Aihe: Slipknot
1 2 3 4 512 13 14 15 1649 50 51 52 53
bedlam
25.08.2008 22:33:07 (muokattu 25.08.2008 22:55:37)

Butcher's Hookin alkuriffi on kyllä ihan Meshuggahia. Ei tuu vaan biisinnimi nyt äkkiseltään mieleen :D

Kuuntelen tätä laittomin keinoin hankittua biisikattausta sieltä täältä malttamattomana kun ei vieläkään itse levy ole saapunut.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
rocky0
26.08.2008 11:18:34
Butcher's Hookin alkuriffi on kyllä ihan Meshuggahia. Ei tuu vaan biisinnimi nyt äkkiseltään mieleen :D

Kuuntelen tätä laittomin keinoin hankittua biisikattausta sieltä täältä malttamattomana kun ei vieläkään itse levy ole saapunut.

mullaki tuli huggah mieleen tai vastaavat matikkametallipumput :D
trashjones
26.08.2008 15:36:58
Tuo Psykomikäolikaan kuulostaa hyvältä, mutta all hope is gone oli kyllä täyttä kuraa.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Karipiirto
26.08.2008 15:40:31

Tuo Psykomikäolikaan kuulostaa hyvältä, mutta all hope is gone oli kyllä täyttä kuraa.

Samaa mieltä. Kauhean vihaista paasaamista mutta kun rytmiin ei saa kiinni niin alkaa koko biisi vain hatuttamaan.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
jigsore
26.08.2008 17:14:40 (muokattu 26.08.2008 17:14:54)

Ihan mielenkiintoisen oloinen levy. Löytyy vaan turhan paljon sitä jo niin kuultua perusjytkettä. Oudommat rallit kuten Butcher's Hook ja Gehenna iskee parhaiten.
seikkailumielellä ja leikkimielellä
ramionparas
26.08.2008 17:22:58

olipas toi bonus dvd harvinaisen tylsä..sais oikeesti palkata jonkun kunnon kuvausporukan tekemään noi, eikä antaa pellen tehdä noita sen "taiteellisia" juttuja..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
krets
26.08.2008 17:29:03
Kaksi ensimmäistä levyä on iskenyt parhaiten. Mate.Feed Kill, ja Slipknot- albumi.
Iowa- albumi muistutti slipknot-albumia aika paljon, mutta sisälsi hyviä biisejä.

Vol.3 sisälsi mun makuun aika kuivaa ja tylsää matskua. Ei vetänyt vertoja aiemmille.
Muutama hyvä/ok biisi, mutta pääosin tylsää ja kuivaa meininkiä.

Kun kuulin all hope is gone albumin julkaisusta ei oikein osannut odottaa mitään.
Petyin kyllä kuultuani kyseisen albumin. Esim. Psychososial biisi on ihan siisti, vähän metalcore/pop henkinen ja erilainen kuin muut biisit, mutta ei kuitenkaan vedä vertoja vanhoille biiseille.
dDevil
27.08.2008 09:43:03
Siis helevetin kovaa, hyvää ja tiukkaa uutta Sputnikkia! Vol 3. ja tämä on aiks rokkilevyjä khyl. Slipknot ja Iowa olivat hyvää perinteisempää ja parilla viimeisimmällä on uudistuttu hienolla tavalla unohtamatta sitä mistä alunperin oli kyse. Mutta, onhan sitä vähän vinguttava, osissa veisuista Slipknotin ja Stone Sourin välinen raja aikas häilyvä, joka kyseenalaistaa koko Stone Sourin järkevyyden. *REPS*

Olipas syväluotaus. :D

Ja hieman muuten pisti vituttaa kansivihkosessa lyriikoiden fontti. Pää kipeenä ku niitä yrittää tavailla.. :(
Spank the monkey!
mustis83
27.08.2008 10:46:45
En ole koskaan Slipknottia pitäny minään, mutta laitoin eilen heidän uuden lättynsä soittimeen avoimin mielin. Ei tämä nyt niin täyttä tuubaa ole, mita muistelin, mutta melkoisen ähkyn kyllä saa aikaiseksi jo levyn puoliväliin tultaessa. Muutamia mukavia juttuja jäi päähän ja Psychosocial biisi on mielestäni varsin kelvollinnen. Katsotaan mitä tästä jää käteen, jos hitusen hauduttelisi...
PurpleCandle
27.08.2008 12:10:28
Ei ensikuuntelulla hakannu Volkolmosta, mutta huippulevy kuitenki. Tykkään ettei lopu ilo kesken eli levyllä on kestoa ja hyviä ja värikkäitä biisejä loppuun asti. Tuli HIM mieleen :) oliko se toiseksi viimene kappale ja Meshuggah tosiaan useemmassaki kappaleessa. Täytyy syksymmällä alkaa metsästään lippuja konserttiin.
..järven jäällä kirves soi..
Niklodeus
27.08.2008 15:27:10

...Kun kuulin all hope is gone albumin julkaisusta ei oikein osannut odottaa mitään.
Petyin kyllä kuultuani kyseisen albumin. Esim. Psychososial biisi on ihan siisti, vähän metalcore/pop henkinen ja erilainen kuin muut biisit, mutta ei kuitenkaan vedä vertoja vanhoille biiseille.

