Aihe: Metallica
1 2 3 4 536 37 38 39 40
Perro Stupido
28.08.2008 17:22:53
Mikä on miehiin mennyt, että julkaistavan materiaalin raja ei ole demotasoa korkeammalla?

Ja aina voit tehdä itse paremmin. Kukaan ei estä. Luo kuule 25 vuoden ura ja tee sitten levy jonka pitäisi kuulostaa relevantilta heviltä kaikkien niiden muiden miljoonia myyvien hevibändien seassa. Etenkin kun olet itse ollut niiden muiden bändien esikuva. Olet kaiken keskipisteenä ja sinulta odotetaan koko ajan parasta mahdollista.

Sori nyt vaan kun nostin tämän kortin pakasta, mutta tuntuu porukka osaavan taas niin paljon kaikkea, että näyttöjäkin olisi kiva saada. Artturille muuten jälleen plussa, kertoi hienosti missä musiikissa ylipäätään on kysymys.
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
Meadow
28.08.2008 17:27:36
Ja aina voit tehdä itse paremmin. Kukaan ei estä.

Keksikää oikeasti jotain uusia argumentteja.
Meadow
28.08.2008 17:37:34 (muokattu 28.08.2008 17:37:49)
Sattuuko totuus?

Ei, vaan kyllästyttää tuon "tee ite paremmin"-jauhamisen typeryys. Mutta se siitä.

Olet oikeassa, että yhtyeen historia pitää muistaa, ja se ehkä selittääkin miksi nämä uudet biisit ovat olleet niin huonoja. Huomaa kyllä, että rässin väännöstä on vuosia aikaa (ja kyllä, olen sulkenut mielestäni kaiken St. Anger-kuonan), kun My Apocalypse kuulostaa yksinkertaisesti väkinäiseltä ja pakotetun "rankalta". En kuulu niihin, jotka odottavat Metallican juurillepaluuta, vaan toivon hyvää levyä. Mikään näistä julkaisuista kappaleista ei sellaista juuri lupaile.

IMO
Perro Stupido
28.08.2008 17:43:40
Ei, vaan kyllästyttää tuon "tee ite paremmin"-jauhamisen typeryys. Mutta se siitä.

Olet oikeassa, että yhtyeen historia pitää muistaa, ja se ehkä selittääkin miksi nämä uudet biisit ovat olleet niin huonoja. Huomaa kyllä, että rässin väännöstä on vuosia aikaa (ja kyllä, olen sulkenut mielestäni kaiken St. Anger-kuonan), kun My Apocalypse kuulostaa yksinkertaisesti väkinäiseltä ja pakotetun "rankalta". En kuulu niihin, jotka odottavat Metallican juurillepaluuta, vaan toivon hyvää levyä. Mikään näistä julkaisuista kappaleista ei sellaista juuri lupaile.

IMO

Fair enough.

Itsekin toivon hyvää levyä, näillä näkymin sieltä on tulossa hyvä levy. Ja tämä on fakta.
Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman. -heikkijarvinen
bedlam
28.08.2008 17:48:54 (muokattu 28.08.2008 17:51:52)

Puhumattakaan jostain Slipknotista.

Uuden Slipparilevyn pari kertaa kuulleena voin jo sanoa, että biisintekotaito ja melodiantaju on _mun mielestä_ niillä hepuilla astetta korkeammalla tasolla kuin nyky-Metallicalla näiden näytteiden perusteella. Mutta silti kyllä innossani Metukkaakin odotan.

Toivottavasti julkaisisivat sen Cyaniden studioversion seuraavaksi, jos kerran niitä biisejä vielä pitää julkaista. En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi puolet levystä julkaistaan etukäteen. Albumikokonaisuuden hahmottaminen olisi helpompaa ja kivempaa kun ei olisi luukutellut osaa biiseistä puhki etukäteen.
"Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ
Perro Stupido
28.08.2008 17:54:58
Toivottavasti julkaisisivat sen Cyaniden studioversion seuraavaksi, jos kerran niitä biisejä vielä pitää julkaista. En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi puolet levystä julkaistaan etukäteen. Albumikokonaisuuden hahmottaminen olisi helpompaa ja kivempaa kun ei olisi luukutellut osaa biiseistä puhki etukäteen.

