Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 543 44 45 46 47133 134 135 136 137
Icy-Sun
31.07.2008 20:42:51
Huh, kuulinpa tänään maagisen hyvän biisin 95,7:lta. http://www.youtube.com/watch?v=f8VDR4vLBHs

Olen aina pitänyt tätä kappaletta Paulin häpeäpilkkuna. No hyvä että jollekin iskee :)
There ain't noway out tonight
Flash
01.08.2008 11:36:21

Huonoimmat. Ei huonousjärjestyksessä.

Animalize
Asylum
Crazy Nights

Kyllähän nuo varmaan Gene fanien mielestä ovat huonoimmat levyt koska Genen biisit noilla levyillä ovat pääsääntöisesti sellaista jööttiä, että huhhuh. Pauli sen sijaan teki jokaiselle levylle muutaman ihan hyvän rallin (ei välttämättä mitään suurimpia klassikoita kuitenkaan). Muutamia omia suosikkeja: I've Had Enough (Into The Fire), Thrills In The Night, King Of The Mountain, Hell Or High Water (aikakauden paras Gene biisi), Reason To Live ja Turn On The Night (viimeksi mainituilla juustoista synaa kylläkin annosteltu ihan liikaa).

Sanoisinpa melkein tämänkin listauksen perusteella, etä Crazy Night on itseasiassa noista kolmesta se paras levy.
Live Music Is Better!
Lennu
01.08.2008 12:03:03

Olen aina pitänyt tätä kappaletta Paulin häpeäpilkkuna. No hyvä että jollekin iskee :)

Hehe, kumma juttu, että munkin mielestä toi on jopa ihan hyvä biisi. Pitänee tutustua paremmin tähän kasarituotantoon.
HaloOfFlies
01.08.2008 16:45:09

Kyllä se Crazy Nights huono on, mutta on paljon huonompiakin: Music from the elder ja Carnival of souls. Molemmilla on tyyli niin hukassa että

Heh. Omissa kirjoissani Carnival Of SOuls on siellä kovimpien Kiss-lättyjen joukossa eikä Elderkään mielestäni ihan huono ole. Näin ne maut vaihtelevat jopa Kiss-fanien keskuudessa.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
blackmore81
01.08.2008 22:18:36
Heh. Omissa kirjoissani Carnival Of SOuls on siellä kovimpien Kiss-lättyjen joukossa eikä Elderkään mielestäni ihan huono ole. Näin ne maut vaihtelevat jopa Kiss-fanien keskuudessa.

Joo kyllä toi Carnival on minustakin hyvä levy. Childhoodss End, Seduction of the Innocent ja I Will Be There ovat omat suosikit kyseiseltä levyltä. Elderkin on ihan ok levy, mutta materiaaliltaan aika epätasainen.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Cletus Awreetus
03.08.2008 12:05:28
Joo kyllä toi Carnival on minustakin hyvä levy. Childhoodss End, Seduction of the Innocent ja I Will Be There ovat omat suosikit kyseiseltä levyltä. Elderkin on ihan ok levy, mutta materiaaliltaan aika epätasainen.

Kaivoin ton Carnivalin viime kesänä hyllystä n. 10 vuoden kuuntelutauon jälkeen. Silloin kuulosti ihan paskalta mut nyt oon oppinut pitämään tosi paljon tosta lätystä. Stanleyllä hienoja rokkibiisejä ja makeita runnovia riffejä. Kivan lisän tuo noi Kissille ei-niin-tyypilliset tahtilajipelleilyt, mitä on tolle levylle upotettu aika paljon.
www.myspace.com/buzzpetrol
Anouk
03.08.2008 20:16:19
Haa, mäkin löysin itseni viimein täältä, erittäin asiallisen aiheen omaavalta ketjulta! :) KISS on kyllä maaaaginen. Potuttaa pirusti kun en päässyt kummallekaan keikalle, kun kävivät Suomessa. Tulisivatkin ensi vuonna uudestaan, mutta taitaapi olla toiveajattelua että edes haaveilee siitä. Haluaisin vaan niin sairaasti nähdä kyseisen bändin livenä.
Mulla levyhyllystä löytyy KISSiltä Gold, Hot in The Shade, Revenge, Animalize ja Creatures of The Night. Eniten ehkä kolahtaa ihan vanha KISS tuolta Goldilta. Ihan perinteinen, ei mitään hevikokeiluja.
Aluksi en lämmennyt Revengelle lainkaan, mutta viimein sieltäkin alkoi löytyä kaikkea mun korvaa miellyttävää ja nousi arvoasteikolla ylöspäin. Puolestaan Hot in The Shade ei ole mielestäni parhaimmistoa kuten ei Animalizekaan. Creatures of The Nightilta sen sijaan löytyy hyvä biisejä.
Mulla löytyy kyllä aukkoja sivistyksestä, kun ei löydy kaikkia levyjä hyllystä. Pitäisi vissiin päivittää tilannetta, kunhan tuo kukkaronpohja jossain vaiheessa ei ihan paista silmiin.
aivokuolio
29.08.2008 09:10:39
http://www.neowing.co.jp/track_for_cdj.html?KEY=DFCP-58

