Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 513 14 15 16 1770 71 72 73 74
MrQ
29.08.2008 15:45:12
Pitihän se tulla sanomaan että ainoa joka voi mitenkään olla typerämpi kuin se joka tekee tuota on se joka haluaa esiintyä tuolla.

On olemassa vielä pahempikin ihmistyyppi: ne kuolaavat idiootit jotka paremman tekemisen (ja tähän voidaan panna vaikka marsipaanista pommien veistely) puutteessa katsovat tuota paskaa täten oikeuttaen markkinavoimat tuottamaan tuollaista.

Tuo ohjelma ja sen olemassaolo loukkaa älykkyyttäni ja lisää epätoivoa ihmiskunnan tulevaisuutta kohti.

Miten tyhjää, tarpeetonta ja turhaa elämän pitää olla että kiinnostaa mitä puhuvat sardiinit tekevät akvaariossaan viinan eteen?

Jos joku tästä vetää johtopäätöksiä että eikö ihminen saa kevyen viihteen parissa rentoutua.
Jos tuo oikeasti on ainoa asia mikä herää mieleen niin vastaan että ei saa.
laite
29.08.2008 15:47:31
Jos joku tästä vetää johtopäätöksiä että eikö ihminen saa kevyen viihteen parissa rentoutua.
Jos tuo oikeasti on ainoa asia mikä herää mieleen niin vastaan että ei saa.

Kevyeen viihteeseen tulee suhtautua samalla tavalla kuin kaikkeen muuhunkin: vakavasti.
Antaa kvarkkien tanssia
masterhat
29.08.2008 15:53:53
Miten tyhjää, tarpeetonta ja turhaa elämän pitää olla että kiinnostaa mitä puhuvat sardiinit tekevät akvaariossaan viinan eteen?

näinpä! vaikka itsekin viime vuonna katsoin jaksoja ajoittain. Tänä vuonna en o viel ehtin kattoa, mut aika varmasti jossain välissä pitää pari jaksoa tsiigata
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
Informaatiokameli
29.08.2008 15:58:42

Pitääkö elämän olla tyhjää, tarpeetonta ja turhaa jos haluaa katsoa telekkaria? Samallahan voisi kysyä, että miten tyhjää, tarpeetonta ja turhaa elämän pitää olla, että pitää kertoa muille, miten tyhjää, tarpeetonta ja turhaa heidän elämänsä on?
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Bongowing
29.08.2008 16:06:41
Pitääkö elämän olla tyhjää, tarpeetonta ja turhaa jos haluaa katsoa telekkaria? Samallahan voisi kysyä, että miten tyhjää, tarpeetonta ja turhaa elämän pitää olla, että pitää kertoa muille, miten tyhjää, tarpeetonta ja turhaa heidän elämänsä on?

Pitää olla katsos tiedoistava! Mut vakavissaan kyl pieni analyysi ja reality check on aina paikallaan, se ei ole turhaa.
There is no ought from is.
Keppis
29.08.2008 17:40:10
Vähän vilkaisin ja huomasin että tuo risto taisi olla samassa koulussa kun minä. Tai jostain ainakin on tutun näköinen.
Kimmo Pohjonen ja Samuli Kosminen & Jukka Perko Rämsöön Moottorimusiikin Festivaaleilla 16-17.8 http://www.ramsoo.fi/mmf/index.html
Kampela77
29.08.2008 17:58:44
Pitihän se tulla sanomaan että ainoa joka voi mitenkään olla typerämpi kuin se joka tekee tuota on se joka haluaa esiintyä tuolla.

On olemassa vielä pahempikin ihmistyyppi: ne kuolaavat idiootit jotka paremman tekemisen (ja tähän voidaan panna vaikka marsipaanista pommien veistely) puutteessa katsovat tuota paskaa täten oikeuttaen markkinavoimat tuottamaan tuollaista.

