sanottava on että, viimeistään nähdessäni jotain livepätkiä youtubesta, oli laulajan tarkka ja erittäin puhdas laulutatsi vakuuttanut mut diggailemaan bändiä enemmänkin. Tiettysti kun vielä tyttoystävä innostui kuuntelemaan Paramorea, piti se levy sitten ostaa. Hallelujah biisi on kyl kolissu, myös That's what you get ja Born for this on "tykkejä kiisuja". ...Jeeves kuittaa... "Its time for love revolution" |
Jackie 31.08.2008 00:03:23 | |
---|
Onko tämä emoa jollain tasolla, vai ihan "kivaa pop-punkkia"? Sillä ei minulle kyllä ole mitään väliä, mutta kysympähän vaan. Ajattelin vaan että miten tämän lajittelisi... Aivan loistava bändi. Tyttöystäväkin kuittailee välillä että taidan olla hieman ihastunut tohon laulajaan kun joka kerta tulee tv:stä niiden video niin koko muu elämä miun ympärillä pysähtyy. Noh, onhan se ihan söpö tyttö. |
stratocaster 31.08.2008 14:02:07 | |
---|
Nyt täytyy kyllä myöntää, että itse myös hurahdin tähän bändiin. Luullakseni suurimmaksi osaksi sen takia, että jollain perverssillä tavalla tykkään Riot- levyssä siitä, että jokaista iskua on mietitty. Levyn sovitukset, soundit ja yleensäkin tuotantopuoli on tarkkaan mietittyä ja sen takia tuota levyä onkin mukava kuunnella. Miellyttävää musiikkia kuunneltavaksi. Ihan mukavaa vaihtelua Queens Of The Stone Agen ja Clutchin väliin. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Jetku 31.08.2008 15:17:54 | |
---|
Onko tämä emoa jollain tasolla, vai ihan "kivaa pop-punkkia"? Sillä ei minulle kyllä ole mitään väliä, mutta kysympähän vaan. Ajattelin vaan että miten tämän lajittelisi... Aivan loistava bändi. Tyttöystäväkin kuittailee välillä että taidan olla hieman ihastunut tohon laulajaan kun joka kerta tulee tv:stä niiden video niin koko muu elämä miun ympärillä pysähtyy. Noh, onhan se ihan söpö tyttö. Sanoisin, että samalla tavalla emoa kuin Nightwish on "goottia" tai Lordi "heavy metallia". Eli ns. tavikset mieltävät ko. orkesterin emo-genreen. En minä ainakaan löydä kirveelläkään tästä bändistä emomusiikin tunnuspiirteitä. Joku toinen tietysti voi olla eri mieltä. |
Ali 31.08.2008 16:24:51 (muokattu 31.08.2008 19:12:57) | |
---|
Tässä bändissä emoa taitaa olla korkeintaan joidenkin jäsenten ulkoinen olemus. |
erty 01.09.2008 15:24:43 | |
---|
Jostain kumman syystä mäkin hurahdin tähän kuultuani tuon crushcrushcrushin. Ja pitihä sitä sitte provinssissa mennä kattoo millane meininki on livenä ja aivan mahtava kyllä oli. Sen jälkeen tuliki tutustuttua enempi bändin tuotoksiin. Ihan mukavaa vaihtelua arkeen.. |
-J.- 05.09.2008 22:17:01 | |
---|
Tässä bändissä emoa taitaa olla korkeintaan joidenkin jäsenten ulkoinen olemus. Hayley Williams ja kitaristin Tele. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Chips 22.09.2008 12:38:11 | |
---|
Sanoisin, että samalla tavalla emoa kuin Nightwish on "goottia" tai Lordi "heavy metallia". Eli ns. tavikset mieltävät ko. orkesterin emo-genreen. En minä ainakaan löydä kirveelläkään tästä bändistä emomusiikin tunnuspiirteitä. Joku toinen tietysti voi olla eri mieltä. Kyllähän Hayley on sen keikalla sanonut että ovat emobändi kun When It Rains lähtee soimaan. http://www.youtube.com/watch?v=38r2fGij_Jc Olen kyllä täysin hurahtanut tähän bändiin, vaikkei muuten tämmöistä pop-punkkia tule paljon kuunneltua. Jäsenten ulkoasu aiheutti ensin semmosta "ei joo ei joo en tiiä tykkäänkö sittenkän" fiilistä jostain syystä kun emohan on se rokin syöpä, siitä jos tykkää niin saa kirveestä päähänsä. Musiikki kuitenkin voitti, jotenkin vaan puree meikäläiseen todella lujaa. "Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.." |
JeeVes 22.09.2008 13:21:34 | |
---|
Että osaa ollakin ärsyttävä bändi kun ei siitä voi olla tykkäämättä, jotenkin tuntuu että mun miehisyys saa kolauksia tätä bändi kuunnellessa, mutta silti sitä vaan kuuntelee kun tykkää. Etenkin se, että bändiä varmasti diggaa eniten ikähaarukka 12-17-vuotiaat, saa mut miettimään miksi minäkin? Noh, niin kuin joku täällä jo tokaisi, "musiikki vie voiton". "Its time for love revolution" |
kyseinen 22.09.2008 16:30:00 | |
---|
Itehän tietty missasin huonomuistisena Provinssin 20 minuutin TV-tiivistyksen, tässäpä Areena-linkki kaikille kiinnostuneille. Jotenkin se vähän auttamatta lässähtää, kun telkkarista kattoo, mutta kyllä tosta nyt jollain tavalla keikan fiilis välittyy. Kiitos kaikille 12-17-vuotiaille olemassaolostaan ja elämänilostaan. http://areena.yle.fi/toista?id=1484288"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Simo78 22.09.2008 17:50:19 | |
---|
Itehän tietty missasin huonomuistisena Provinssin 20 minuutin TV-tiivistyksen, tässäpä Areena-linkki kaikille kiinnostuneille. Jotenkin se vähän auttamatta lässähtää, kun telkkarista kattoo, mutta kyllä tosta nyt jollain tavalla keikan fiilis välittyy. Kiitos kaikille 12-17-vuotiaille olemassaolostaan ja elämänilostaan. http://areena.yle.fi/toista?id=1484288 Melkein jokaisessa yle tekemässä live-taltioinnissa soundit kusee. Välillä tulee telkkariin monitoreihin menevät soundit jne. En nyt muista mikä keikkataltioiti tuolloin oli kyseessä, ei tämä. |
Chips 29.09.2008 00:10:50 | |
---|
"Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.." |