Niin, mitä tuosta nyt pitäis ajatella. Kuulostaa kaikinpuolin aika hengettömältä ja kylmältä, mutta onkai tääkin parempi kun ei mitään... Vai onko?
Zakk
29.08.2008 09:59:24
Jahas.. Kiinnostais kyllä kuulla jos ovat sovittaneet biisejä uuteen muottiin. Toisaalta jos on vaan runtattu biisit läpi vanhalla meiningillä, niin ei saatana..

Niimpä, oishan noita ihan mielenkiintoista kuulla, tosin kyllähän keikalla monet noista kuulee, ei kai ne paljoa eroa?!
aivokuolio
29.08.2008 10:14:47
Jahas.. Kiinnostais kyllä kuulla jos ovat sovittaneet biisejä uuteen muottiin. Toisaalta jos on vaan runtattu biisit läpi vanhalla meiningillä, niin ei saatana..

Noista klipeistä kuulee että vanhoilla sovituksillahan tässä mennään, paitti IWMFLY on nyt tuossa rokimmassa muodossa. Tämä levy kiinnosti paperilla ennakkotietojen perusteella jonkin verran, mutta aika kylmäksi tämä tosiaan jättää ihan tässä kuuntelutilanteessa. Vaikka Singer onkin Crissiä varmempi soittaja livetilanteessa niin aika persoonatonta ja harmaata tuo millintarkka kolistelu on levyllä. Toisinsanoen ei kuulosta siltä KISSiltä mistä minä tykkään.
stickyfinger
29.08.2008 11:29:00 (muokattu 29.08.2008 11:29:22)
Noista klipeistä kuulee että vanhoilla sovituksillahan tässä mennään, paitti IWMFLY on nyt tuossa rokimmassa muodossa. Tämä levy kiinnosti paperilla ennakkotietojen perusteella jonkin verran, mutta aika kylmäksi tämä tosiaan jättää ihan tässä kuuntelutilanteessa. Vaikka Singer onkin Crissiä varmempi soittaja livetilanteessa niin aika persoonatonta ja harmaata tuo millintarkka kolistelu on levyllä. Toisinsanoen ei kuulosta siltä KISSiltä mistä minä tykkään.

Itse asiassa IWMFLY on uutena versiona kertsiltään vielä originaalia kevyempi(!!). Paul vetää sellaisella ihmeellisellä puolifalsetilla.

Kokonaisuudessaan nuo uudelleen versioinnit ovat ("yllättäen") hanurista. Kuulostaa hätäisesti tehdyltä läihuutojutulta (niinkuin tietty asia onkin); biisejä on autotunetettu välillä ihan huumorin puolelle saakka (esim. "Foreverin" kertosäe on naurettava), rumpusaundit on perseestä, ja muutenkin kaikin puolin mielenkiinto on kaikilla osapuolilla ollut nollissa.

No, olihan se tietty odotettavissakin.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Cletus Awreetus
29.08.2008 13:18:39
Onko toi nyt tulossa sit maailmanlaajuisesti myyntiin vai onko kyseessä joku snadi julkaisu?
www.myspace.com/buzzpetrol
Roberto
29.08.2008 13:20:48

http://www.neowing.co.jp/track_for_cdj.html?KEY=DFCP-58

Niin, mitä tuosta nyt pitäis ajatella.

Et kuinka syvälle voi itseään vetää hanuriin? Maailman väsynein kela.
joukov
29.08.2008 14:07:01
Onko toi nyt tulossa sit maailmanlaajuisesti myyntiin vai onko kyseessä joku snadi julkaisu?