Oletko kuunnellut koko albumin vai vain Psychosocialin ?
GET TO THE CHOPPA!
krets
27.08.2008 16:54:05 (muokattu 27.08.2008 16:57:06)
Oletko kuunnellut koko albumin vai vain Psychosocialin ?

Jos meinaat tuota metalcore/pop sanavalinta, niin tarkoitan tätä psychosocial biisiä.
masterhat
27.08.2008 17:35:46
kyl meitsi on ihan liekeissä slipknotista, deezerissä luukuttanut uutta albumia, ja pakkohan se on kait aupasta hakea. ja mukava nähdä livenäkin orkesteri
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
bedlam
27.08.2008 18:23:18 (muokattu 27.08.2008 18:23:55)

No tulihan se levy viimein. Making of-pätkä oli meleko humoristista höttöä, mutta olihan siinä paljon soitantaa. Ja oli hassua nähdä nuo loputkin äijät maskitta, en tiennyt että kitaristit ovat tuollaisia partakörmyjä.

Kansien suunnittelijalle moitetta, ensimmäinen levy jossa bookletille ei ole mitään paikkaa! Irrallaan lilluu kansien sisällä. Mutta pitäisköhän keskittyä itse musiikkiinkin.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
bedlam
27.08.2008 19:44:54 (muokattu 27.08.2008 19:57:46)

Jumankeikka. Tää oli mulla metallilättyjen odotuslistalla korkeimmalla pallilla ja pelkäsinkin kuunnella levyä, koska Vol 3 iski niin perkuleen lujaa. Mutta tää vaikuttaa siltä, että voi jopa nousta sen levyn ylikin. Ekalla kuuntelulla ainoastaan Wherein Lies Continue tökki, se laulumelodia oli äärimmäisen turhauttavan ennalta-arvattava. Mutta Vol 3 sisältää mun mielestä pari-kolmekin täyteraitaa. Ja tämä vaikuttaisi kokonaisuutena pysyvän jotenkin paremmin kasassa.

Tuli HIM mieleen :)

Ittellä tuli useammassakin biisissä, ainakin Gehennassa ja Til We Die-biiseissä oli jotain samaa.
ten
27.08.2008 23:53:16
Kaksi ensimmäistä levyä on iskenyt parhaiten. Mate.Feed Kill, ja Slipknot- albumi.
Mate.Feed.Kill.Repeat. on huono. :) s/t on loistava. Olet siis 50% oikeassa. ;)

Iowa- albumi muistutti slipknot-albumia aika paljon, mutta sisälsi hyviä biisejä.
Tästä kommentista annoin sulle plussan!

"Kaksi ensimmäistä levyä on iskenyt parhaiten."
"Iowa-albumi muistutti Slipknot-albumia aika paljon, mutta sisälsi hyviä biisejä."

Oot mun sankari! Takki... ja oli siellä taskussa vissiin joku kaljakin vielä!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
FatSam
28.08.2008 05:18:57 (muokattu 28.08.2008 05:44:32)

Jumankeikka. Tää oli mulla metallilättyjen odotuslistalla korkeimmalla pallilla ja pelkäsinkin kuunnella levyä, koska Vol 3 iski niin perkuleen lujaa. Mutta tää vaikuttaa siltä, että voi jopa nousta sen levyn ylikin.

Älä saatina!? Vol 3 on ihan Top5 levy mulle tämän vuosituhannen puolelta. Olen koittanut pitää itseäni pimennossa tämän uuden levyn suhteen, pari biisiä olen radiosta kuullut ja molemmat saamarin hyviä. No, tänään saan tuon uutukaisen, sen parissa on mukava odotella uutta Metallicaa. Metukka-keskustelua en nähtävästi taas kuukauteen luekaan, sen tasoista on juttu.

E: nauratti ja meni hermotki vähän tossa joku päivä, kun se Radio Rockin iltapäivähemmo, joka ei osaa lausua ulkolaisia nimiä, esitteli bändin useampaankiin otteeseen Sklipnotiksi.
ei mitn
Kirjoitus virhe
28.08.2008 10:27:33
Dead memories on kyllä aika kyllin kova. Aloitan levyn kuuntelemalla sen ensin ja sitten vasta laitan alusta soimaan. Olenko ainoa jolle tulee butcher's hookin kertsistä mieleen the shape biisin kerto?
vt1100
28.08.2008 17:37:33
And the REIGN will kill us all

Eli kummiskin rain ;-) Sori, oli ihan pakko... Tänään hain uuden levyn (olinhan tuon tosin ladannut kuunteluun ensin) ja potkii potkii.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)