Unohdit ne pahnanpohjimmaiset, jotka tulevat aina avautumaan tänne ja mainostamaan olematonta ylivertaisuuttaan. Vittu, älkää ottako kaikkea niin vakavasti. Ette te kuole, jos välillä repsahdatte ja syötte, juotte, katsotte, kuuntelette tai luette paskaa. Jos BB ei ole teidän paskaa, niin pakkoko sitä on muille mainostaa. Jos minä vinkuisin nettifoorumeilla kaikesta mikä on omasta mielestä paskaa, niin en muuta ehtisi tekemäänkään.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
funkylord
29.08.2008 18:15:27

Jos ette oo löytäny niitä tisso kuvia, niin tuossa on artikkeli.

http://www.findance.com/uutiset/382 … sattomissa-porealtaassa-katso-kuvat
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Jenka
29.08.2008 18:42:40 (muokattu 29.08.2008 18:43:49)

Yksi ärsyttävimmistä asioista on se, että ne puhuvat huonoa suomea ja sen lisäksi puheet vielä tekstitetään!

Eilen en jaksanut edes katsoa ja ensimmäisestä jaksosta jäi vähän huono maku. Tuntuu, että edellinen BB oli laatua. olihan siellä esim. Sauli, joka oli ihan hauska ja fiksu veikko ilman alkoholia! nyt on vaan kaikenlaisia ääripäitä. Olisi kyllä sikäli mukava seurata tätä viihdehömppää nytkin, mutta katsotaan.
You get mistaken for strangers.
Kimmo72
29.08.2008 19:17:11
Rankkaria pukkaa sääntörikkomuksista. Joutuvat Mia ja Harri lukemaan sääntökirjan ääneen toisilleen.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Kampela77
29.08.2008 20:05:49
No ala nyt iso mies kitisemään.

Ite alotit. Mä en jaksa alkaa sinun kanssa kirjoittelemaan romaanin mittaisia viestejä aiheesta, joka on mulle aika lailla yhdentekevä. Ainoa asia joka ottaa päähän on ihmiset, jotka tekevät asiasta isomman kuin se todellisuudessa on. Mutta tuo itsensä muiden yläpuolelle nostaminen jotain aukkoa elämässä paikkaa, joten jatka vain samalla linjalla.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
MrQ
29.08.2008 20:22:03
Mutta tuo itsensä muiden yläpuolella oleminen jotain aukkoa elämässä paikkaa, joten jatka vain samalla linjalla.

eijjjj oikeastaan.
musta on vain hienoa huomata miten maailma on oikeasti parempi paikka ilman toosan mädättävää vaikutusta. Realityt olivat oikeasti pahimmasta päästä jo silloin kun ne tulivat ja alkoivat menemään selkeästi huonompaan suuntaan.

Mun ongelma, jos sellaista on, liittyy enemmän siihen että joudun elämään yhteiskunnassa jossa tällainen... "viihde" näkyy ja kuuluu kaikkialla. Tottakai syytän teitä ja olen vihainen, perkele, vaatikaa parempaa niin mäkin voisin osallistua tähän. Mutta kun ei niin ei.
Salattuja elämiä, futista ja isoobroidii.

Kyllähän nyt raskaan työpäivän jälkeen pitää saada miehen rauhassa rentoutua.
Ja vaimo tuo kaliat, tottakai.
Kimmo72
29.08.2008 20:28:41
Menkää nyt vitun urpot muualle tappelemaan. Varotusta..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
MrQ
29.08.2008 20:37:33
Menkää nyt vitun urpot muualle tappelemaan. Varotusta..

häh. mä keskustelen tässä big brotherista.
älä lue jos häiritsee formaatin nerokkuuden suitsuttamisen kaanonista poikkeava teksti.
DaKiller
29.08.2008 20:41:24

Talossa on vähän liikaa porukkaa vielä, jotta jaksaisi seurailla. Yleensä se kiinnostus herää vasta siinä vaiheesssa, kun puolet tyypeistä on nakattu pihalle.
Jaristoteles
29.08.2008 20:47:00
Mun mielestä ihan ok ohjelma.
www.tiuha.com
Kampela77
29.08.2008 20:48:41
eijjjj oikeastaan.
musta on vain hienoa huomata miten maailma on oikeasti parempi paikka ilman toosan mädättävää vaikutusta. Realityt olivat oikeasti pahimmasta päästä jo silloin kun ne tulivat ja alkoivat menemään selkeästi huonompaan suuntaan.

