uruttaja 29.08.2008 10:08:51 | |
---|
No totta kai maksetaan - loppupelissä parempien keikkojen muodossa. Ite treenaan lähinnä ajan puutteen takia niitä juttuja, mitä on deteen tulossa. ei mitään perusesaa. Harjoittelen, sekä soittamista että laulamista, viikoittain. Kaiketi tämän ikäinenkin vielä kehittyy parempaan suuntaan. Kuinkahan paljon pitäisi treenata, että keikat paranisivat? Tai kuinkahan kauan pitäisi olla treenaamatta , että keikat huononisivat? Eli tuommosta loppupeliä ei taida olla,kuin soittajan uran elinkaaren ihan alkupäässä. Ilman treenaamistakin on liian monet pärjänneet, ja toisaalta hirveellä treenaamisellakaan ei pärjää. Ota tuostakin selvää. |
baron 29.08.2008 10:18:37 | |
---|
Kuinkahan paljon pitäisi treenata, että keikat paranisivat? Tai kuinkahan kauan pitäisi olla treenaamatta , että keikat huononisivat? Eli tuommosta loppupeliä ei taida olla,kuin soittajan uran elinkaaren ihan alkupäässä. Mulla ei mitään paineita ole urakehityksen suhteen, pärjään jo nyt niin hyvin, että itsekin ihmettelen. Mutta itselle on hirveän paljon kivampaa kun tulee tunne, että soitto sujuu paremmin kuin aikaisemmin. |
Tankero 29.08.2008 14:08:09 (muokattu 29.08.2008 14:08:17) | |
---|
Ite en oo enää yhtään varma. Tämä paska ei tunnu pöyhimällä paranevan. No no Humppajyrä |
Tankero 29.08.2008 14:09:52 | |
---|
Suhteellisen säännöllisesti, lähinnä padin kans. On mukana laivalla ja lapin turneilla ym. Humppajyrä |
EP 29.08.2008 14:11:32 | |
---|
Suhteellisen säännöllisesti, lähinnä padin kans. On mukana laivalla ja lapin turneilla ym. Hei, mut eiks' sähkikset ois eri makeet? :) |
Tankero 29.08.2008 14:15:10 (muokattu 29.08.2008 14:15:20) | |
---|
Hei, mut eiks' sähkikset ois eri makeet? :) Miksi? Humppajyrä |
Miksi? No joo, eihän ne padia korvaa.. sorry, tyhmä kirjoitus :/ |
mack the knife 29.08.2008 14:55:50 | |
---|
En harjoittele. Biisejä treenaan kun uusia tulee vastaan. COVS n:o 1. |
uruttaja 29.08.2008 15:13:41 | |
---|
En harjoittele. Biisejä treenaan kun uusia tulee vastaan. Ai jaa, tuossako on ero, no en mäkään sitten harjoittele vaan treenaan biisejä. |
mack the knife 29.08.2008 15:16:02 | |
---|
Ai jaa, tuossako on ero, no en mäkään sitten harjoittele vaan treenaan biisejä. Mun mielestä harjoittelu on sitä, että on tekniikan ja asteikoiden sun muiden kimpussa. COVS n:o 1. |
uruttaja 29.08.2008 15:18:43 (muokattu 29.08.2008 15:19:17) | |
---|
Mun mielestä harjoittelu on sitä, että on tekniikan ja asteikoiden sun muiden kimpussa. Kun asiaa miettii, niin noinhan se menee. Siis takaisin COVS:n riveihin, ei kannata treenata kun se ei taitu vaikka repis ranteet auki. EDIT: Se sun viimeöinen tekstiviesti oli joko päissä kirjoitettu tai yritit iskeä mut. |
baron 29.08.2008 15:21:23 | |
---|
Mun mielestä harjoittelu on sitä, että on tekniikan ja asteikoiden sun muiden kimpussa. Mä olisin Mackin kanssa samaa mieltä. Puolet ajasta mä teen tuota mackin harjoittelua ja puolet piisien treenaamista. |
mack the knife 29.08.2008 15:25:49 | |
---|
Kun asiaa miettii, niin noinhan se menee. Siis takaisin COVS:n riveihin, ei kannata treenata kun se ei taitu vaikka repis ranteet auki. EDIT: Se sun viimeöinen tekstiviesti oli joko päissä kirjoitettu tai yritit iskeä mut. Päissä tietysti. Mähän olin keikalla. COVS n:o 1. |
Ukko 29.08.2008 15:46:07 | |
---|
Biisien rakenteet otan muistiin ettei tartte lappuja tsiikata. Telkkua katellessa on kiva sähköttä harjoittaa sormia ja välillä tapella omien biisien kanssa. Se on kyllä jo tullut selväksi ettei tässä Steve Vaiksi tulla :( COVS jäsen nro 6 |
Bronks 29.08.2008 15:53:23 | |
---|
Erotetaan sitten tekniikan harjoittelu ja biisien harjoittelu. Molempia teen liian vähän. Don't take me serious, I'm just playing. |
baron 29.08.2008 16:00:05 | |
---|
Erotetaan sitten tekniikan harjoittelu ja biisien harjoittelu. Molempia teen liian vähän. Jos nyt hiuksia halotaan: Mä teen jonkun verran sellaista mikä ei oikein sovi noihin kahteen kategoriaan, jota voisi ehkä nimittää teorian soveltamiseksi käytäntöön. Perussointukiertoja erilaisissa sävellajeissa, voicing-hajoituksia, sointukiertoon soveltuvia asteikkoja ja päinvastoin jne. |
Coelhinho21 29.08.2008 16:01:37 | |
---|
Erotetaan sitten tekniikan harjoittelu ja biisien harjoittelu. Molempia teen liian vähän. Olipas hienosti eritelty ja kiteytetty, hee.. Biisejä jopa ookoo verran, tekniikkaa ihan prrrkleesti liian vähän. Riman ylihän pääsee, kun sen laittaa tarpeeksi alas :-D Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
mack the knife 29.08.2008 16:07:13 | |
---|
Riman ylihän pääsee, kun sen laittaa tarpeeksi alas :-D Tai sitten on jo niin vitun hyvä, ettei tarvi. :) COVS n:o 1. |
Ukko 29.08.2008 16:12:26 | |
---|
Olipas hienosti eritelty ja kiteytetty, hee.. Biisejä jopa ookoo verran, tekniikkaa ihan prrrkleesti liian vähän. Riman ylihän pääsee, kun sen laittaa tarpeeksi alas :-D Toi riman korkeus saattaa joskus riippua ihan päivästä. COVS jäsen nro 6 |
veeka 29.08.2008 17:00:01 | |
---|
Rumpalistin ikuinen ongelma, kotona ei voi treenata jos ei satu asumaan omassa talossa kaukana naapureista. Kämpällekään lähtö ei aina houkuta kun matkaa on muka liikaa. Joten tulee lähinnä naputeltua treenipädillä rudimentteja kotosalla, on sekin sentään parempi kun ei mitään, pysyy tuntuma kapuloihin tallella. Kuitenkin viimeaikoina olen ollut havaitsevani outoja sivuääniä olohuoneesta, "lopeta se naputus, ei pysty keskittyyn salkkareihin!" keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja! |