Tuo on Japanin julkaisu mutta tietääkseni esim. MusicHunter hankkii tuota albumia valikoimiinsa myytäväksi.
( * ) KISS - World Tour 2009 ( * )
Icy-Sun
29.08.2008 22:11:40
Saundithan tuossa oli hyvät ja Paulin raspimpi ääni kuulostaa tähän korvaan paremmalta kuin kasarivinkuminen (Heavens on fire). Temmokkuutta kaipaisivat mm. Deucet ja R&RAN. Pari aika löysää vetoa.
There ain´t noway out tonight
Ritsie
30.08.2008 17:07:08
http://www.youtube.com/watch?v=0jzve-Tmd70

Haastattelua 70-luvulta. Naurattaa aina tuo Ässän kohellus tuossa.
On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa!
Texas Oil
30.08.2008 19:30:31 (muokattu 30.08.2008 19:55:09)
KISS ALIVE II infoa johon törmäsin netissä,

vapaasti lainattu > the lost Alive II album (bootleg)

Professionally recorded, readily mixed and mastered the material
was obviously planned as the official ALIVE II release.
The project was then cancelled and one year later the well-known
studio-polished ALIVE II album was released.
Hearing the original recordings one can say, that most of the stuff
on ALIVE II are overdubs layed down in the studio. Songs on this
boot are way rougher and more kick-ass versions than on the
"commercialized" official version.
Recordings were done at Tokyo's Budo Kan Hall during the 1977 Tour.
Studio songs from side four are alternative versions or different mixes.
This "album" was originally called Rock and Roll Party in Tokyo and was
planned for Japan-only release. It was probbaly scrapped for lack of
enough new material.

< ja niillä todellakin on eroa, enempi "more kick-ass" versio tämä lost alive II, mm. simmons on aivan liekeissä kirjaimellisesti! ROK

niin bändihän itsessään oli mun ensimmäinen todellinen fanitus-juttu ja niiden lukuisten kuuntelukertojen jälkeen joita sitä "oikeaa" alive II:sta tuli kuunneltua,
ni täytynee sanoa, että joskus sitä wanhakin yllättyy positiivisesti, siis tämän lost-version myötä ... LOISTAVAA!
valitettavasti varsinkin 70-luvulla monia hienoja live-vetoja korjailtiin tai dubattiin liikaa studioitten suojissa jälkikäteen, sääli ...
late77
02.09.2008 04:47:02
Moro!!

Täytyy sanoa, et näin kiss army finlandin jäsenenä omat kommenttini, et kyseessä eritt. loistava ja mahtava bändi. Hesan keikka osoitti että massiivinen ja upea lavashow maailman parhaimpia ja massiivisimpia, ja juhlittiinpa siinä alive 1
35 vuotis juhla vuotta.
levyistä parhaimpia, Destroyer, alive 1, 2, 3, 4 Killers, Creartures of the night ja tietty kiss, hotter than hell..ym Eipä mielästäni yhtään surkeaa levyä ole. Music from the elder loistava, ja se ollu aliarvostettu, mutta sen ilmaantumisen aikoihin porukka odotti perinteisempää kissiä, mutta ilm. levy liian taiteellinen silloin. Nyt kunnelkaapa levyä ja sieltä kyl hienoja ja melodisia biisejä löytyy, levy tavallaan eräänlainen koknaisuus tarinana. Tietty sit Asylym, Animalize kovaa kasari rockia!
Bändis soittanut vuosien varrella todella kovia muusikoita, rumpaleista Eric Carr oli tod. kova, rauha hänen sielulleen. Mut nyt kyl Eric Singer ottanut hyvin paikan kiss porukassa, samoin tommy Thayer. Alkuperäistä kokoonpanoa tuskin nähdään enää, se päättyi reunion- kiertueeseen. Mutta Acellä hyvä soolo ura, vaikka ei mitään kovin hyvää läpimurtoa olekaan tehnyt. Oishan se hieno nähdä Paul, Gene, Ace, ja Peter viel yhdessä soittamassa, mut ei tapahdu. Seuratkaapa tapahtumia ja Painakaa mieleen yksi parhaimmista Kiss-tribuutti bändeistä, The Odyssey!! Omaa sakkia täytyy vähän mainostaa.. Tän vuoden puolel viel pääsee sit nettiin katsomaan ja kuuntelee meininkiä live keikoistamme ja biisijä akustisesti, että ilman. Mutta siitä myöhemmin kun sivut avautuu. See ya. T Laze77
jassi
02.09.2008 05:39:40
Näin sen ekan maskitpäällä keikan Hartwallilla. Petyin biisilistaan ja vähän soundeihinkin. Mut tulipa nähtyä alkuperäsellä ja ainoalla oikealla kokoonpanolla. Pentuna olin diehardfani, nykyään osuu enää dressed to kill ja unmasked kokonaisuudessaan ja puolenkytä hajabiisiä muilta plätyiltä.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)