korkkis 28.08.2008 20:52:39 (muokattu 28.08.2008 21:15:16) | |
---|
|
epi2 28.08.2008 20:55:21 (muokattu 28.08.2008 20:56:03) | |
---|
The Image or video has been moved or deleted |
Grugi 28.08.2008 20:56:22 | |
---|
SDMF |
Näyttää olevan Limited-versio, joita tuli aika rajoitettu määrä. Ainoa malli missä oli valkoiset reunalistat ja reverse-sharkfinit. Harmi etteivät laittaneet logoa valkoiseksi, se olisi kruunannut koko komeuden, tuo kusen keltainen toimii tosi hyvin bevelseissä mutta logo on vähän ankea. Samoin kuin se punaisilla bevelseillä olevan Rhoadsin punainen logo. Mielestäni Snow white on oikeastaan kaikkein parhaan näköinen RR24, hyvänä kakkosena tulee samalla värillä ja vaahteraotelaudalla oleva uutuusmalli. Mitä tuota liikkeessä joskus lyhyesti testasin niin se oli ihan kiva soitin. Hyvä talla, hyvä soittotuntuma, viimeistely ok jne... mutta verrattuna vanhaan Charveliini siitä kuitenkin puuttui jotain. En osaa tarkemmin sanoa mitä. Jos sopivaan hintaan saat irtoamaan etkä kaipaa kaulamikkiä, niin soittimena tuo on kyllä ihan hyvä ostos. Siihen tosin pitää sitten varautua että se on puhtaasti yhden asian kitara (=hevikitara), eikä se todellakaan taivu ilman hankalia muutostöitä mihinkään muuhun. Joten jos kaipaa myöhemmin jotain muutakin, niin pitää hankkia toinen kitara, ellei sitten jo omista hyvää all-arounderia. Itse olen vähän kahden vaiheilla että ostaako RR24 snow whitena vai teettääkö lutenöörillä customin... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
JohnnyLee 29.08.2008 02:53:39 | |
---|
Asiallinen skeba, jossa hinta/laatusuhde kohdallaan: -Original Floyd Rose, Neck thru-kaula, otelauta eebeniä, 24 nauhaa, EMG 81 aktiivi-tallamikki, bevelssit ja tietenkin "se oikea Rhoads-muotoilu" Jos haluaa mahdollisimman yksinkertaisen heavy-kitaran, missä ei mitään ylimääräisiä hilavitkuttimia, niin se on tässä... keep it simple! Hyvä soittaa, soundaa hyvälle ja näyttää coolilta! Ainoastaan kaulan valkoisia reunalistoja omassa RR24:ssa kaipaan, mutta eipä nuo soittoon vaikuta. Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |
korkkis 29.08.2008 07:32:23 | |
---|
Oon Kattellu et Roope latvalalla on sen Jackson ja siinä on talla mikki mukana. Onko se signature skitta ja saako niitä josta ja minkä hintanen? |
mhaarala 29.08.2008 08:12:18 | |
---|
Roopen Jacksonit ovat custom shop-malleja. Sarjatuotannossa rr24 on lähinnä samanlaista, muuten pitää ostaa customina. Eikä niitäkään saa samanlaisina, jacksonin mikkejä ja aktiivipiiriä kun ei enää valmisteta. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Mr. Speed 03.09.2008 13:54:27 | |
---|
Oon Kattellu et Roope latvalalla on sen Jackson ja siinä on talla mikki mukana. Onko se signature skitta ja saako niitä josta ja minkä hintanen? Jos 24 nauhaa ei ole välttämättömyys, niin osta RR5 FR, siinä on kaks mikkiä, 22 nauhaa, sama talla yms. Telecaster on ruma kitara. |