Aihe: Fender model 410 wedge??
1
Tsikira
28.08.2008 13:29:41
Moro!
Menin ostamaan tossa fenderin bassokaapin, ku oli hyvä saundi. Ongelma on, että mulla ei ole mitään tietoa kaapin tehonkestosta!! Se on 4x10, 8 ohm kaappi, joka on avattu takaa. Edessä pystykulma keskellä. Harmaa kangas ja vanha fenderin logo ilman häntää.

Jos jollain on tietoa kaapista ja sen ominaisuuksista, niin haluaisin mielelläni kuulla!Ilmeisesti se kestää ainakin 120w, koska olen soittanut sitä masterit puolivälissä 240w vahvistimella :D
I've been in stereo.
absqua
28.08.2008 13:36:37
Moro!
Menin ostamaan tossa fenderin bassokaapin, ku oli hyvä saundi. Ongelma on, että mulla ei ole mitään tietoa kaapin tehonkestosta!! Se on 4x10, 8 ohm kaappi, joka on avattu takaa. Edessä pystykulma keskellä. Harmaa kangas ja vanha fenderin logo ilman häntää.

Jos jollain on tietoa kaapista ja sen ominaisuuksista, niin haluaisin mielelläni kuulla!Ilmeisesti se kestää ainakin 120w, koska olen soittanut sitä masterit puolivälissä 240w vahvistimella :D

Oletko koittanut googlettaa asiaa? Luulis jotain tietoa löytyvän.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
knet725
29.08.2008 18:41:07
Oliskohan kitarakaappi siitä kulmasta päätellen. Mulla on vanhempaa BXR-sarjan bassokaappeja 410 ja 115 ja ne on muistaakseni 300 W. Sitäpaitsi niitä watteja kannata niin tuijottaa, kyllä sen korvalla kuulee, milloin elementit on muuttumassa niiksi kuuluisiksi kesähatuiksi ; )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)