Mun ongelma, jos sellaista on, liittyy enemmän siihen että joudun elämään yhteiskunnassa jossa tällainen... "viihde" näkyy ja kuuluu kaikkialla. Tottakai syytän teitä ja olen vihainen, perkele, vaatikaa parempaa niin mäkin voisin osallistua tähän. Mutta kun ei niin ei.

Kyllähän nyt raskaan työpäivän jälkeen pitää saada miehen rauhassa rentoutua.
Ja vaimo tuo kaliat, tottakai.

Ei se telkkari mitään mädätä sen enempää kuin vaikka musiikki. Riippuu mitä sieltä katsoo ja miten. Voi katsoa passiivisesti aivotonta viihdettä tai sitten jotain, joka antaa katsojan käyttää aivojaan tai ainakin mahdollisuuden siihen. Itse ainakin lasken elokuvat parhaimmillaan tasavertaiseksi taidemuodoksi muun kuvataiteen tai vaikka musiikin kanssa. Jokaiseen joukkoon mahtuu paljon "roskaa" ja "parempaa" tavaraa. En usko, että aivoni mätänevät pahasti vaikka välillä eksyn roskaosastolle. BB on mun kalja, jonka ääressä voi joskus rentoutua ja antaa aivoille pieni lepohetki. Sitten on tietysti oikea kalja, joka näitä viestejäkin saa kirjoittamaan.
esprit de corps
29.08.2008 21:00:03

Tulee ihan mieleen joku Kari Enqvist, kosmologi, joka kirjoissaan lausuu moneen kertaan, ettei usko jumalaan/jumaliin ja sitten paasaa kilometrittäin siitä, miksi sellaisia ei voi olla olemassa ja voi juku, kun ihmiset on tyhmiä. Antakaa hei fiksut ihmiset olla. Ei se maailma siitä parane, että hyökätään vahvoilla argumenteilla passiivisen viihteen sotajoukkoja vastaan. Ei se Big Brother tai sen katsominen sinällään kenestäkään tyhmää tee, pointti on siinä, miten elämässä toimii ja minkälaisia arvoja itselleen asettaa. Ja viihteen seuraaminen ei helvetissä ole mikään arvovalinta. Ei todellakaan.

Täällä on oikeesti tärkeämpiäkin asioita, joiden puolesta taistella. Joku joskus sanoi jotakin sen suuntaista, että nykyajan radikaalien ongelma on, että ne keskittyy täysin epäolennaiseen. Valitettavaa, mutta totta.
ville viaton
29.08.2008 22:28:32
Täällä on oikeesti tärkeämpiäkin asioita, joiden puolesta taistella. Joku joskus sanoi jotakin sen suuntaista, että nykyajan radikaalien ongelma on, että ne keskittyy täysin epäolennaiseen. Valitettavaa, mutta totta.

Ei se ihan noin mene. Jos ei vastusta tätä tyhmyyden ylistystä, niin mitä sitten vastustaa? Ilmeisesti ihmisillä vain ei enää ole minkäänlaista älyllistä omaatuntoa, joka estäisi vastaavien ohjelmien katsomista.

Runoilija Kai Nieminen lanseerasi tässä pari vuotta sitten taistelun tyhmyyttä vastaan, mutta ei sitä hirveästi uutisoitu koska joku taisi samaan aikaan näyttää tissit TV:ssä.
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)