Totta turiset. Ehkä ne on nyt vaan niin hötöllään tosta internetistä ja sen tuomista mahdollisuuksista, että päättävät työntää kaiken ulos ennen albumia. ;)

Cyanidea parempilaatuisena, kiitos.
cerulean
28.08.2008 18:15:24
Uuden Slipparilevyn pari kertaa kuulleena voin jo sanoa, että biisintekotaito ja melodiantaju on _mun mielestä_ niillä hepuilla astetta korkeammalla tasolla kuin nyky-Metallicalla näiden näytteiden perusteella. Mutta silti kyllä innossani Metukkaakin odotan.

Tästä olen kyllä aivan eri mieltä. Uus Slipknot kuulostaa kyllä aika ideaköyhältä ja sieluttomalta vanhaan verrattuna. Lähemmäks vain sysipaskaa Stone Souria. Metallican uudet veisut taas ovat kuulostaneet erittäin hyviltä ja lupaavilta. Olen ihan heikkona The Day That Never Comesiin ja My Apocalypseen. No, mielipiteitä nämäkin...
After Ruth left me, Ive been ruthless
Mikkoz
28.08.2008 18:37:53
kun My Apocalypse kuulostaa yksinkertaisesti väkinäiseltä ja pakotetun "rankalta". En kuulu niihin, jotka odottavat Metallican juurillepaluuta, vaan toivon hyvää levyä. Mikään näistä julkaisuista kappaleista ei sellaista juuri lupaile.
IMO

Mun mielestä siinä vaiheessa kun biisistä ei löydy muuta pahaa sanottavaa kuin "kuullostaa väkinäiseltä ja pakotetulta" niin kyseisellä henkilöllä on asennevamma ja että biisi on oikeasti hyvä.

Tästä olen kyllä aivan eri mieltä. Uus Slipknot kuulostaa kyllä aika ideaköyhältä ja sieluttomalta vanhaan verrattuna. Lähemmäks vain sysipaskaa Stone Souria. Metallican uudet veisut taas ovat kuulostaneet erittäin hyviltä ja lupaavilta. Olen ihan heikkona The Day That Never Comesiin ja My Apocalypseen. No, mielipiteitä nämäkin...

Sanoppa muuta. On kyllä niin hajutonta ja mautonta settiä että menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Samanlaista höttöä tulee joka tuutista. Toki jos kappaleiden pitää olla simppeleitä radiosoittobiisejä joita jaksaa ehkä kuunnella viikonajan, niin silloinhan tuo voi joillekkin hetkellisesti upota.
Hetfield
28.08.2008 18:45:03 (muokattu 28.08.2008 18:47:13)

Taisi olla tox3, joka kanssa vähän lupaili, ettei kuuntele enää noita kahta tulevaa biisiä. Tosin jos se Cyanide sieltä tulee toisena niistä, niin sen nyt vielä voisikin kerran pari kuunnella. Muuten en kuuntele noita uusia biisejä enää ennen levyn tulemista, paitsi jos radiosta sattuuu kuulemaan.
I quit the band... Now I just play with myself.
allupatukka
28.08.2008 19:04:05

Ei juma, verratkaa nyt vielä Frööbelin Palikoihinki. Niidenki kokonaisuudet on yhtenäisiä ja biisinteko omaa luokkaansa ja IMO perään nii kyllä on perustelu taas taatusti hyvä...

Oma mielipiteeni: TDTNC on kohtuu hyvin toimiva sekametelisoppa jossa on kaikkea mahdollista ja apocalypse niin tasapaksu alusta loppuun ettei mtn rajaa. Itse ainakin oletin, että juuri erilaisuutensa takia kyseiset kappaleet laitettiin nettiin osottamaan levyn olevan monipuolinen tekele. Luultavasti ja toivottavasti loput kappaleet eivät ole näin ääritapauksia rakenteensa pohjalta. Ei näiden pohjalta voi vielä sanoa ettei pojilta biisin teko onnistu, etenkin jos "teoriani" pitäisi paikkaansa.
En allekirjoita :P
Hetfield
28.08.2008 19:12:31 (muokattu 28.08.2008 19:21:13)

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=103657

My point is that some of my favorite records were ones that didn't grab me immediately, but had to grow on me. I think METALLICA's back catalog is so ingrained into our collective musical blueprint, that it's almost difficult to consider adding something new or unfamiliar into that context.

Tuo on kyllä hyvin sanottu, piti sitten joku uudesta matskusta tahi ei.

Mod.huom. Availlaan tätä ketjua vaikka sitten, kunhan uusi levy ilmestyy. Nyt ei näytä siltä, että ihmiset voisivat keskustella ilman toistensa tahallista suututtamista ja väärinymmärtämistä.
I quit the band... Now I just play with myself.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 536 37 38 39 40
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)